Дали двигателят е тръгнал на блокаж?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Дали двигателят е тръгнал на блокаж?

Мнениеот valdo » Вто 22 ное 2005 23:51


Като си прибирах колата (голф 2, карбуратор пиербург 2Е2, газова уредба) на собствен ход, след като челно я бях ударил в пътно перило, след осмия километър започна да примигва червената лампичка над стрелката за маслото. По принцип тази лампичка мига, като дам на контакт, после угасва и паля двигателя.
В случая обаче, освен, че взе да примигва неравномерно, в същия момент отзад се видяло как избълва черен дим и хвърлило искри през ауспуха... :roll: Угасих двигателя веднага и после продължихме с теглене до сервиза. Единственото, което съм правил, беше (без да давам контакт) от времем на време да вкл. на скорост, че да се задейства спирачката.

Та питането ми е какво може да се очаква, че е станало...
Да не е тръгнал да блокира двигателят!? :? :shock:

Преди да тръгна, а и след като светна лампичката, мерих нивото на маслото с пръчката - ми имаше си нормално. И водата на радиатора си беше вътре всичката, въпреки, че той се мандахерца почти свободно - няма теч.

Какво ли стана пък сега...




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 23 ное 2005 10:54


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Сря 23 ное 2005 12:16


Да, бе, именно:) На водата била тая стрелка. Като дойде време за двигателя, ще се види нещо счупено дали няма. Обаче тая пушилка отзад и искрите си остават притеснителна мистерия за мен...


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 23 ное 2005 12:32


Прегледай си там по газовата дали всичко е наред след като си се ударил.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 23 ное 2005 12:33


valdo написа:Обаче тая пушилка отзад и искрите си остават притеснителна мистерия за мен...

E чак искри от ауспуха. Това да не ти е болид от Ф1. Тама излизат искри и огън щот немат гърнета. Каква е тая искра дето ще мине през цялата ти ауспухна система и ще излезе отзад. По вероятно от удара нещо да и изпаднало и да се е застъргало по асфалта за да излезнат искри.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 23 ное 2005 13:29


Черния дим по-скоро е бил гориво :shock:


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Сря 23 ное 2005 21:18


При каква скорост стана инцидента?Мисля си да не се е лашнало горивото из резервоара и да се е поразмътило,та от там да идва тъмния пушек.Същото и за водата си мисля - да е мръднало нивото.
Иначе това,че цвета на пушека е тъмен е един вид успокояващо за мен - виж ако беше бяло това е друго.
Това с искрата е силно притесняващо :( Дай Боже да не е сложно

silent съмнявам се колегата да е карал с такава скорост,че "нещото" да се остърже в асфалта и да "блесне"
Колата има ли катализатор?

Иначе горд съм да съобщя че за многото километри които съм минал една единствена кола ме е задминавала с огън от аспуха - Корадо :!: :!: :!:
2-3-та и блъф Страхотия Един от малкото които са ме задминали на Шипка ............ и то как :D


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Чет 24 ное 2005 21:30


Syncro написа:...


Карах я на газ преди и след удара, но имам малко бензин в резервоара, ако изобщо има някакво значение. Катализатор нямам - вместо него сложих преди време трьба. Майсторът днес ми съобщи, че картерът бил бая очукан - утре ще я видя и аз как изглежда...
Я - какво ми дойде наум - понеже радиаторът беше се изместил назад, та маркучите малко се бяха поогънали - може би от това са намалили обема на цялата система и нещо там водата да е повишила налягането...
По отношение на искрите - като довлачихме колата, майсторът поогледа на тъмното, мръдна радиатора нещо присветна накъсо - та може това да са били "искрите от ауспуха".


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 24 ное 2005 22:25


значи блокаж-иска ти се ама няма как.от всичко до тук-ако няма теч на масло пък и да има.е добре де ти писа че не си палил двигателя е?


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 24 ное 2005 22:30


извинявам се.не чета маи.виж смукателя на маслената помпа или самата помпа.по принцип маслена помпа на голф ауди и т.н кара мин 600 000 хил.ако си ударил картер виж смукателя на помпата.още нещо-датчика за налягане на маслото-най често срещания проблем при голф2 и jetta


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Чет 24 ное 2005 23:18


g1.6s написа:...


Именно, утре ще ида и ще "видя" (доколкото разбирам). Пропуснах, че майсторът каза нещо за помпата - явно маслената е имал предвид. Може да се е "посчупила". Какви пари горе-долу излизат картера и помпата? Преполагам, че картер може и на старо да се вземе (едно корито по-лесно може да се инспектира за пробойни), ама помпата?


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 25 ное 2005 12:57


ако картера ти е здрав няма нужда да го сменяш-само се изчуква.а доколкото съм чувал маслените помпи са бая скъпи-над 150 лв-сигурно штот рядко се прецакват,но не е проблем и такава на старо да земеш само да няма луфт и клапана да не и е спекъл


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 25 ное 2005 17:33


Маслена помпа от Ауто Плюс за Голф 3 (ААМ) -95лв клиентска цена.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта