Голф 4 1.4 16в - Увеличен разход след смяна на сегменти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Голф 4 1.4 16в - Увеличен разход след смяна на сегменти

Мнениеот osev » Вто 11 ное 2008 11:22


Голфчето гореше масло, реших да го ремонтирам. Буталата и цилиндрите бяха надрани, имаше и много нагар. Майсторът ме посъветва да не сменяме буталата, всичко останало е направено както си му е реда - шлайфане, нови сегменти, гумички на клапаните и т.н. От както взех колата забелязвам, че се е увеличил разхода, нормално ли е това?

Последна промяна от osev на Вто 11 ное 2008 12:15, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Вто 11 ное 2008 11:52


според мен не е нормално. И аз смених сегментите (буталата и цилиндрите си бяха ОК), след което в продължение на 1000-2000км може би имаше леко повишаване на разхода (явно доразработване някаво), но след това разхода рязко спадна и съм мн. доволен като цяло


osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот osev » Вто 11 ное 2008 11:58


Още не съм минал 1000 км, надявам се и моят разход да падне :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.4 16в - Увеличен разход след смяна на сегменти

Мнениеот Glove » Вто 11 ное 2008 14:15


osev написа:Голфчето гореше масло, реших да го ремонтирам. Буталата и цилиндрите бяха надрани, имаше и много нагар. Майсторът ме посъветва да не сменяме буталата, всичко останало е направено както си му е реда - шлайфане, нови сегменти, гумички на клапаните и т.н. От както взех колата забелязвам, че се е увеличил разхода, нормално ли е това?



Я ми кажи след като не сте сменяли буталата и е правен шлайф на блока, кое сте му шлайфало само лицето където ляга главата или и цилиндрите, защото иначе ми интересно как върви и не тропа. Друг е въпроса ако са те преметнали и си си платил шлайф без да е правен. Ако са надрани цилиндровите втулки, се прави шлайф, след това се сменят буталата със нови,нови сегменти за буталата, защото се променя размера на цилиндъра ако е бил 76.5мм стандартен размер се преминава на следващият по каталог ремонтен размер, който е по-голям от предходния. А що се отнася до повишеният разход, на каква база го сравняваш след като казваш че са били надрани цилиндрите, горяла е масло и т.н. Ако го сравняваш с това което ти пише по книга няма да излиза, първо те лъжат на бензиностанцията, бензина не е качествен, и куп фактори. След смяна на сегменти е нормално да има завишаване на разхода но не много 1-1,5л. а коа ще се нормализира не се знае може да е след 1000км. може да е след 10 000км.


osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот osev » Вто 11 ное 2008 14:25


Да си призная не знам точно какво са правили по колата, нямам много време да се занимавам с нея. Вкарах я в сервиза и казах на майстора да я оправи. Имам доверие все още на хората и лесно могат да ме лъжат. За бензина не знам дали ме лъжат, но значително се вдигна разхода след ремонта :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 11 ное 2008 14:35


Ако не е тайна колко ти взеха за ремонта?

А колата е доста съвременна и ако и се направи компютърна диагностика ще си каже всичко.


osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот osev » Вто 11 ное 2008 15:12


Ремонта ми струва 533 лв. Майстора е много добър и смятам само при него да ходя, защото ми го препоръчаха прекалено много хора :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 11 ное 2008 15:57


Така:

сегменти- 60-90лв. за комплект
вложки- 1,50лв. за 1бр. x 16=24лв.
гарнитура за глава - 40-60лв.
гарнитура за капака- 20-40лв
гарнитура за см. колекторите-20-30лв.
гарнитура за изп.колектор-20лв.
туба силикон за гарнитури-10лв.
вземане лице на главата -20-40лв.
Тотално сметка части от 200-300лв. останалото е за труд.

Цената е добра остана да е направено качествено.
:wink:


osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот osev » Вто 11 ное 2008 16:03


:) И маслото забравяш да включиш в сметката 3,2 л :)
Човека ме съжали като ме видя и като му казах за колко съм купил колата и колко още за другите ремонти :)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 11 ное 2008 16:03


osev написа:Ремонта ми струва 533 лв. Майстора е много добър и смятам само при него да ходя, защото ми го препоръчаха прекалено много хора :)


ПРЕКРАСНА ЦЕНА! Сподели на лични кой е майстора!


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Вто 11 ное 2008 17:26


Щом колата гори толкова майстора не е прекрасен!Нещо не е направено като хората дори и в разработка да е.!!!


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Вто 11 ное 2008 17:57


Thriller написа:Щом колата гори толкова майстора не е прекрасен!Нещо не е направено като хората дори и в разработка да е.!!!
колегата е написал ,че не е минал 1000км още(виж няколко мнения по-нагоре) :wink:


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Вто 11 ное 2008 19:25


Здравей колега,
този урок го минах и аз преди една година - поради теч на антифриз от аспуха - шлайфане на глава нова гарнитура и всички гарнитури гумички на клапаните, нови сегменти ( 100 лв нормален размер без шлайфане ) нов ремък на ангренажа с ролката и всичко това за 700 лв в сервиз на Бош . След ремонта НЯМАШЕ ПОВИШЕН РАЗХОД !!!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 11 ное 2008 21:42


vladovelin написа:Здравей колега,
този урок го минах и аз преди една година - поради теч на антифриз от аспуха - шлайфане на глава нова гарнитура и всички гарнитури гумички на клапаните, нови сегменти ( 100 лв нормален размер без шлайфане ) нов ремък на ангренажа с ролката и всичко това за 700 лв в сервиз на Бош . След ремонта НЯМАШЕ ПОВИШЕН РАЗХОД !!!


Колега сигурен ли си че е текло антифриз или не е било конденз от изгорелите газове. А друг е въпроса че ако е имало това което казваш, за 10км. пробег ще са ти необходими около 10л. антифриз. Има вариант да е вкарал антифриз в двигателя но чак де тече от ауспуха...


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Вто 11 ное 2008 22:55


Glove написа:
vladovelin написа:Здравей колега,
този урок го минах и аз преди една година - поради теч на антифриз от аспуха - шлайфане на глава нова гарнитура и всички гарнитури гумички на клапаните, нови сегменти ( 100 лв нормален размер без шлайфане ) нов ремък на ангренажа с ролката и всичко това за 700 лв в сервиз на Бош . След ремонта НЯМАШЕ ПОВИШЕН РАЗХОД !!!


Колега сигурен ли си че е текло антифриз или не е било конденз от изгорелите газове. А друг е въпроса че ако е имало това което казваш, за 10км. пробег ще са ти необходими около 10л. антифриз. Има вариант да е вкарал антифриз в двигателя но чак де тече от ауспуха...

Теч е образно казано.... беше продухано на четвърти цилиндър.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта