Крушките на Г4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Крушките на Г4

Мнениеот mladvampirTDI » Съб 12 ное 2005 9:59


Въпроса ми е дали крушките за къси и дълги са еднакви?
Питам, защото смених преди дни късите с някакви Бош и светят доста по ярко дори от дългите. Та идеята ми е ако са еднакви, тези да ги преместя за гълги а за къси да взема Филипс некакви а и да сменя габаритите, че сяга много забавна е колата отпред с една чрко бяла секция за къси и мъждукаща секция за габарит!




Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Съб 12 ное 2005 13:21


:arrow:


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 12 ное 2005 19:54


късите са H7, а дългите H1 .. сиреч не стават!

кой модел Bosch си взел?
Малко вероятно е да светят по-силно, освен ако не си взел по-голяма от 55W мощност?


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 12 ное 2005 19:57


http://www.lighting.philips.com/in_en/c ... ng&lang=en


ето един полезен линк към сайт-а на Philips за Automotive Lightning, където всеки може да провери на своята кола какви крушки са необходими за различните светлини!


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Съб 12 ное 2005 20:55


Ами взех най-обикновени бош за 12 лв. всяка!
А в магазина казаха ча били еднакви и за къси и за дълги!


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Нед 13 ное 2005 9:15


най-лесният начин е да си махнеш крушките на късите и дългите от дясната страна, че е по-лесно и да ги сравниш?!


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Нед 13 ное 2005 11:03


Sir T написа:най-лесният начин е да си махнеш крушките на късите и дългите от дясната страна, че е по-лесно и да ги сравниш?!


Хахахаха, усетих мъката да се сменя крушка на ляв фар :D :D :D
Абе от саита на Филипс се разбира, цхе не стават. Ама все пак мисля да инвестирам малко в 2 за къси и 2 за дълги филипс, ама оше се чуда дали BlueVision или VisionPlus!


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Нед 13 ное 2005 15:08


на GTI-то съм с Osram SilverStar и съм доволен от тях. Аналог са на VisionPlus или поне идеята им е такава. На предишната ми кола, Rover 216 Coupe, фаровете ми бяха слаби и сложих Osram SilverStar, значително по-добре светеше, но така или иначе пътувах само нощем и пак ми бяха слаби, затова и сложих bi-xenon кит на Philips от едни приятели (www.cns.bg). Понеже ксенон-а беше на 4100К (най-близкия аналог до нормална слънчева светлина и цветовата температура вграждана сериино в автомобилите с ксенон) обикновните габаритни крушки жълтееха - смених ги с Philips BlueVision габарит, които са със синя бленда, но светят бяло. Сложих такива и на късите на другия ми Golf, светят чудесно. Самите фарове на Golf IV са добри, защото и с нормални крушки светят силно. От VisionPlus нямам преки впечатления обаче ..
Факт е обаче, че истината е в ксенон-а, в пъти по-добра видимост, никакво UV излъчване, единствения недостатък е цената, но макар и да не пътувам толкова нощем и фаровете на GTI-то да са добри ... обмислям и на него да му сложа ксенон. :roll:

Последна промяна от Sir T на Пон 14 ное 2005 13:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Нед 13 ное 2005 16:46


Ако не е проблем, би ли споделил примерни цени?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 13 ное 2005 16:57


mladvampirTDI написа:Ако не е проблем, би ли споделил примерни цени?


Виж сайта, който колегата е посочил
www.cns.bg написа:H1/H3/H7/HB3/HB4 4100K 1 261 лв.
H1/H3/H7/HB3/HB4 6000K 1 528 лв.
H4 къси и дълги 4100K (bi-xenon) 1 626 лв.
H4 къси и дълги 5000K (bi-xenon) 1 768 лв.
H4 къси и дълги 6000K (bi-xenon) 1 832 лв.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пон 14 ное 2005 14:06


Да, това са цените .. + 50лв за монтаж, ако не ме лъже паметта. Мога да издействам скромен процент отстъпка ако има желаещи да осветят светогледа си! Абсолютно си заслужава инвестицията!! Просто разликата е меко казано огромна! Спокойно може да караш със 160км/ч през ноща без да напрягаш зрението си. Дългите светлини ги забравяш тотално .. аз ги ползвах единствено, за да покажа, че карам на къси на тези, които ми мигаха отсреща.
Предишната ми кола беше с H4 крушки на къси и H1 на дълги. Като включиш дълги светеше "дългите" на H4 крушката и H1 крушката. Затова сложих H4 bi-xenon с Philips старт-генератори и Philips крушки на 4100К. Към комплекта върви механизъм, който "отрязва" крушката да свети ниско и съответно на дълги "освобождава" светлината посредством едни пластинки. Ако някой не е виждал как действа bi-xenon на новите автомобили мога да обясня:
bi-xenon представлява едно много проста система в повечето случай с една пластина, която отрязва светлината на крушката и я подравнява спрямо изискванията на Европейския съюз, получава се буквално черта, над която осветеност няма. При включване на дълги светлини, ламаринката "пада" и светлината свети, докъдето и стига силата, заедно с крушката на дългите светлини, която е винаги халогенна. При примигване с лостчето отвътре (като за полицай) реално примигва само халогенната, защото на ксеноновата крушка и е необходимо време да запали на около 20 000 волта и след това да калибрира светлината си и волтажа да падне по-надолу .. Много хора се залъгват, че щом е bi-xenon трябва да има газоразрядна крушка на късите и дългите, което е абсолютно неправилно.
При ксенон-а няма никакво UV излъчване, от което реално се уморяват очите или боли глава при халогенните крушки. Излъчваната светлина е бяла (реалната слънчева светлина), а не жълта както при халоген. Тя е в пъти повече, отколкото при нормалните крушки. Живота на ксеноновата крушка е в пъти по-дълъг от нормалната. Единственият минус е цената, но си заслужава ако човек може да си го позволи! Според мен необходимите екстри в една кола са ксенон, климатроник и подлакътник отпред :D останалото е допълнително. Тези проста са "a must have".
Има още много интересни неща около газоразрядната технология, мога да ги споделя ако има интерес.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта