Колата ми губеше вода намерих теча и беше някакв маркуч след 2 седмици обаче колата ми вдигна около 110 градуса спрях и какво да видя изравнителното казанче ми е празно търсих теча неможах да го намеря точно каде е но одолу е някаде там кадето се намират ремъците ми питах днес 1 познат дето уж разбира ии ми каза водна помпа утре мисля да я карамв сервиза да я погледнат но ако може да ми препоръчате марка ии колко пари долу горе ше струва самата помпа благодаря предварително
значи двигателят на колата ми е 1.8 моно



Голф 3 водна помпа каква и колко?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
HEPU,или MEYLE,цената е съпоставима.Може да се купи само фланеца с импелера -някъде около 45пари,НО... има съществен риск от скъсване на болтче при демонтажа.Другия вариант е пълен комплект (заедно с корпуса)-цена около 85-90пари.И при двата варианта се сваля ЦЯЛАТА помпа-демонтаж на генератора, конзолата , няколкото особени шпилки дето я държат към блока, демонтаж на ремъчната шайба.След това -по обратния ред.При процедурата да се смени "О"-ринга между помпа и блок(мисля 50х4беше) и.. сега е момента за смяна на "гърбавия "фланец дето под него е ТЕРМОСТАТА
онуй шантаво пластмасово коляно, на него има и уплътнителен пръстен (38.5х3,8)

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
MrFucker написа:javor_bg написа:Дано да не е гарнитура и да е правило налягане и оттам да е избил маркуча.
аз не разбирам много за това да попитам за коя гарнитура имаш предвид ии ако е тя какво може да ми струва
Има се в предвид гарнитура на главата, с оглед на постигнатите температурни висини(110*,както си писал) има резон,а дано не е.Първо отстрани течове и много внимателно и наблюдателно провери температурния режим, кога отваря термостат,кога вкл. 1-ва,2-ра степен на перката.В Голяма помощ ще ти бъде външен термометър.Ако духа през гарнитурата-ще "ври " водата в рзширителя, на студен още мотор може да отвориш капачката и да следиш за мехури.ПОВТАРЯМ-ПОСЛЕДНОТО НА СТУДЕН МОТОР(под 60*).Може и проверка за наличие на газове в антифриза-в сервизите имат индикатори
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта