Здравйте, имам следния въпрос към вас. Обмислям да си закупя новия Голф6. В процеса на проучване, заедно с множеството позитивни неща, чух и още нещо, което ме притеснява - от Голф 5 насам са въведени алуминиеви носачи, и като цяло окачването не е много надеждно и често се налагат ремонти, особено по нашите пътища. Всяка информация която може да ми дадете, ще ми бъде полезна, дори да е като обща информация за самия модел.
Предварително благодаря.
Новият Голф 6
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Ами първо добре дошъл във форума.
Как ще го купуваш--на лизинг ли или в брой.През официалния вносител за BG,който ти гарантира и Х години гаранционно обслужване или от автокъща.Защо точно Г6---всеки нов модел си има недовидяни недъзи в началото на производството,едно са фабричните тестове,друго е реалния всекидневен тест от най-различни потребители в цял свят,различни климати,настилки и шофъори.Пък и за да се стигне до окачването,има доста други консумативи през които трябва да се премине,едно окачване не се разбива за 20-30 000 километра /е зависи и от драйвъра зад волана де/.Та на мен лично ми се струва че окачването е бял кахър.
И с риск да бъда линчуван---''народната кола'' на VAG отдавна престана да е такава като цена,за цената на един Г6,защо не се замислиш за ново или едногодишно пасатче,или дори друга марка от по-висок клас.
Как ще го купуваш--на лизинг ли или в брой.През официалния вносител за BG,който ти гарантира и Х години гаранционно обслужване или от автокъща.Защо точно Г6---всеки нов модел си има недовидяни недъзи в началото на производството,едно са фабричните тестове,друго е реалния всекидневен тест от най-различни потребители в цял свят,различни климати,настилки и шофъори.Пък и за да се стигне до окачването,има доста други консумативи през които трябва да се премине,едно окачване не се разбива за 20-30 000 километра /е зависи и от драйвъра зад волана де/.Та на мен лично ми се струва че окачването е бял кахър.
И с риск да бъда линчуван---''народната кола'' на VAG отдавна престана да е такава като цена,за цената на един Г6,защо не се замислиш за ново или едногодишно пасатче,или дори друга марка от по-висок клас.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 05 ное 2008 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Привет, Благодаря за отговора. По принцип, смятам да го взема на лизинг, чисто нов. Ориентирах се към голф-а, тъй като харесвам по-компактни автомобили, и в същото време двигателя 1.4, 160 коня го прави много динамичен. Но до сега никога не съм имал Голф, затова ще ми е полезно да разбера кой какво има да каже по въпроса.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Най-''лошото'' е че едва ли има друг член на форума с Г6 с този двигател и едва ли някой може да ти даде безпристрастно мнение.За тези нови малолитражни и напомпани двигатели повече се говори,но аз лично не съм видял някой да постне нещо във форума от практическа гледна точка.А ясно е че от вносителите на VW няма да чуеш лоша дума--все пак пари ще им даваш.А от един тест драйв освен да усетиш пъргавината на двигателя,возията и спирачките едва ли може да се добие друга по-задълбочена представа.
А иначе за този двигател 1.4 TSI за когото се твърди че харчи средно градско 9,3/100,какво повече да се иска:
http://www.youtube.com/watch?v=qEUi6cOutsg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=IBbqaNAE93o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZejLJBGdBdg&feature=related
А иначе за този двигател 1.4 TSI за когото се твърди че харчи средно градско 9,3/100,какво повече да се иска:
http://www.youtube.com/watch?v=qEUi6cOutsg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=IBbqaNAE93o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZejLJBGdBdg&feature=related
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Външността на Г-6 ми допада доста, определено ми харесва повече от Г-5. Но в този случай бих заложил на Г-5, който за същите пари ще разполага с по-богато оборудване. Защо? Попрочетете из нет-а какъв рев е от първите бройки Г-5 и колко разочаровани "юзъри" е имало. Пишат, че едва след фейслифта /т.е. - при продаваните в момента нови Г-5/ по-голямата част от проблемчетата вече ги няма. По сходен начин стоят нещата при всякакви марки и модели автомобили в последните години, производството на ВАГ не е някакво изключение, но коментарите масово са, че точно от ВАГ такова нещо не се е очаквало...
- Apokalypsis
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
kokovanev написа:Външността на Г-6 ми допада доста, определено ми харесва повече от Г-5. Но в този случай бих заложил на Г-5, който за същите пари ще разполага с по-богато оборудване. Защо? Попрочетете из нет-а какъв рев е от първите бройки Г-5 и колко разочаровани "юзъри" е имало. Пишат, че едва след фейслифта /т.е. - при продаваните в момента нови Г-5/ по-голямата част от проблемчетата вече ги няма. По сходен начин стоят нещата при всякакви марки и модели автомобили в последните години, производството на ВАГ не е някакво изключение, но коментарите масово са, че точно от ВАГ такова нещо не се е очаквало...
Да,така е!По-добре си търси Г5 от останалите бройки на склад-първо-ще имат ниска цена и богато оборудване.За последните модели знаеш,че са им изчистени повечето проблеми.Иначе Г6 е атрактивен,но не се подлъгвай-поне засега-изчакай малко!

-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
А
Абе какви са им цените на Г6.
Защото Г5 с промоциите беше от 28000 с 4 врати, клима и т.н.
Не е никак даже скъп
Грабни своя Golf! Давай - това е последната ти възможност!
Сега предложението е с 4038 лв. по-изгодно! Накратко: получаваш пето поколение Golf 1.4 Trendline, 80 к.с. и 5 врати. Акционното оборудване включва: двузонален климатроник, радио CD MР3-плейър с 4 тонколони, предни и задни ел. стъкла, централно заключване с дистанционно управление, регулируем волан в дълбочина и височина, електромеханично сервоуправлемие, фарове за мъгла, две предни, странични и тип "завесни" въздушни възглавници, мултифункционален централен дисплей и вход за външни аудиоизточници.
Неустоимо предложение за 28 651 лв. с ДДС.
Важи до изчерпване на количествата.
Защото Г5 с промоциите беше от 28000 с 4 врати, клима и т.н.
Не е никак даже скъп
Грабни своя Golf! Давай - това е последната ти възможност!
Сега предложението е с 4038 лв. по-изгодно! Накратко: получаваш пето поколение Golf 1.4 Trendline, 80 к.с. и 5 врати. Акционното оборудване включва: двузонален климатроник, радио CD MР3-плейър с 4 тонколони, предни и задни ел. стъкла, централно заключване с дистанционно управление, регулируем волан в дълбочина и височина, електромеханично сервоуправлемие, фарове за мъгла, две предни, странични и тип "завесни" въздушни възглавници, мултифункционален централен дисплей и вход за външни аудиоизточници.
Неустоимо предложение за 28 651 лв. с ДДС.
Важи до изчерпване на количествата.
Последна промяна от mufin на Чет 06 ное 2008 12:50, променено общо 1 път.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта