след консултация с ухото на майстор каза ,че може да е от повдигачи..
като я задържа в оборот 30 сек. и отпусна газта, чукането спира за 2-3 мин.
какви пари са тия повдигачи?
главата сваля ли се за да се сменят тия повдигачи или гумички на клапани?
с колко повдигача е?
-------------------------------------------------------------
Може ли да е от развалена бензинова помпа?
Ако не, от какво друго?
До какви проблеми може да доведе и може ли да се кара така до отстраняване на проблема на ГАЗ?



Тракане от 1.6 ЕZ
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Тракане от 1.6 ЕZ
Последна промяна от LuIS на Пон 13 окт 2008 18:53, променено общо 3 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Напълно съгласен!
Аз напълних картера с бензин при проблем с някой от датчиците (може би дебитомер + температурен), когато разхода ми се вдигна на над 14/100 по магистралата със скорост 90км/ч.
Явно така е преобогатявало сместа, че дюзите просто са леели, не впръсквали горивото. И при недостиг на въздух то е оставало недоизгоряло по стените на цилиндрите.
Но колегата подметна за проблем с помпата... реших, че явно знае за съществуването на такъв проблем при него, та за това не споменах преобогатените смеси
Аз напълних картера с бензин при проблем с някой от датчиците (може би дебитомер + температурен), когато разхода ми се вдигна на над 14/100 по магистралата със скорост 90км/ч.



Явно така е преобогатявало сместа, че дюзите просто са леели, не впръсквали горивото. И при недостиг на въздух то е оставало недоизгоряло по стените на цилиндрите.
Но колегата подметна за проблем с помпата... реших, че явно знае за съществуването на такъв проблем при него, та за това не споменах преобогатените смеси

- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
днес се заслушах в ДВГ и се чува едно тракане като на клапани.. това е и на студен и на загрял двигател.. и реших да питам тук дали може да е от гумички на клапани това чукане и също и от там да влиза бензин в маслото?
бензиновата помпа си тече и без това ще се сменя.. но като ще се прави да се прави всичко..
а и колко горе долу взимат майсторите за смяна на гумичките на клапаните?
бензиновата помпа си тече и без това ще се сменя.. но като ще се прави да се прави всичко..
а и колко горе долу взимат майсторите за смяна на гумичките на клапаните?
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
нямам бензин вътре..
а след консултация с ухото на майстор каза ,че може да е от повдигачи..
като я задържа в оборот 30 сек. и отпусна газта, чукането спира за 2-3 мин.
какви пари са тия повдигачи?
главата сваля ли се за да се сменят тия повдигачи или гумички на клапани?
с колко повдигача е?
а след консултация с ухото на майстор каза ,че може да е от повдигачи..
като я задържа в оборот 30 сек. и отпусна газта, чукането спира за 2-3 мин.
какви пари са тия повдигачи?
главата сваля ли се за да се сменят тия повдигачи или гумички на клапани?
с колко повдигача е?
Последна промяна от LuIS на Пон 13 окт 2008 18:41, променено общо 1 път.
LuIS написа:нямам бензин вътре..
а след консултация с ухото на майстор каза ,че може да е от повдигачи..
като я задържа в оборот 30 сек. и отпусна газта, чукането спира за 2-3 мин.
какви пари са тия повдигачи?
главата сваля ли се за да се сменят тия повдигачи или гумички на клапани?
И аз съм със същия двигател , и на мен ми се чуват повдигачите особено има едно положение когато колата загрява ,лекото цъкане преминава в тракане което спира изведнъж .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта