Много слабо парно при Голф-4?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Много слабо парно при Голф-4?

Мнениеот batkotivalio » Нед 09 ное 2008 23:02


Умрях от студ минлата зима! Свещите на тройника при мерене са здрави. При какви условия се включват? Как да ги диагностицирам? Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели. Двигател 1,9тди 115НР AJM
P.S. Не е филтър на купето или термостат!!!

Последна промяна от batkotivalio на Вто 18 ное 2008 0:49, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 09 ное 2008 23:22


Провери филтъра на купето - ако е много мръсен може да е от там. За термостата - колата загрява ли нормално?


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Пон 10 ное 2008 0:10


snupeca написа:Провери филтъра на купето - ако е много мръсен може да е от там. За термостата - колата загрява ли нормално?

Ам не мога да преценя лятото е добре, но зимата като че ли бавно загрява средно 10km му трябват не знам дали е нормално,нали има подгревни свещи! Имам един приател с пежо 405-дизел за 2-3 km и е готов!


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пон 10 ное 2008 8:00


колега извинявам се, че ти използвам темата, но имам подобен проблем не с парното, ами със загряването на колата...парното почва да си духа топло след 2-3 км няма проблеми, но гледам температурата ми се вдига точно до едно деление преди 90-те градуса...и докато стигна до работа от студентски град до центъра все там си седи...понеже е дизел и си я карам нормално до 2000 оборота не повече и спокойно ако я изрежа повече качва на 90 и след това някой път седи някой път пада...дали е термостат или е бъзможно да е от нещо друго?!? (иначе както казах парното си духа мега топло)


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 10 ное 2008 8:43


stenly_m написа:колега извинявам се, че ти използвам темата, но имам подобен проблем не с парното, ами със загряването на колата...парното почва да си духа топло след 2-3 км няма проблеми, но гледам температурата ми се вдига точно до едно деление преди 90-те градуса...и докато стигна до работа от студентски град до центъра все там си седи...понеже е дизел и си я карам нормално до 2000 оборота не повече и спокойно ако я изрежа повече качва на 90 и след това някой път седи някой път пада...дали е термостат или е бъзможно да е от нещо друго?!? (иначе както казах парното си духа мега топло)

Колега,от други колеги знам,че тди-то има ниско топлоотделяне и затова загрява бавно.И при мен е така,но все пак си виж и термостата.


stoyanz
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
Автомобил: Голф 4
Двигател: ATD
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот stoyanz » Пон 10 ное 2008 10:26


Ако е заминал термостата когато карате по магистрала температурата ще ви пада. Ако си държи 90 градуса значи си е наред. Просто тези мотори имат добро КПД и не отделят много топлина. Аз миналата зима също умирах от студ, в задръстванията въобще не загрява, даже си купих една печка от Практикер, която се оказа че е просто един шумообразовател. В най-студените дни дори не ми влизаше в режим след 45 мин. каране в задръстванията разбира се.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8379
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 10 ное 2008 11:37


Въпросът е обсъждан многократно и извода е че в зависимост от околната температура и натоварването е напълно нормално температурата да не може да стигне 90 градуса ! Както е казал колегата преди мен ако на магистралата мени температурата тогава има проблем !


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пон 10 ное 2008 14:43


еми принципно на магистрали се седи толкова, но ако карам продължително по-бавно в смисъл 100-110 на магистралата си пада...много се чудя дали дам 70-80 лв за термостат и да се окаже че си е наред...как да проверя на диагностика ли ?


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 10 ное 2008 16:03


Термостата струва 25-30 лева !!!
Ако беше в София щях да ти дам да пробваш !!! Аз си купих BEHR, но още не съм го сменил, пък и май няма смисъл като чета тук там !! :roll:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 10 ное 2008 17:06


stenly_m написа:еми принципно на магистрали се седи толкова, но ако карам продължително по-бавно в смисъл 100-110 на магистралата си пада...много се чудя дали дам 70-80 лв за термостат и да се окаже че си е наред...как да проверя на диагностика ли ?

Палиш колата и следиш двата маркуча(горния и долния)на радятора.Ако долния е студен,а горния се загрява преди да достигне 90 градуса термостата е наред.Но ако започне да се загрява примерно на 70 градуса значи е отворен постоянно или отваря много рано,и в двата случая го сменявай.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Пон 10 ное 2008 17:36


колега и аз навремето имаь бора с такъв двигател беше същото нямаше стопляне. :( не знам защо така,смениь дат4ика на температурата и сякаш беше станало по-добре :D


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 10 ное 2008 18:28


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%F2%E0%F2
Аз смених моя преди месец и сега топлото тръгва по-бързо,но все пак нее като на бензинова кола след 2 завоя дае на 90градуса :roll:


to4nia
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот to4nia » Сря 12 ное 2008 6:36


Имам ГОЛФ 4 ТДИ 110к.с.-сутрин при външна тем. 3-4гр. ми достига 90гр. на двигателя за около 7-8км. в града при нормално задръствате,за мен това е нормално и така трябва да бъде,един път загреели стрелката на темп. стои точно на 90гр., не на 89или 91 ,
точно на 90,парното духа толкова топло че просто не можеш да издържиш ако е на" HI" климатроника.Лятото загряваше по-бързо което си е напълно нормално и пак си подържаше 90гр.и вграда и извън града! Такаче ако някои се чуди каква трябва да бъде нормалната темп. да прочете горенаписаното още един път :D


stoyanz
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
Автомобил: Голф 4
Двигател: ATD
Местоположение: София
Контакти:

Re: Много слабо парно при Голф-4?

Мнениеот stoyanz » Пет 14 ное 2008 12:29


batkotivalio написа:Умрях от студ минлата зима! Свещите на тройника при мерене са здрави. При какви условия се включват? Евентуално можеби термостат. Как да го диагностицирам?
Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели. Двигател 1,9тди 115НР AJM


Колега, намериха ми такава джаджа и сутринта я пробвах. Разултата е потресаващ, на 5-ата мин. вече бяха в Африка. Така че , очевдино нещо не ти е наред по системата. Аз сега трябва да мисля как да я включвам, че засега за проба вързахме свещите директно от акумулатора, но явно консумацията е голяма и вдига ужасно разхода на гориво докато я изключа нейде по задръстванията.
Някой ако има идея как е заводския вариант да казва.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Много слабо парно при Голф-4?

Мнениеот gomez » Пет 14 ное 2008 18:59


stoyanz написа:
batkotivalio написа:Умрях от студ минлата зима! Свещите на тройника при мерене са здрави. При какви условия се включват? Евентуално можеби термостат. Как да го диагностицирам?
Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели. Двигател 1,9тди 115НР AJM


Колега, намериха ми такава джаджа и сутринта я пробвах. Разултата е потресаващ, на 5-ата мин. вече бяха в Африка. Така че , очевдино нещо не ти е наред по системата. Аз сега трябва да мисля как да я включвам, че засега за проба вързахме свещите директно от акумулатора, но явно консумацията е голяма и вдига ужасно разхода на гориво докато я изключа нейде по задръстванията.
Някой ако има идея как е заводския вариант да казва.


Колега, нещо не разбрах ??? :shock



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта