Вдигам капачката на капака на главата и гасне

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Вдигам капачката на капака на главата и гасне

Мнениеот krastio » Пет 10 окт 2008 18:14


Здравейте , имам следния проблем . Колата си работи ( само бензин ) и загряла и не загряла , като дигна капачката на главата почва да духа и да работи все едно на 2 цилиндъра ( цялата тресе и даже гасне ). Много ми е странно от какво може да е . Лошо ли е :oops:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 10 окт 2008 18:31


не спичай, нормално е.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пет 10 окт 2008 18:36


чувал съм, че за БМВ ТОВА било нормално ,но за vw не съм ймал такъв слуай да загасва.....ако много са износени сегнентите и компресията слиза в картера ? и като се отвие капачката няма кво да я подпира.....измери компресията


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 10 окт 2008 18:42


А да не гасне нормално ли е?


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Пет 10 окт 2008 18:42


12,5 на 4-та цилиндъра


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 10 окт 2008 18:48


призовавам всички на които нещо не им е ясно-да не си позвлояват коментари!
човека се е спекъл, а вие почвате да спрягате всякакви глупости, без дори да помислите кое какво и защо.
айде да ви дам на всички малко тема за брейнсторм-в профила на тоя пич пише голф 2.0 ГТИ.
има ли гти без дебитомер?
ключовата дума е дебитомер. после въздух, после смес.
а стига коментари на база на смукане на пръсти.
нормално е да глъхне и да гасне, защото тегли въздух през картерните газове, който не е минал през дебитомера и не участва в сметките на компира за бензина=идва бедна смес.
спрете се.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 10 окт 2008 18:56


Много добре обяснено, но при мен също има дебитомер, а колата не гасне ... тва значи ли, че при мен има нещо нередно ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 10 окт 2008 19:00


ти с 2.0 ли си?
всеки мотор има своя специфика.
някои глъхнат, някои не.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 10 окт 2008 19:01


vaskoto1 написа:ти с 2.0 ли си?
всеки мотор има своя специфика.
някои глъхнат, някои не.


Сорка виждам, че си ядосан няма да се бъркам повече ...


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пет 10 окт 2008 19:11


[quote="krastio"]12,5 на 4-та цилиндъра[/quote

един случай с моя син; .преди половин година си намери по интернет кола бмв в германия ....при огледа , като отворил капачката на капака на клапаните мотора веднага угаснал....уплашил се ...отказал и си купи голф тди...после тука специалистите в българия му казаха че значи колата е мн. добра и бмветата така били устроени ако се счупи картера веднага да загасват....възможное твоето гти /те са бегачки/ да е по същия начин


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 10 окт 2008 19:15


kiko946 написа:
krastio написа:12,5 на 4-та цилиндъра[/quote

един случай с моя син; .преди половин година си намери по интернет кола бмв в германия ....при огледа , като отворил капачката на капака на клапаните мотора веднага угаснал....уплашил се ...отказал и си купи голф тди...после тука специалистите в българия му казаха че значи колата е мн. добра и бмветата така били устроени ако се счупи картера веднага да загасват....възможное твоето гти /те са бегачки/ да е по същия начин


Т'ва с чупенето на картера и дали колата е бегачка каква връзка има? Да не би като не е бегачка и да не чупи картер. Майстори много с всякакви теории по отношение на това на какво се дължат различните инженерни решения.
Типичен пример - доста "майстори" твърдят, че 1,8 ми не среща бутала с клапани при късане на ангренажен ремък.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пет 10 окт 2008 19:27


тои беше намерил 150 к с 2000 см/3 6 цилиндр. по принцип мощните коли се карат от по млади по бързо и е по вероятно да стане нещо непредвидено ралита и др , подобни и примерно се получи пробои и маслото есественно изтече мотора веднага да изгасне


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пет 10 окт 2008 20:06


не искам да се заяждам...но нали този форум е за това да обменяме мисли и своя опит ?


Потребителски аватар
tonkata82
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonkata82 » Вто 28 окт 2008 0:33


при добър мотор не трябва да мени оборотите пак камоли да гасне



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта