дюзи и волтаж
дюзи и волтаж
здравейте колеги. имам странен проблем: колата ми е голф 3 2000 2е мотор. проблемът е следния: мени ми оборотите постоянно и не работи добре. зака4их е на диагностика и излезе 4е всяка една от дюзите си мени мили секундите на впръскване на гориво, а токът които идва кум компютара е променлив не е постоянен не6то от рода на 7в-11в-3в-16в и колата постоянно мени обороти -вооб6те неможе да стабилизира някакви обороти. немога да открия какво е ако някои се е зблусквал с тоя проблем моля помогнете
- ivo penkov
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: дюзи и волтаж
Свали дюзите и ги дай на ултразвукова вана да ги почистят.Всичките по-големи и уважаващи себе си сервизи имат такава.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: дюзи и волтаж
Всяка една ли каза диагностика, или 'дюзите си менят времето на впръскване'?
Постарай се да си спомниш, защото при 2Е мотора 4 работни дюзи на двигателя са вързани на едно и впръскват горивото едновремено. Просто за да си наясно до колко е добър съответния диагностик и до колко може да му имаш вяра на диагнозата.
А иначе, ако ти мени наистина напрежението, подавано към компютъра, много вероятно е да имаш хлабава (окислена) връзка.
Свали буксата на контролера (намира се в двигателния отсек, под пластмасата под пасажерската чистачка) и огледай много внимателно да не е бил наводняван. Огледай за окислени (позеленяли) пинове. Може да ти се наложи да отвиеш гайката, която крепи контролера, за да извадиш буксата, защото мястото е кът. С ключ 13 е.
Ако всичко там изглежда ОК, потърси реле №32. То захранва Digifant-контролера.
Ето снимка (макар, че това не е от 2Е мотор):

Постарай се да си спомниш, защото при 2Е мотора 4 работни дюзи на двигателя са вързани на едно и впръскват горивото едновремено. Просто за да си наясно до колко е добър съответния диагностик и до колко може да му имаш вяра на диагнозата.
А иначе, ако ти мени наистина напрежението, подавано към компютъра, много вероятно е да имаш хлабава (окислена) връзка.
Свали буксата на контролера (намира се в двигателния отсек, под пластмасата под пасажерската чистачка) и огледай много внимателно да не е бил наводняван. Огледай за окислени (позеленяли) пинове. Може да ти се наложи да отвиеш гайката, която крепи контролера, за да извадиш буксата, защото мястото е кът. С ключ 13 е.
Ако всичко там изглежда ОК, потърси реле №32. То захранва Digifant-контролера.
Ето снимка (макар, че това не е от 2Е мотор):
Re: дюзи и волтаж
нестава.
отка4иха дюзите и контролера отделно от захранването и пак е така. мени си мили секундите на впрускванеи мени оборотите жестоко направо съм издухал ве4е незнам какво да сменям вси4ко съм сменил по тази ко4ина.
нестига 4е мени оборотите, а и като загрее се едно е 65 коня не6те да цикне да вурви като куц кон е ве4е 40 дена е по сервизи и никои неможе да каже какво и е. ако може не6то друго да ме посъветвате няма да отака информация
отка4иха дюзите и контролера отделно от захранването и пак е така. мени си мили секундите на впрускванеи мени оборотите жестоко направо съм издухал ве4е незнам какво да сменям вси4ко съм сменил по тази ко4ина.
нестига 4е мени оборотите, а и като загрее се едно е 65 коня не6те да цикне да вурви като куц кон е ве4е 40 дена е по сервизи и никои неможе да каже какво и е. ако може не6то друго да ме посъветвате няма да отака информация
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: дюзи и волтаж
това време не се лимени 6тот компа така казва и аз съм за хлабава връзка това напрежение се променя в големи граници едвали е от генератора ама го виж 16v? Наи добре пробваи да дадеш 12v деректно на компа от акумолатора може да се оправи
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта