Здравейте, колата е Сеат Ибиза 1.4 АЕХ мотор 97ма година.
Алтернатора зарежда! Под 13.5 волта не пада с включени консуматори. Измерена е консумацията при включена аларма. Няколко милиампера е но не повече от 20 ma. Когато колата остане 2-3 дни непалена след това си пали. Клемите на акумулатора са чисти.
Два пъти се случи следното: След известен престой на колата около 30 мин след като е карана стартера не върти. Подавам ток с кабели от друга кола и запалва. След това абсолютно никакви проблеми. Това при топло време последния път. Беше карана преди това един час. Климатик не е пускан. Интересна работа. Тъкмо бях решил да купуваме акумулатор и никакви проблеми.
Акумулатора е някакъв италиански мисля от сорта на магнети марели май. Какво може да е ? Не свети лампата за зареждане!
Сривове на акумулатора
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 8 Variant
- Двигател: 2025
- Местоположение: София
И моя беше така и за малко да ме остави на пътя. Оказа се че една от клетките е тръгнла да избива и като се натовари пада от 12 волта на 4 напрежението на акумулатора. По добре го сменяй, че не само може да те остави на пътя ами може да направи и беля по ел.инсталацията и уредите ако даде на късо. Поне така ми го обясни един познат ел.техник.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта