Ми карам си 3-катра и много и се кефя на проходимостта с тия чисто нови зимни гуми.Ама друго си е като си се кача в на мой роднина Куатрото.Така че не ми се сменя марката и по-точно моя автомобил,а съм чувал и виждал че има 3-ки синхро.Въпроса ми е мога ли да сложа синхро на мойто фолфче,какво е нужно,цени тва онова и ако може + и - на синхрото.
п.п. Не знам да ли темата е за Технически или Тунинг.Ако е за другия под форум нека да се премести от лошите хора тип Админи и Модератори.



Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
Re: Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
Безмислено скъпо ще ти излезе преправянето.По-добре е да си вземеш друг Голф.И желателно е да е 2 литров,че като ти гледам подписа...
Голф Синхро може да се направи много проходим,с подходящо повдигане и слагане на по-големи и агресивни гуми.Ще останеш доста учуден какво може...
Голф Синхро може да се направи много проходим,с подходящо повдигане и слагане на по-големи и агресивни гуми.Ще останеш доста учуден какво може...
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
Мале Господи какво съвпадение. И аз исках да пускам такава тема.
Аз притежавам Голф 3 с двигател АГГ. Работата ми е свързана с ходене на доста затънтени места, с кал сняг, и предното предаване ме предава понякога. Колата ми е в отлично състояние, на много малко - реални километри, и не ми се сменя за друга. Не ми се търси пак като луд.
Та знаещите да кажат как ставя преправянето. Аз си мисля за следните неща.
1. Нова скоростна кутия.
2.Карданен вал.
3. Ново задно окачване.
4.Предполагам че ще има промени по долната страна на багажника, и евентуално резервоара.
Кажете какво мислите.
Аз притежавам Голф 3 с двигател АГГ. Работата ми е свързана с ходене на доста затънтени места, с кал сняг, и предното предаване ме предава понякога. Колата ми е в отлично състояние, на много малко - реални километри, и не ми се сменя за друга. Не ми се търси пак като луд.
Та знаещите да кажат как ставя преправянето. Аз си мисля за следните неща.
1. Нова скоростна кутия.
2.Карданен вал.
3. Ново задно окачване.
4.Предполагам че ще има промени по долната страна на багажника, и евентуално резервоара.
Кажете какво мислите.

Re: Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
И ново купе от Синхро ще ти трябва,че в нормалното няма място за кардана в тунела...zdravko_dimitrov1986 написа:Мале Господи какво съвпадение. И аз исках да пускам такава тема.
Аз притежавам Голф 3 с двигател АГГ. Работата ми е свързана с ходене на доста затънтени места, с кал сняг, и предното предаване ме предава понякога. Колата ми е в отлично състояние, на много малко - реални километри, и не ми се сменя за друга. Не ми се търси пак като луд.
Та знаещите да кажат как ставя преправянето. Аз си мисля за следните неща.
1. Нова скоростна кутия.
2.Карданен вал.
3. Ново задно окачване.
4.Предполагам че ще има промени по долната страна на багажника, и евентуално резервоара.
Кажете какво мислите.
Купете си нормални Синхровци и ако искате да ги ползвате по горите,има изписани разни теми за повдигане-начини много...
П.П.Голфа става.Доказал съм...
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
Добър вечер
За ново купе не съм съвсем сигурен, все пак трябва да има някаква унифисация. Мойто купе има тунел за кардан какъв е проблема да се побере там. Аз по скоро си мисля за нещо различно от синхорото - защото то не бачка на заден ход.

За ново купе не съм съвсем сигурен, все пак трябва да има някаква унифисация. Мойто купе има тунел за кардан какъв е проблема да се побере там. Аз по скоро си мисля за нещо различно от синхорото - защото то не бачка на заден ход.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
zdravko_dimitrov1986 написа:Добър вечер![]()
За ново купе не съм съвсем сигурен, все пак трябва да има някаква унифисация. Мойто купе има тунел за кардан какъв е проблема да се побере там. Аз по скоро си мисля за нещо различно от синхорото - защото то не бачка на заден ход.
Има ама няма на Synchro-то багажника е със около 20см по плитък заради дифа на задният мост тунелът му също е по висок

-
- Мнения: 182
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
Имал съм Г2 синхро,купето от средата назад е различно от това на нормалните Голф-ве имаше разлика и в предните карета.Покупката на фабричен е по-добрия вариант.
Re: Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
Няма.Има хора,които са си правили Синхро...С много,ама много труд.Се едно е старт от скрапа...А относно Синрото на заден ход-трябва да работи.Но им е слабо място и на повечето не ще.Но се знае как да се оправи...zdravko_dimitrov1986 написа:Добър вечер![]()
За ново купе не съм съвсем сигурен, все пак трябва да има някаква унифисация. Мойто купе има тунел за кардан какъв е проблема да се побере там. Аз по скоро си мисля за нещо различно от синхорото - защото то не бачка на заден ход.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
Да наистина синхрото работи и на заден ход при Голф 3, освен ако не е прецакано нещо.
Ти беше този, който повдига Голф3, нали
Значи си запознат горе долу с нещата.
Дай малко по-подробно ако можеш какви промени трябва да се направят по стандартният голф, какви части да се купят и за какви пари естествено.
На мен не ми е необходимо постоянно вклучено 4х4, карам нормално и в повечето време нямам нужда от него, но когато отида на някой обект, разкалян от камиони и др. строителна техника, да мога да влезна и да си свърша работата, а не да маам пеша по калта.
Друг вариант за двойно предаване на голф освен синхро има ли
Нещо което да се включва с бутон или нещо такова, само при нужда.
Ако нещата излизат много скъпи,с двойното предаване зе замислям за друга модификация, която ще ми повиши проходимостта значително и ще бъде доста по-евтина.
Ти беше този, който повдига Голф3, нали

Значи си запознат горе долу с нещата.
Дай малко по-подробно ако можеш какви промени трябва да се направят по стандартният голф, какви части да се купят и за какви пари естествено.
На мен не ми е необходимо постоянно вклучено 4х4, карам нормално и в повечето време нямам нужда от него, но когато отида на някой обект, разкалян от камиони и др. строителна техника, да мога да влезна и да си свърша работата, а не да маам пеша по калта.
Друг вариант за двойно предаване на голф освен синхро има ли

Ако нещата излизат много скъпи,с двойното предаване зе замислям за друга модификация, която ще ми повиши проходимостта значително и ще бъде доста по-евтина.

Re: Г3 Абд от 2х4 към 4х4(синхро) как,с какво,за колко,да или не
Значи,какво трябва...хм...първо трябва подходяща трансмисия.Това включва скоростна кутия от ФВ 4х4,на която има монтирана РК(силов вал).След това трябват кардан и заден мост от Голф 4х4.След това трябва този кардан да се навре отдолу,а там място за него и генерацията няма.Значи трябва да се разшири тунела...Захващането на задния мост при 4х4 е различно-ще трябва много преправяне...Какви пари ще струва всичко това...Не на последно място е и крайния резултат.В смисъл,как ще се държи после колата,ако е с ,примерно, 1,4 или 1,6 мотор...При повдигане,основната идея е да се сложат по-големи гуми-нещо трябва да ги върти,защото "тежат"...
Определено е по-добре да се купи готов Голф 4х4.От опит знам,че това е доста добро бюджетно решение.Получава се един много проходим "паркетник",с нисък център на тежестта,който същевременно е доста стабилен на асфалт.Проходимоста идва от малкото тегло и сравнително мощния мотор.Визирам модела с 2 литра ДВГ.
Относно въпроса ти за непостоянното 4х4,моделите от Г4 натаък са "он-деманд".Това означава,че е на предно предаване,а 4х4-то се включва автоматично при пребуксуване на някое от предните колела.Сигнал за това се взима от АБС-а.За разлика от Синхрото,където то е постоянно зацепено,но с много малък процент и не оказва разлика в разхода на гориво,а при буксуване механично прехвърля по-голям % към задния мост...За теб и двата вариянта са удачни,но мисля,че ще ти се наложи малко да го "лифтнеш",иначе рискуваш да свалиш я ножа,я бронята из строежите...
Успех!
Определено е по-добре да се купи готов Голф 4х4.От опит знам,че това е доста добро бюджетно решение.Получава се един много проходим "паркетник",с нисък център на тежестта,който същевременно е доста стабилен на асфалт.Проходимоста идва от малкото тегло и сравнително мощния мотор.Визирам модела с 2 литра ДВГ.
Относно въпроса ти за непостоянното 4х4,моделите от Г4 натаък са "он-деманд".Това означава,че е на предно предаване,а 4х4-то се включва автоматично при пребуксуване на някое от предните колела.Сигнал за това се взима от АБС-а.За разлика от Синхрото,където то е постоянно зацепено,но с много малък процент и не оказва разлика в разхода на гориво,а при буксуване механично прехвърля по-голям % към задния мост...За теб и двата вариянта са удачни,но мисля,че ще ти се наложи малко да го "лифтнеш",иначе рискуваш да свалиш я ножа,я бронята из строежите...
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта