дюзи и волтаж

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
elnineo
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 30 окт 2008 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

дюзи и волтаж

Мнениеот elnineo » Сря 11 мар 2009 7:32


здравейте колеги. имам странен проблем: колата ми е голф 3 2000 2е мотор. проблемът е следния: мени ми оборотите постоянно и не работи добре. зака4их е на диагностика и излезе 4е всяка една от дюзите си мени мили секундите на впръскване на гориво, а токът които идва кум компютара е променлив не е постоянен не6то от рода на 7в-11в-3в-16в и колата постоянно мени обороти -вооб6те неможе да стабилизира някакви обороти. немога да открия какво е ако някои се е зблусквал с тоя проблем моля помогнете




Потребителски аватар
ivo penkov
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 12:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дюзи и волтаж

Мнениеот ivo penkov » Сря 11 мар 2009 14:36


Свали дюзите и ги дай на ултразвукова вана да ги почистят.Всичките по-големи и уважаващи себе си сервизи имат такава.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: дюзи и волтаж

Мнениеот radotom » Сря 11 мар 2009 15:50


Всяка една ли каза диагностика, или 'дюзите си менят времето на впръскване'?
Постарай се да си спомниш, защото при 2Е мотора 4 работни дюзи на двигателя са вързани на едно и впръскват горивото едновремено. Просто за да си наясно до колко е добър съответния диагностик и до колко може да му имаш вяра на диагнозата.
А иначе, ако ти мени наистина напрежението, подавано към компютъра, много вероятно е да имаш хлабава (окислена) връзка.
Свали буксата на контролера (намира се в двигателния отсек, под пластмасата под пасажерската чистачка) и огледай много внимателно да не е бил наводняван. Огледай за окислени (позеленяли) пинове. Може да ти се наложи да отвиеш гайката, която крепи контролера, за да извадиш буксата, защото мястото е кът. С ключ 13 е.
Ако всичко там изглежда ОК, потърси реле №32. То захранва Digifant-контролера.
Ето снимка (макар, че това не е от 2Е мотор):
Изображение


Потребителски аватар
elnineo
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 30 окт 2008 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: дюзи и волтаж

Мнениеот elnineo » Сря 11 мар 2009 19:04


нестава.
отка4иха дюзите и контролера отделно от захранването и пак е така. мени си мили секундите на впрускванеи мени оборотите жестоко направо съм издухал ве4е незнам какво да сменям вси4ко съм сменил по тази ко4ина.
нестига 4е мени оборотите, а и като загрее се едно е 65 коня не6те да цикне да вурви като куц кон е ве4е 40 дена е по сервизи и никои неможе да каже какво и е. ако може не6то друго да ме посъветвате няма да отака информация


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: дюзи и волтаж

Мнениеот van4ooo » Сря 11 мар 2009 19:43


това време не се лимени 6тот компа така казва и аз съм за хлабава връзка това напрежение се променя в големи граници едвали е от генератора ама го виж 16v? Наи добре пробваи да дадеш 12v деректно на компа от акумолатора може да се оправи



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта