проблем със абф някои имали на представа от какво

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем със абф някои имали на представа от какво

Мнениеот mario_lud. » Пон 20 окт 2008 21:03


зна4и проблема ми е следния колата пали като хората уж варви като хората имам я от скоро но понякога става следното карам и спирам на светофар примерно преди тва е карана спокойно и по4ва да мени обороти стига примерно до 1500 и пада преди да угасне пак се дигат до толко и тва в рамките на 10/20 сек и се нормализира някои идея :roll:




Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 20 окт 2008 22:26


Моторче за прания ход (стъпково моторче) Може и комутатора на бобината да прави проблема. Пробвай с търсачката има доста подобни теми, но трябва да се почете.


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mario_lud. » Пон 20 окт 2008 22:40


аз търсих четох и тнт но симптомите са различни ня някои гасне раджи голями обороти при мен също угасна един пит но над 1500 не се качва


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 20 окт 2008 22:50


Колега тегава е работата трябва ти добър диагностик или същия Голф без този проблем и да се почне едно разменянне на части докато не си покаже в коя точно е проблема. Моя също понякога има същия проблем с оборотите и вече 1 година си карам така защото е голяма главоблъсканица и обикновено ремонта е свързан с много пари. Иначе по принцип стъпковия мотор е най-честата причина за тея проблеми все пак той отговаря за празния ход :)


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mario_lud. » Пон 20 окт 2008 23:47


кодолкото знам като е развален стъпковия мотор колата спира варвежа и дига разхора може и да греша но това съм чул


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mario_lud. » Вто 21 окт 2008 22:33


никои ли неможе да ми помогне ???


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 21 окт 2008 22:43


При ABF (както и 2E, PB, PF..) наименованието не е точно 'стъпково моторче', а ' клапан за празния ход'.
Работата на този клапан е да 'байпасне' затворената дроселна клапа и да подаде въздух към мотора покрай нея.
Това, разбира се, може да се направи и с обикновено каналче покрай клапата (на 2Е-то го има този канал, на ABF-не знам), но с управлението на този клапан се подава точно толкова въздух, колкото е необходимо за да се подържат оборотите на празен ход в необходимите граници ;)
Ако се натисне педала на газта (т.е.- отвори дроселната клапа) въздуха вече си минава през нея и клапана на практика не играе роля във вървежа на колата.


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mario_lud. » Сря 22 окт 2008 21:14


ок де а този мап датчик за какво служи ??


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Сря 22 окт 2008 21:38


radotom написа:При ABF (както и 2E, PB, PF..) наименованието не е точно 'стъпково моторче', а ' клапан за празния ход'.
Работата на този клапан е да 'байпасне' затворената дроселна клапа и да подаде въздух към мотора покрай нея.
Това, разбира се, може да се направи и с обикновено каналче покрай клапата (на 2Е-то го има този канал, на ABF-не знам), но с управлението на този клапан се подава точно толкова въздух, колкото е необходимо за да се подържат оборотите на празен ход в необходимите граници ;)
Ако се натисне педала на газта (т.е.- отвори дроселната клапа) въздуха вече си минава през нея и клапана на практика не играе роля във вървежа на колата.


Е по точно казано няма на къде. На един приятел ПФ-а (за Голф 2 става въпрос) правеше същото, когато свалеше и почистеше този клапан (по правилно казано според мен отколкото стъпкоео моторче) със спрей за почистване на карборатори, колата заспиваше. Можеш първо това да направиш, защото спрея не е скъп. Има го навсякъде, Практикер, Бриколаж, Метро, по бензиностанциите. И друго когато намалява скороста и не изключва от скорост, до към 1000 оборота и тогава изключи, не му играят оборотите. Но когато намалява и изключи още преди 2000 оборота, колата винаги менеше оборотите и понякога гаснеше. Пиши ако има развитие :)


Потребителски аватар
vankataa73
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vankataa73 » Чет 23 окт 2008 16:55


Skruji написа:
radotom написа:При ABF (както и 2E, PB, PF..) наименованието не е точно 'стъпково моторче', а ' клапан за празния ход'.
Работата на този клапан е да 'байпасне' затворената дроселна клапа и да подаде въздух към мотора покрай нея.
Това, разбира се, може да се направи и с обикновено каналче покрай клапата (на 2Е-то го има този канал, на ABF-не знам), но с управлението на този клапан се подава точно толкова въздух, колкото е необходимо за да се подържат оборотите на празен ход в необходимите граници ;)
Ако се натисне педала на газта (т.е.- отвори дроселната клапа) въздуха вече си минава през нея и клапана на практика не играе роля във вървежа на колата.


Е по точно казано няма на къде. На един приятел ПФ-а (за Голф 2 става въпрос) правеше същото, когато свалеше и почистеше този клапан (по правилно казано според мен отколкото стъпкоео моторче) със спрей за почистване на карборатори, колата заспиваше. Можеш първо това да направиш, защото спрея не е скъп. Има го навсякъде, Практикер, Бриколаж, Метро, по бензиностанциите. И друго когато намалява скороста и не изключва от скорост, до към 1000 оборота и тогава изключи, не му играят оборотите. Но когато намалява и изключи още преди 2000 оборота, колата винаги менеше оборотите и понякога гаснеше. Пиши ако има развитие :)
При мен го имаше сащия проблем и с помощта на WD-40 шпрея си по4истих дросела и сега вси4ко е на 6+.Успех



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта