Голф 4 1.4 16в - Увеличен разход след смяна на сегменти
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Голф 4 1.4 16в - Увеличен разход след смяна на сегменти
Голфчето гореше масло, реших да го ремонтирам. Буталата и цилиндрите бяха надрани, имаше и много нагар. Майсторът ме посъветва да не сменяме буталата, всичко останало е направено както си му е реда - шлайфане, нови сегменти, гумички на клапаните и т.н. От както взех колата забелязвам, че се е увеличил разхода, нормално ли е това?
Последна промяна от osev на Вто 11 ное 2008 12:15, променено общо 2 пъти.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.4 16в - Увеличен разход след смяна на сегменти
osev написа:Голфчето гореше масло, реших да го ремонтирам. Буталата и цилиндрите бяха надрани, имаше и много нагар. Майсторът ме посъветва да не сменяме буталата, всичко останало е направено както си му е реда - шлайфане, нови сегменти, гумички на клапаните и т.н. От както взех колата забелязвам, че се е увеличил разхода, нормално ли е това?
Я ми кажи след като не сте сменяли буталата и е правен шлайф на блока, кое сте му шлайфало само лицето където ляга главата или и цилиндрите, защото иначе ми интересно как върви и не тропа. Друг е въпроса ако са те преметнали и си си платил шлайф без да е правен. Ако са надрани цилиндровите втулки, се прави шлайф, след това се сменят буталата със нови,нови сегменти за буталата, защото се променя размера на цилиндъра ако е бил 76.5мм стандартен размер се преминава на следващият по каталог ремонтен размер, който е по-голям от предходния. А що се отнася до повишеният разход, на каква база го сравняваш след като казваш че са били надрани цилиндрите, горяла е масло и т.н. Ако го сравняваш с това което ти пише по книга няма да излиза, първо те лъжат на бензиностанцията, бензина не е качествен, и куп фактори. След смяна на сегменти е нормално да има завишаване на разхода но не много 1-1,5л. а коа ще се нормализира не се знае може да е след 1000км. може да е след 10 000км.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Така:
сегменти- 60-90лв. за комплект
вложки- 1,50лв. за 1бр. x 16=24лв.
гарнитура за глава - 40-60лв.
гарнитура за капака- 20-40лв
гарнитура за см. колекторите-20-30лв.
гарнитура за изп.колектор-20лв.
туба силикон за гарнитури-10лв.
вземане лице на главата -20-40лв.
Тотално сметка части от 200-300лв. останалото е за труд.
Цената е добра остана да е направено качествено.

сегменти- 60-90лв. за комплект
вложки- 1,50лв. за 1бр. x 16=24лв.
гарнитура за глава - 40-60лв.
гарнитура за капака- 20-40лв
гарнитура за см. колекторите-20-30лв.
гарнитура за изп.колектор-20лв.
туба силикон за гарнитури-10лв.
вземане лице на главата -20-40лв.
Тотално сметка части от 200-300лв. останалото е за труд.
Цената е добра остана да е направено качествено.

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Здравей колега,
този урок го минах и аз преди една година - поради теч на антифриз от аспуха - шлайфане на глава нова гарнитура и всички гарнитури гумички на клапаните, нови сегменти ( 100 лв нормален размер без шлайфане ) нов ремък на ангренажа с ролката и всичко това за 700 лв в сервиз на Бош . След ремонта НЯМАШЕ ПОВИШЕН РАЗХОД !!!
този урок го минах и аз преди една година - поради теч на антифриз от аспуха - шлайфане на глава нова гарнитура и всички гарнитури гумички на клапаните, нови сегменти ( 100 лв нормален размер без шлайфане ) нов ремък на ангренажа с ролката и всичко това за 700 лв в сервиз на Бош . След ремонта НЯМАШЕ ПОВИШЕН РАЗХОД !!!
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
vladovelin написа:Здравей колега,
този урок го минах и аз преди една година - поради теч на антифриз от аспуха - шлайфане на глава нова гарнитура и всички гарнитури гумички на клапаните, нови сегменти ( 100 лв нормален размер без шлайфане ) нов ремък на ангренажа с ролката и всичко това за 700 лв в сервиз на Бош . След ремонта НЯМАШЕ ПОВИШЕН РАЗХОД !!!
Колега сигурен ли си че е текло антифриз или не е било конденз от изгорелите газове. А друг е въпроса че ако е имало това което казваш, за 10км. пробег ще са ти необходими около 10л. антифриз. Има вариант да е вкарал антифриз в двигателя но чак де тече от ауспуха...
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Glove написа:vladovelin написа:Здравей колега,
този урок го минах и аз преди една година - поради теч на антифриз от аспуха - шлайфане на глава нова гарнитура и всички гарнитури гумички на клапаните, нови сегменти ( 100 лв нормален размер без шлайфане ) нов ремък на ангренажа с ролката и всичко това за 700 лв в сервиз на Бош . След ремонта НЯМАШЕ ПОВИШЕН РАЗХОД !!!
Колега сигурен ли си че е текло антифриз или не е било конденз от изгорелите газове. А друг е въпроса че ако е имало това което казваш, за 10км. пробег ще са ти необходими около 10л. антифриз. Има вариант да е вкарал антифриз в двигателя но чак де тече от ауспуха...
Теч е образно казано.... беше продухано на четвърти цилиндър.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта