КОлата ми е Г3 ГТИ 116 коня 1993 год
нямам АБС а само някакви датчици?
Въпроса ми е има ли теоретична възможност да се сложи и ако да колко би струвало? Мерси предварително
Може ли да се сложи АБС?
- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
Никакъв проблем за малко по-грамотен човек да го направи . И аз се бях засилил да го правя , но май никога няма да ми остане време да го направя . Трябва ти самия ABS и главини за спирачни автомати с ABS . Ако задните ти спирачки са барабанни трябва да ги направиш дискови . Ако представлява интерес за теб имам един ABS на BOSH от Ауди .
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
изобщо не споделям ентусиазма на колегата!
много пъти вече се пита във форума за retrofit на АБС.
задните спирачки не е задължително да са дискови. АБС се прилага и за барабанни спирачки.
окабеляването е много комплексно и сложно. АБС си има собствена "глава" (компир) и той трябва да знае всичко = почти няма начин да намериш абсолютно пълен сет АБС за да нямаш проблеми.
в заключение:
не е невъзможно но е адски скъпоструващо и сложно за непрофесионалист в домашни условия.
това е моето мнение базирано на моя личен опит с електроинсталациите.
много пъти вече се пита във форума за retrofit на АБС.
задните спирачки не е задължително да са дискови. АБС се прилага и за барабанни спирачки.
окабеляването е много комплексно и сложно. АБС си има собствена "глава" (компир) и той трябва да знае всичко = почти няма начин да намериш абсолютно пълен сет АБС за да нямаш проблеми.
в заключение:
не е невъзможно но е адски скъпоструващо и сложно за непрофесионалист в домашни условия.
това е моето мнение базирано на моя личен опит с електроинсталациите.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Аз доскоро имах кола без АБС,сега Вентото има АБС, като отзад е с барабани.
Не виждам смисъл от това упражнение(слагане на АБС),особено на кола с дискове отзад.
По мое скромно мнение почти няма разлика в спирането(на сух и чист асфалт),като при кола с барабани отзад мисля че спирачния път е равен,а при кола с дискове даже може да е по малък.
Малко или много компира стараейки се да избегне блокиране губи няколко десетки сантиметри(лично мнение) ,които понякога са решаващи.
При аквапланинг и на лед нещата са по-различни,но и там за да спреш успешно имаш нужда от помощ свише ,а не от АБС.
Не виждам смисъл от това упражнение(слагане на АБС),особено на кола с дискове отзад.
По мое скромно мнение почти няма разлика в спирането(на сух и чист асфалт),като при кола с барабани отзад мисля че спирачния път е равен,а при кола с дискове даже може да е по малък.
Малко или много компира стараейки се да избегне блокиране губи няколко десетки сантиметри(лично мнение) ,които понякога са решаващи.
При аквапланинг и на лед нещата са по-различни,но и там за да спреш успешно имаш нужда от помощ свише ,а не от АБС.
- batzman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
АБС
Имам едно ударено синхро, което от известно време разглобявам за части и на скоро му свалих АБС-а. Трябва да ти кажа че и на мен ми минаваха през главата идеи да си го сложа на моя голф ама като видях за какво става въпрос тутакси се отказах. Това направо си е кървав спорт
.Но все пак ако някой му се занимава мога да предложа пълен комплект АБС заедно с кабелите и буксите, като покойното синхро беше с задни барабанни спирачки(виж. Продава).

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта