Значи случаят е следния (то го има отдавна ама все забравям да питам за него).
Карам си ... колата е загряла. Изключвам от скорост форсирам оборотите падат нормално бързо до към 1500 след това малко по бавно до 1100-1200 и там си остават докато не натисна спирачката и намаля (понякога даже се налага да спра) за да паднат до 800-850. На място не го прави ... само в движение. Интересното е, че май не го прави всеки път, но пък е доста често. Когато изфорсирам колата на място оборотите падат до 1100, стоят там около секунда и падат на 850.
Използвах търсачката, но проблемите на колегите не бяха точно такива.



Оборотите падат бавно след 1500 об/мин
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
И аз имам същият ефект. Вече съм го приел за нормално. Даже имам логично обяснение - като караш бързо 120/160 и освободиш има вероятност двигателя да изгасне... или просто рязко ти се променя усещането на хидравликата и сервото. За да избегнат това са създали някаква зависимост м/у скорост и обороти...
Абе да речем, че така си мисля за да не се задълбавам...
Абе да речем, че така си мисля за да не се задълбавам...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
webdude написа:Не съм го чистил дросела ... Минами през акъла, но пък защо като спра оборотите падат моментално ?!
Защото при движение насрещния въздух се 'набива' в отвора на тръбата за постъпващия въздух и през незатворената дроселна клапа попада там, дето за момента е излишен


Това е и причината газаджиите масово да свалят част от тръбопроводите при газификация на В3.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
обороти
да добавя и аз:
колата е с АЕК двигател. това е пълна инжекция с последователно впръскване ( тя е доста гадничка) сравнително слабо изпълнение на бош
моята кола е със същия мотор и аз също страдам от това явление, досега не съм му намерил решение. мисля скоро да сменя ламбдата и ще видим какво ще стане
чистенето на дросела нямя смисъл, той не се цапа, а моторчето за ппх е брутално то е желязно
ако някой е намерил решение моля да го сподели
благодаря предварително
колата е с АЕК двигател. това е пълна инжекция с последователно впръскване ( тя е доста гадничка) сравнително слабо изпълнение на бош
моята кола е със същия мотор и аз също страдам от това явление, досега не съм му намерил решение. мисля скоро да сменя ламбдата и ще видим какво ще стане
чистенето на дросела нямя смисъл, той не се цапа, а моторчето за ппх е брутално то е желязно
ако някой е намерил решение моля да го сподели
благодаря предварително
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: обороти
svilen5 написа:...чистенето на дросела нямя смисъл, той не се цапа...
Не съм съгласен.
Защо? Не ми се пише,писано е.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта