Който може да даде съвет ще съм благодарен.Случая е следния смених водата с антифриз сипах само концентрат на другиа ден карах колата всичко беше наред.тръгвам от Плевен за София спирам да заредя и докато сипаха връщам се от касата гледам под мен локва.Ходих там дето си смених течноста и се оказа че радиатора просълзил и един маркуч.маркуча го оправихме.прибирам се в софия изчаках малко гледам в казанчето няма течност пипнах капачката на съда и като изби един клапан изхвърли бая.оправих и това но майстора ми каза че може да съм издухал гарнитура на главата и от там се увеличава налягането в охладителната у-ба погледнах маслототолкова колкото си беше.
ПИТАНЕ: 1.може ли да се разбере дали е гарнитура(марукучите не са много твърди)
2. Кажете някоя добавка да сипя в антифриза да запуши "сълзящия" радятор
мерси много
въпрос за охладителна уредба Г2
- lucifer_pl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 03 апр 2005 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- lucifer_pl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 03 апр 2005 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Има много теми за тия радиатори, дори аз в ролята си на "многознайко" съм изписал доста неща.Нормално е да се поразтече като лейка, след смяна на охладителната течност, защото падат всички наслагвания, които са запушвали течовете, дори е възможно да е имало и добавка.Ако е издухана гарнитурата ще се появяват и балончета в разширителното казанче, освен твърдите маркучи.Слагаш си добавка и работата спи
Не прекалявай с дозите, защото може да се запуши радиаторчето за отопление.Има такива и за трайно залепяне, защото не мисля, че всичките са....

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
madcap написа:Отиваш до Шел или ОМВ , и си избираш някоя "бозичка" (така изглеждат) , и си наливаш в радиатора , отзад си има упътване кога се налива , само да не се излъжеш си вземеш алуминиеви стружки , запушват радиатора (става за руските коли) , и това е
Успех
Преди 2 години някъде сложих алуминиеви стружки и запушиха единствено и само течовете, от тогава нямам загуби на антифриз заради течове.Слагат се много малко стружки, защото самата кутийка, което е колкото суправит, е доза за радиатор на камион, който е около 20х по-голям

- Jerom
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
- Автомобил: Golf II
- Двигател: RF
- Местоположение: София
- Контакти:
madcap написа:Отиваш до Шел или ОМВ , и си избираш някоя "бозичка" (така изглеждат) , и си наливаш в радиатора , отзад си има упътване кога се налива , само да не се излъжеш си вземеш алуминиеви стружки , запушват радиатора (става за руските коли) , и това е
Успех




ако ти кажа аз колко сложиш ще паднешNovobranecGT написа:Слагат се много малко стружки, защото самата кутийка, което е колкото суправит, е доза за радиатор на камион, който е около 20х по-голям





- lucifer_pl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 03 апр 2005 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: въпрос за охладителна уредба Г2
lucifer_pl написа:... сипах само концентрат ...
мерси много
Според мене е те там ти е гре6ката.Ж форума доста е писано за сипване на концентрат.Нормално е да избие.Вискозитета на концентрата е доста.От концентрата нищо не печелиш защото така сипан замръзва на около -15.Ако след като си оправиш теча пак сложиш концентрат пак ще избие, почти със сигурност.Маркучите ти са твърди точно поради тази причина-голям вискозитет.помпата нагнетява а течност с по-голям вискозитет по-бажно се движи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта