Съединител!Голф 3!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Съединител!Голф 3!

Мнениеот Даскала™ » Съб 29 окт 2005 18:52


Здравейте,значи при отпускане на съединителя при празен ход се чува леко тропане,при натискане изчезва.Кжете сега къде е проблема?Някъде по съединителя е,отделя си добре,не е маслен,на жило е?




Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Съб 29 окт 2005 23:24


Митьо, най-дребната възможна причина е лагерът на съединителя. Ако обаче освен това ти "претриса" на тръгване, макар че си отделя нормално (както беше при мен) и ако нещо леко придрънква при потегляне, скоро ще трябва да влезеш в бокса за нов съединител, както направих аз преди няколко дни. :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 29 окт 2005 23:51


Е бате,как ме позна само ей!Абе само се чува едно многоооо леко тропане,без претрисане и подобни работи!А тоя лагер колко пари е и как се сменя,много ли е бачкане?


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Нед 30 окт 2005 9:53


Не знам - разбирачите ще кажат.


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Сря 02 ное 2005 9:33


Когато лагера на съединителя не е добре непривичен шум се появява когато се натисне педала на съединителя а не обратно. Когато шумът се появява когато се пусне педала а като се натисне изчезва, както е описал колегата, според мен проблема е в скоростната кутия. По-добре да провери нивото на маслото в скоростната кутия вида му и състоянието. Ако не е добре да го смени с ново подходящо 75W90 синтетично, не е евтино.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 02 ное 2005 9:45


Може в общия случай да си прав, колега, но при мен беше точно от лагера на съединителя и шумът се появяваше именно при пускане на педала.

Последна промяна от Lawyer на Сря 02 ное 2005 9:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 02 ное 2005 9:58


ако шума го има на празен ход и като натиснеш изчезва е от лагер най-вероятно...с Васко слушахме моя голф и беше тоя случай, Васето обясни що е така, ама забравих :oops:


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Сря 02 ное 2005 10:02


От кой лагер, аксиалния на съединителя или някой лагер в скоростната кутия? Когато педала на съединителя не е натиснат аксиалния му лагер не се върти дори.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 02 ное 2005 10:06


Оф пичове,за са е много малък шума,ама дано се окаже по-евтиня вариант за смяна,че с тва даскало..........


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 02 ное 2005 10:33


Filcho-грешиш!
когато педала е отпуснат лагера (аксиален както сам забеляза) е ненатоварен (аксиално).
ако има проблем в него то той няма да се върти нормално (прегресиране, клеясване, корозия, амортизация-най често срещани проблени).
в този случай понеже силата на натиск върху него не е достатъчно голяма той се приплъзва леко върху пластоните на притискателния диск и оттам идва това шумене.
щом обереш луфта на педала ти почваш да упражняваш по голяма аксиална сила на натиск и лагера се увлича от пластините, натоварва се, уплътнява се и тръгва да се върти нормално = шума изчезва.

това е така и е дискутирано и обяснявано из форума милион пъти.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 02 ное 2005 13:36


Митю Пищова/Golf 3 VR6 написа:Оф пичове,за са е много малък шума,ама дано се окаже по-евтиня вариант за смяна,че с тва даскало..........

Стига ве па ти...
На моят Голф 2 така карам от 65 000 км, и няма намерение нито да се усилва нито да намалява тракането..
Такаче ГАААААААЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 02 ное 2005 15:52


Оооооооооо йеаааааааааааа!Васе,кажи си мнението по въпроса?Да не земем да преебем там притискателни,огледални дискове,скоростна кутия ако не го сменя или нема страшно?Мене шума не ме притеснява!


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 02 ное 2005 16:04


нема вееее, карай, ако се усили тогава /пак цитирам Васко/ 8)


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 02 ное 2005 16:05


wili98 написа:На моят Голф 2 така карам от 65 000 км, и няма намерение нито да се усилва нито да намалява тракането..
Такаче ГАААААААЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ

И при мен е така, но само 25000 с тропащ/тракащ съединител.
Ще го отварям когато ме остави на път ;)


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Сря 02 ное 2005 16:09


Според мен е възможно и Filcho да е прав. Разбит аксиален лагер шуми повече когато се обере празния ход на съединителя, преди да се натовари. При отпуснат педал, на нулева, се върти основния вал на скоростната кутия и ако шуми, е възможно да е крив или някой от неговите лагери да е тръгнал. Не е болка за умиране, ама не е лошо да се провери има ли масло.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 126 госта