Съединител!Голф 3!
Съединител!Голф 3!
Здравейте,значи при отпускане на съединителя при празен ход се чува леко тропане,при натискане изчезва.Кжете сега къде е проблема?Някъде по съединителя е,отделя си добре,не е маслен,на жило е?
- Filcho
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
- Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
- Двигател: 2.0i ALT
- Местоположение: София
Когато лагера на съединителя не е добре непривичен шум се появява когато се натисне педала на съединителя а не обратно. Когато шумът се появява когато се пусне педала а като се натисне изчезва, както е описал колегата, според мен проблема е в скоростната кутия. По-добре да провери нивото на маслото в скоростната кутия вида му и състоянието. Ако не е добре да го смени с ново подходящо 75W90 синтетично, не е евтино.
- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може в общия случай да си прав, колега, но при мен беше точно от лагера на съединителя и шумът се появяваше именно при пускане на педала.
Последна промяна от Lawyer на Сря 02 ное 2005 9:53, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Filcho-грешиш!
когато педала е отпуснат лагера (аксиален както сам забеляза) е ненатоварен (аксиално).
ако има проблем в него то той няма да се върти нормално (прегресиране, клеясване, корозия, амортизация-най често срещани проблени).
в този случай понеже силата на натиск върху него не е достатъчно голяма той се приплъзва леко върху пластоните на притискателния диск и оттам идва това шумене.
щом обереш луфта на педала ти почваш да упражняваш по голяма аксиална сила на натиск и лагера се увлича от пластините, натоварва се, уплътнява се и тръгва да се върти нормално = шума изчезва.
това е така и е дискутирано и обяснявано из форума милион пъти.
когато педала е отпуснат лагера (аксиален както сам забеляза) е ненатоварен (аксиално).
ако има проблем в него то той няма да се върти нормално (прегресиране, клеясване, корозия, амортизация-най често срещани проблени).
в този случай понеже силата на натиск върху него не е достатъчно голяма той се приплъзва леко върху пластоните на притискателния диск и оттам идва това шумене.
щом обереш луфта на педала ти почваш да упражняваш по голяма аксиална сила на натиск и лагера се увлича от пластините, натоварва се, уплътнява се и тръгва да се върти нормално = шума изчезва.
това е така и е дискутирано и обяснявано из форума милион пъти.
Според мен е възможно и Filcho да е прав. Разбит аксиален лагер шуми повече когато се обере празния ход на съединителя, преди да се натовари. При отпуснат педал, на нулева, се върти основния вал на скоростната кутия и ако шуми, е възможно да е крив или някой от неговите лагери да е тръгнал. Не е болка за умиране, ама не е лошо да се провери има ли масло.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 126 госта