Колата е Голф 4 1,4 АКQ и днес устанивих, че в маркуча, който води към въздушния филтър има клапа, чрез която колата смуче студен (от предната решетка) или топъл (от под двигателя) въздух. При мен термо-елементът, който определя положението на клапата, си беше отишъл и тя бе в такова положение, че смучеше само топъл въздух. Някой знае ли от къде може да се купи този елемент. Прилагам и снимки.
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 239eq7.jpg
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 236xs2.jpg
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 237jd3.jpg



Клапа за студен/топъл въздух на Голф 4
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами според мен логиката е следната: Ако колата е студена буталцето се прибира в цилиндъра, прожина се опъва и клапата застава в положение, в което засмуква топъл въздух. Когато загрее, буталцето излиза, прожината се компресира и клата застава в положение, че смуче студен въздух. Моят елемент беше заял с прибрано буталце и се всмукваше само топъл въздух, празният ход беше доста неравен, пробвах чистене на дросел, но ефектът беше минимален. Сега май е доста по-добре.
Re: Клапа за студен/топъл въздух на Голф 4
Plamen.Randjev написа:Колата е Голф 4 1,4 АКQ и днес устанивих, че в маркуча, който води към въздушния филтър има клапа, чрез която колата смуче студен (от предната решетка) или топъл (от под двигателя) въздух. При мен термо-елементът, който определя положението на клапата, си беше отишъл и тя бе в такова положение, че смучеше само топъл въздух. Някой знае ли от къде може да се купи този елемент. Прилагам и снимки.
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 239eq7.jpg
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 236xs2.jpg
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 237jd3.jpg
Една идея, колега. Такъв елемент се използва и в същата като принцип на работа клапа при Лада Самара 2108 (номер на детайла 2108-1143010). На елемента пише: BEHR-THOMSON-ITALIA 3J. Като гледам клапата на Самарата, при ниска температура на въздуха стержена на този елемент е с по-голяма дължина. При по-висока дължината намаля, като затваря притока на въздух от двигателя. Ето и снимки (качеството е лошо- снимано е с мобилен телефон)




Дано съм бил полезен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта