
проблем със абф някои имали на представа от какво
- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем със абф някои имали на представа от какво
зна4и проблема ми е следния колата пали като хората уж варви като хората имам я от скоро но понякога става следното карам и спирам на светофар примерно преди тва е карана спокойно и по4ва да мени обороти стига примерно до 1500 и пада преди да угасне пак се дигат до толко и тва в рамките на 10/20 сек и се нормализира някои идея 

- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Колега тегава е работата трябва ти добър диагностик или същия Голф без този проблем и да се почне едно разменянне на части докато не си покаже в коя точно е проблема. Моя също понякога има същия проблем с оборотите и вече 1 година си карам така защото е голяма главоблъсканица и обикновено ремонта е свързан с много пари. Иначе по принцип стъпковия мотор е най-честата причина за тея проблеми все пак той отговаря за празния ход 

- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
При ABF (както и 2E, PB, PF..) наименованието не е точно 'стъпково моторче', а ' клапан за празния ход'.
Работата на този клапан е да 'байпасне' затворената дроселна клапа и да подаде въздух към мотора покрай нея.
Това, разбира се, може да се направи и с обикновено каналче покрай клапата (на 2Е-то го има този канал, на ABF-не знам), но с управлението на този клапан се подава точно толкова въздух, колкото е необходимо за да се подържат оборотите на празен ход в необходимите граници
Ако се натисне педала на газта (т.е.- отвори дроселната клапа) въздуха вече си минава през нея и клапана на практика не играе роля във вървежа на колата.
Работата на този клапан е да 'байпасне' затворената дроселна клапа и да подаде въздух към мотора покрай нея.
Това, разбира се, може да се направи и с обикновено каналче покрай клапата (на 2Е-то го има този канал, на ABF-не знам), но с управлението на този клапан се подава точно толкова въздух, колкото е необходимо за да се подържат оборотите на празен ход в необходимите граници

Ако се натисне педала на газта (т.е.- отвори дроселната клапа) въздуха вече си минава през нея и клапана на практика не играе роля във вървежа на колата.
- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:При ABF (както и 2E, PB, PF..) наименованието не е точно 'стъпково моторче', а ' клапан за празния ход'.
Работата на този клапан е да 'байпасне' затворената дроселна клапа и да подаде въздух към мотора покрай нея.
Това, разбира се, може да се направи и с обикновено каналче покрай клапата (на 2Е-то го има този канал, на ABF-не знам), но с управлението на този клапан се подава точно толкова въздух, колкото е необходимо за да се подържат оборотите на празен ход в необходимите граници
Ако се натисне педала на газта (т.е.- отвори дроселната клапа) въздуха вече си минава през нея и клапана на практика не играе роля във вървежа на колата.
Е по точно казано няма на къде. На един приятел ПФ-а (за Голф 2 става въпрос) правеше същото, когато свалеше и почистеше този клапан (по правилно казано според мен отколкото стъпкоео моторче) със спрей за почистване на карборатори, колата заспиваше. Можеш първо това да направиш, защото спрея не е скъп. Има го навсякъде, Практикер, Бриколаж, Метро, по бензиностанциите. И друго когато намалява скороста и не изключва от скорост, до към 1000 оборота и тогава изключи, не му играят оборотите. Но когато намалява и изключи още преди 2000 оборота, колата винаги менеше оборотите и понякога гаснеше. Пиши ако има развитие

- vankataa73
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При мен го имаше сащия проблем и с помощта на WD-40 шпрея си по4истих дросела и сега вси4ко е на 6+.УспехSkruji написа:radotom написа:При ABF (както и 2E, PB, PF..) наименованието не е точно 'стъпково моторче', а ' клапан за празния ход'.
Работата на този клапан е да 'байпасне' затворената дроселна клапа и да подаде въздух към мотора покрай нея.
Това, разбира се, може да се направи и с обикновено каналче покрай клапата (на 2Е-то го има този канал, на ABF-не знам), но с управлението на този клапан се подава точно толкова въздух, колкото е необходимо за да се подържат оборотите на празен ход в необходимите граници
Ако се натисне педала на газта (т.е.- отвори дроселната клапа) въздуха вече си минава през нея и клапана на практика не играе роля във вървежа на колата.
Е по точно казано няма на къде. На един приятел ПФ-а (за Голф 2 става въпрос) правеше същото, когато свалеше и почистеше този клапан (по правилно казано според мен отколкото стъпкоео моторче) със спрей за почистване на карборатори, колата заспиваше. Можеш първо това да направиш, защото спрея не е скъп. Има го навсякъде, Практикер, Бриколаж, Метро, по бензиностанциите. И друго когато намалява скороста и не изключва от скорост, до към 1000 оборота и тогава изключи, не му играят оборотите. Но когато намалява и изключи още преди 2000 оборота, колата винаги менеше оборотите и понякога гаснеше. Пиши ако има развитие
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта