кажете .. според вас защо не пали... помпите ги чувам че бацат... мерише ми на бензин ... яко .. стартера си върти като луд... а ток не ходи до свещите... смених бубината... смених комутатора... нъцки... някакви други предложения ?
п.п.: дърпаха ме .. бутахаме ... пак не запали .... като включа на 2ра и почва едно тихо примълквом все едно ще запали ама нещо му пречи ...
кр-а ми не пали...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Свали капачката и виж въобще върти ли се палеца.
Ако да- вземаш едно светодиодче със запоено на него съпротивление около 350-400 ома, лепваш го м/у средния извод на Хол-датчика и маса и въртиш. Имай предвид, че светодиода свети само при правилна полярност на включване! За да си сигурен- завърти го и на обратно, ако не светне първия път!
Трябва светодиода да премигва. Това значи, че Хол-датчика работи и си отчита.
Търсиш комутатор, бобина, кабели, капачка, свещи
Ако да- вземаш едно светодиодче със запоено на него съпротивление около 350-400 ома, лепваш го м/у средния извод на Хол-датчика и маса и въртиш. Имай предвид, че светодиода свети само при правилна полярност на включване! За да си сигурен- завърти го и на обратно, ако не светне първия път!
Трябва светодиода да премигва. Това значи, че Хол-датчика работи и си отчита.
Търсиш комутатор, бобина, кабели, капачка, свещи
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: кр-а ми не пали...
Обобщение, че да не стане обърка:
А искра въобще ли няма?
извадил си свеща от цилиндъра, сложил си я на лулата, опряна е към корпус- въртиш и някой вижда, че искра не излиза?
Я провери на комутатора идва ли захранване?
Трябва да има + и на една от клемите на бубината... постоянен при подаден контакт, както и стабилна маса на корпуса й.
Ако всичко до тук е наред- бучни една свещ на централния кабел и пробвай ще преискри ли.
Ако да- капачка и палец, ако не- кабел!
Разбира се, съществува и риска комутатора и бубината, с които си пробвал също да не са в час.
Комутатора можеш да го пробваш пак със светодиода. И там трябва да мига на изхода му (както и на входа, разбира се!)
Пфффф... Компа забравих, уеее....
Май ще се наложи да звънкаш на kam_tod (Камен). Преди имаше един излишен комп от KR. Ако не го е продал.....
... и си установил, че от Хол-датчика излизат импулси чрез наблюдаване премигването на свеодиода, така ли?Junior написа: ток не ходи до свещите... смених бубината... смених комутатора...
А искра въобще ли няма?
извадил си свеща от цилиндъра, сложил си я на лулата, опряна е към корпус- въртиш и някой вижда, че искра не излиза?
Я провери на комутатора идва ли захранване?
Трябва да има + и на една от клемите на бубината... постоянен при подаден контакт, както и стабилна маса на корпуса й.
Ако всичко до тук е наред- бучни една свещ на централния кабел и пробвай ще преискри ли.
Ако да- капачка и палец, ако не- кабел!
Разбира се, съществува и риска комутатора и бубината, с които си пробвал също да не са в час.
Комутатора можеш да го пробваш пак със светодиода. И там трябва да мига на изхода му (както и на входа, разбира се!)
Пфффф... Компа забравих, уеее....

Май ще се наложи да звънкаш на kam_tod (Камен). Преди имаше един излишен комп от KR. Ако не го е продал.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rhoperese и 64 госта