Проблем с свързването на кабелите на Двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ejkooo
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Проблем с свързването на кабелите на Двигателя

Мнениеот ejkooo » Чет 16 окт 2008 11:09


Здравейти колеги...

Значи това лято си купих Голф 2 с 1.3 АБО мотора карбуратор беше колата, преди 1 седмица си смених двигатела с 1.6 моноинжекция и всичко му сложих наместих го и остана само да му се върже инсталацията.Но ходих при един майстор и каза че няма да може да се свърже тази инсталация защото преди това колата е нямало компютър а този двигател който го сложих имал.Пък аз си е имам цялата инсталация с компютъра с всичкото му в един кашон седи.

После един майстор ми предложи да сменя карбуратора и да му сложа обикновен карбуратор да не е моноинжекция.Ако го сменя случайно карбуратора да ли ще мога да използвам инсталацията от стария двигател без да слагам разни компютри....

Моля помогнете , дайте си вашето мнение или предложете какво да направя че съм много объркан вече.




Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот icemenn » Чет 16 окт 2008 11:19


намери си човек който да ти свърже компа с инсталацията.терминът не може да се свърже не важи защото ти имащ компютъра с цялата инсталация(доколкото разбрах от написаното)явно на майстора не му се работило и не му се занимавало с инсталацията.иначе ако тръгнеш да махаш на 1.6 моното колекторите може да не се съвпаднат и става дълга и щирока.и какъв е смисила на 1.6 да слагаш карбуратора на 1.3 .така ще ограничиш мотора и няма да му достига гориво във високите обороти...

някой да каже дали може от 1.3 на 1.6карбутарота без да се сменят колектори


Потребителски аватар
ejkooo
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Мнениеот ejkooo » Чет 16 окт 2008 11:33


Да колега имам компютъра с цялата инсталация , и аз така си мисля че на майстора много не му се занимава , а относно карбуратора аз не мисля да слагам карбуратор от 1.3 на 1.6 мислех да потърся някой карбуратор който ще стане на моя двигател и да си стане 1.6 чист карбуратор незнам какво да правя ... в варна да ли има някой майстор койото може да е направи


Потребителски аватар
ejkooo
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Мнениеот ejkooo » Пет 17 окт 2008 10:48


Някой не продава ли чист карбуратор за 1.6 мотор


bak6i6a
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bak6i6a » Нед 19 окт 2008 9:03


Колега аз съм минал по тази процедура даже си сложих карборатор от 1,3 и вървеше доста прилично,че и разхода ми падна но до колкото се сещам ако ще слагаш карборатор от 1,6 ще се наложи да си смениш или тампона под моното или колекторите ,в Варна има двама майстори които ще могат да ти помогнат с сигорност УСПЕХ


Потребителски аватар
ejkooo
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Мнениеот ejkooo » Нед 19 окт 2008 9:59


Колеги значи да се уточня двигатела е от Сеат Кордоба 96г. същия като на голф тройка и бобината е от онез квадратните.Вчера гледам по двигателя немога да намеря бензиновата помпа и после разбрах че тя е била в резервоара.И въпроса ми е да ли ще може да се присъди бензинова помпа към двигателя и без да се сменя карбуратора напрао да се свърже инсталацията.Следващия ми въпрос има ли разлика в таблото с бушоните от голф 2-ка с от на тройката ? и ако познавате някакви майстори в варна или шумен предложете нещо



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта