проблема е следния свалих клапана да го почистя и след като го почистих с спрей го изчаках хубаво да се изсуши или да се изпари спрея да съм по ясен
монтирах го и тва беше пали и гасне едвам пали с подавне на газ и няма ниски обороти
точно признаците на неработещ такъв клапан.та прибрах се вкъщи и взех мултицета да го замеря погледнах в аутодатата там пишеше мерите между двата пина на клапана трябва да има съпротивление 30 ома аз го измерих 40 незнам дали аутодатата бърка и дали 10 ома влияят много.
въпросите ми са ако някой е правил такова нещо да каже
за какво служи ограденото с червено винтче с гайка
и дали отворчето на клапана вътре където се вижда малкото е достатъчно понеже може да се отваря напълно
и какъв ток трябва да се подава от еку-то
значи като е студен е толкова отворен а като се загрее се затваря напълно.
незнам ама имам тайното опасение и страх че компютура му се зима акъла нещо се обърка и неможе да си управлява нещата добре и на сичкото отгоре голфето няма диагностик сокет
иначе си върви колата ама в високите което ме навежда на мисълта че му идва много въздуха в ниските