какво не е наред с този акумулатор-напреженията мисля са ок?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

какво не е наред с този акумулатор-напреженията мисля са ок?

Мнениеот dude » Вто 11 ное 2008 19:58


при нормални обороти на празен ход- напрежение на клемите 13.95
при включени светлини- 13.85
напрежение при запалване 9.5 В
напрежение на акумулатора без да е даден контакт- 12.5 В

и въпреки всчико, при стоене на открито оня ден прин 2-3 градуса през нощта завъртя кратко веднъж и това беше

нещо капацитети ли кво ли?
как се проверя това
благодаря предварително




Потребителски аватар
juliyan7777
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот juliyan7777 » Вто 11 ное 2008 20:04


изгоряла клетка ;трябва ти нов....... :wink:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10439
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 11 ное 2008 20:19


пробвай да го заредиш, ако след 2-3 дни престой не можеш да запалиш ще трябва нов.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 11 ное 2008 20:21


е добре де, как пък го разбра ей така
няма ли някакво замерване
щото тези измервания са след 150 км извънградско


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 11 ное 2008 20:22


handycam написа:пробвай да го заредиш, ако след 2-3 дни престой не можеш да запалиш ще трябва нов.


то аз кат си дойдох до софия два пъти след това палих без никакви грижи, ма колата е топла, от едно завъртане паля


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10439
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 11 ное 2008 20:28


след дълго каране и още топъл двигател няма да имаш проблем при палене, но след престой ако има клетка на късо акумулатора се разрежда и не можеш да запалиш.премери ли консумацията на колата, ако имаш консуматор (например плафона в багажника) може и от там да идва проблема.


Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Вто 11 ное 2008 20:31


ампеража е малко .....Нов баце!


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 11 ное 2008 20:32


целият проблем е че карам ан къси разстояния 7-8км
коалта седи в гараж, пали без грижи до сега
и застудя малко и айде

миналата година пак ми го правеше, но палеше и ми тлееха светлините, заредих го и от коледа до сега съм нямал ама никакъв проблем

пак питам, това не може ли да се измери, преди да купувам нов?

Последна промяна от dude на Вто 11 ное 2008 20:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 11 ное 2008 20:37


Провери си гъстотата на електролита и ще ти стане ясно дали имаш мъртва клетка.
Ако е недозареден всички ще са паднали. Тогава заряд и си готов.
Ако е клетка ще я видиш - нов акумулатор. :(


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот krasio00o » Вто 11 ное 2008 20:39


Провери дали няма "консумация" демек нещо да ти изтощава акумолатора.Ако всичко е ОК едно хубаво зареждане 12 часа и после се молиш да няма проблеми :)


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 11 ное 2008 20:40


и как да стане не необслужваем акумулатор?
окото е бледо зелено, сега се зарежда


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 11 ное 2008 20:57


dude написа:и как да стане не необслужваем акумулатор?
окото е бледо зелено, сега се зарежда


Е няма как. :lol:
Задължително след като го сложиш измери колко ти е тока.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 11 ное 2008 21:01


имах в предвид, че няма как да видя колко разреден е електролита
а ток по време на палене ли говорим?

трудно, щото тя ще врътне за по-малко от сек - или ще запали или не и дотам, няма да мога да го хвана


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 11 ное 2008 21:04


Не. Просто консумацията на колата в покой.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 11 ное 2008 21:05


Ток под товар-товарна вилка, ток в покой и ареометър всички тези екстри при акумулаторджия.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта