изчетох няколко теми за преправяне от 2 букси на една, както се досещате успях да си намеря табло също като моето (предавателно число 950), но с оборотомер и бордови компютър. Има ли вариант новото табло да заработи коректно и да функционира с пълните си възможности (моментен разход, външна температура, температура на маслото, дневен километраж, км/час) на моята кола? Става дума за карбураторен мотор 1.6 ABU (присаден естествено), няма екУ-та, ламбди и т.н. Ако не това, то поне да ползвам спидометъра, оборотомера и другите -мерилки

УРЕДИ
с 2 букси с 1 букса
1жълт- жълт-датчик и зумер за масло
2син+сиво/тънък/-син+бяло-лампа за дълги
3светло син- син-лампа за акумолатор
4лилав+черно- син-бензиномер
5жълт+червено- жълт+червено-уред за вода
6червен- червен-плюсов
7черен- черен-контактен ключ
8кафяв- кафяв-минус
9червен+черно- зелен-оборотомер
10син+червено- зелен-лампа за мигачи
11син+сиво/дебел/-сив
12син+черно- червен+бяло-лампа за масло
жълт+бяло и син+зелено-остават свободни,от уредите с 1 букса остават свободни-червен+бяло и лилав
След като отбележа всички тези неща, то остават доста повече от два кабела, някой ако има нерви и желание да обясни като на първолак как точно да се справя най-лесно ще съм му много благодарен. Ако не успея да се справя просто ще пусна таблото за продан и толкоз...