Оборотите падат бавно след 1500 об/мин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Оборотите падат бавно след 1500 об/мин

Мнениеот webdude » Съб 11 окт 2008 18:23


Значи случаят е следния (то го има отдавна ама все забравям да питам за него).

Карам си ... колата е загряла. Изключвам от скорост форсирам оборотите падат нормално бързо до към 1500 след това малко по бавно до 1100-1200 и там си остават докато не натисна спирачката и намаля (понякога даже се налага да спра) за да паднат до 800-850. На място не го прави ... само в движение. Интересното е, че май не го прави всеки път, но пък е доста често. Когато изфорсирам колата на място оборотите падат до 1100, стоят там около секунда и падат на 850.

Използвах търсачката, но проблемите на колегите не бяха точно такива.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 11 окт 2008 19:03


Аз бях така (на газ) :cry: Пробвах номера с клемата но имаше ефект 100-200км Един колега ми каза за буксата под моното-изключихме я за 20мин и от тогава вече 3000+км няма проблем :D
Най-вероятно е стъпково моторче


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 11 окт 2008 19:04


И на бенз и на газ ми все ми го прави ...
То си беше така и преди да бодна газчицата...
Аз нямам моно ... каква букса по-точно сте изключвали ?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 11 окт 2008 19:08


Изчисти си дросела :wink: .
Ако си го чистил,чисти пак :wink: .
Виж да не би да имаш някаква пробойна във въздушните маркучи,преди дросела.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 11 окт 2008 19:11


andro_ написа:Изчисти си дросела :wink: .
Ако си го чистил,чисти пак :wink: .
Виж да не би да имаш някаква пробойна във въздушните маркучи,преди дросела.


Не съм го чистил дросела ... Минами през акъла, но пък защо като спра оборотите падат моментално ?!


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 11 окт 2008 19:12


Ами трудно е за обяснение - където вървят всичките кабели и се събират към моното (утре ще го снимам) Иначе може и да дърпа въздух от някъде Как е възд филтър? Ако падат като натиснеш спирачка значи е вакуума на сервото :idea:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 11 окт 2008 19:14


snupeca написа:Ами трудно е за обяснение - където вървят всичките кабели и се събират към моното (утре ще го снимам) Иначе може и да дърпа въздух от някъде Как е възд филтър?


Ми не съм го питал как е ... ама го сменях преди 5-6 хилки ...
Ама не забелязах като го смених да се оправи работата.


Jan_Franko
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 05 юли 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Jan_Franko » Съб 11 окт 2008 21:38


И аз имам същият ефект. Вече съм го приел за нормално. Даже имам логично обяснение - като караш бързо 120/160 и освободиш има вероятност двигателя да изгасне... или просто рязко ти се променя усещането на хидравликата и сервото. За да избегнат това са създали някаква зависимост м/у скорост и обороти...
Абе да речем, че така си мисля за да не се задълбавам...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 12 окт 2008 11:00


webdude написа:Не съм го чистил дросела ... Минами през акъла, но пък защо като спра оборотите падат моментално ?!

Защото при движение насрещния въздух се 'набива' в отвора на тръбата за постъпващия въздух и през незатворената дроселна клапа попада там, дето за момента е излишен ;) А в същото време датчика на клапата показва, че гориво не е нужно и става малко мармаладец! :lol:
Това е и причината газаджиите масово да свалят част от тръбопроводите при газификация на В3.


svilen5
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

обороти

Мнениеот svilen5 » Нед 12 окт 2008 11:21


да добавя и аз:
колата е с АЕК двигател. това е пълна инжекция с последователно впръскване ( тя е доста гадничка) сравнително слабо изпълнение на бош
моята кола е със същия мотор и аз също страдам от това явление, досега не съм му намерил решение. мисля скоро да сменя ламбдата и ще видим какво ще стане
чистенето на дросела нямя смисъл, той не се цапа, а моторчето за ппх е брутално то е желязно
ако някой е намерил решение моля да го сподели
благодаря предварително


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: обороти

Мнениеот andro_ » Нед 12 окт 2008 13:18


svilen5 написа:...чистенето на дросела нямя смисъл, той не се цапа...

Не съм съгласен.
Защо? Не ми се пише,писано е.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 12 окт 2008 14:19


Ако е дросела и трябва да го чистя ... добре.
При тва положение има ли някакъв проблем да остане така и какви са последствията ако го оставя така. Повишен разход ?! може би ?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 12 окт 2008 16:16


webdude написа:При тва положение има ли някакъв проблем да остане така и какви са последствията ако го оставя така. Повишен разход ?! може би ?

Мне,по-скоро само играта на оборотите.
При мен на газ оборотите играеха,дори гаснеше,когато от 3-4 хил об. натисна съединител.Причината беше в това.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта