Въпрос относно 1.6 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf_Lozenec
Мнения: 160
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
Местоположение: София

Въпрос относно 1.6 ABU

Мнениеот Golf_Lozenec » Вто 24 юли 2007 12:53


Здравейте!Преди известно време четох че Golf 3 1.6 ABU е нещо като дефорсиран заводски.Вярно ли е това и ако е така може ли да се форсира :lol:




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 24 юли 2007 12:57


Да не бъркаш с ААМ, АБУ не мисля че е дефорсиран, по-скоро е изстискан ABD.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно 1.6 ABU

Мнениеот connor cane » Сря 25 юли 2007 10:48


Golf_Lozenec написа:Здравейте!Преди известно време четох че Golf 3 1.6 ABU е нещо като дефорсиран заводски.Вярно ли е това и ако е така може ли да се форсира :lol:
Може - като му сложиш пернишки номера, лепенка GTI, опушени стопове, и бас каса, от която в багажника да нямаш място и за 1 пликче - става директно от 75 на 150 коня :mrgreen: :drive :drunk :офф :smackbum spam :ihihih:


Потребителски аватар
Golf_Lozenec
Мнения: 160
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
Местоположение: София

Мнениеот Golf_Lozenec » Чет 26 юли 2007 19:57


ти нормален ли си бе.


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Чет 26 юли 2007 21:02


ABU - то колега не е дефорсирано!Съвсем нормално си е! Доколкото знам мотора 1.8 75 коня е дефорсиран но 1.6 75 коня си е съвсем нормален! А вече ако искаш да си вдигаш мощността си има начини и почти всеки един двигател подлейи на промени вдигащи мощността за сметка на живота на двигателя!


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пет 27 юли 2007 14:21


Golf_Lozenec написа:ти нормален ли си бе.
Колега, успокой топката, малка шегичка - не го взимай навътре - не си го слагай твърде много. :don't worry
Айде тогава и малко технически подробности: карал съм 1,6 АБУ доста, а 1,4 АБД - всеки ден. АБУ е просто поизцеден АБД - то и като отвориш капака на два такива Голфа, разлика няма почти никаква, да не кажа въобще. Даже скоро май в някаква тема гледах, че един колега се съмняваше, като са му сменяли коляновия вал, да не са му сложили от АБД - неговия мотор беше АБУ - което идва да покаже, че даже и някои части са съвместими и почти еднакви.
Откъм вървене 1,6 е малко по-пъргав и максималната му скорост е по-голяма - все пак е с 15 кончета повече от 1,4, но включиш ли му клима, да речем, увяхва като перпикано мушкато - слабее някак си.
Можеш да го чипираш, но при тези двигатели максималното, което би могло да се постигне, е 8-10% увеличаване на мощността - за 7-8 коня просто не си струва парите и усилията.
Айде дано съм ти бил малко полезен със споделения личен опит. :banana :beer :drive


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 28 юли 2007 0:09


Когато си купувах голфа бях решил че ще си взема 1,4 абд и толкоз! ...Икономичен и т.н.Пробвах няколко и на различни места и накрая на последния продавач казах че се опитва да ми продаде кола с развален двг...1.4 беше просто труп....15 коня отгоре не е бегачка но са доста осезателни в сравнение с 1.4 и не е малко а доста по пъргав !!

По темата .....чувал съм че 1.6 и 1.8 при някои модели на Фв двг. имат само разлика в хода на буталото т.е еднакви бутала и сегменти ,разлика само в дължината на мотовилката но при кои мотори с кой код немога да кажа...не съм го правил или виждал но даже последно обсъждах същия въпрос с едни колеги в доста реномиран сервиз и те ми подметнаха за това ...аз не се интересувам от това но ми е любопитно !!Според мен тоя мотор е златната среда от към разход вървене !!


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Нед 29 юли 2007 0:45


Съжалявам за глупавия ми въпрос но къде пише каква модефикация е моя Голф.Днес гледах по мотора и не видях преди да ме нахраните искам да кажа че го имам от 3 дена и не съм запознат с тези неща.Колата е Голф 3-ка 92-а год 1,8 m.i. GT 90 коня с дисковите спирачки отпред и отзад.Но не можах да разбера ква модефикация е ако някой знае нека сподели с мен ще съм му много благодарен.
Поздрави :wink:


LegolasBBS
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 14 яну 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот LegolasBBS » Нед 29 юли 2007 2:44


За колегата Xp_NiRee. Щом ти е трудно да го намериш на двигателя виж на голямият талон номера на двигателя. Първите 3 букви са вапросната модификация.
P.S. sorry за off topic - а


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Нед 29 юли 2007 23:46


:офф Още няма как да видя не съм я регистрирвал. Във вторник ще отида и ще видя кво ще стане
PS... също съжалявам за офф-а


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пон 30 юли 2007 10:45


аз с моя дзвед с двигателя не съм имам проблеми за сега. единственото което съм правил е гарнитура глава и тая дето е на капака неспира да тече.Иначе тоците ми изиграха лоша шега бе стават иначе маса малко спънати на вървеж


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 30 юли 2007 11:06


Ronin написа:Когато си купувах голфа бях решил че ще си взема 1,4 абд и толкоз! ...Икономичен и т.н.Пробвах няколко и на различни места и накрая на последния продавач казах че се опитва да ми продаде кола с развален двг...1.4 беше просто труп....15 коня отгоре не е бегачка но са доста осезателни в сравнение с 1.4 и не е малко а доста по пъргав !!

По темата .....чувал съм че 1.6 и 1.8 при някои модели на Фв двг. имат само разлика в хода на буталото т.е еднакви бутала и сегменти ,разлика само в дължината на мотовилката но при кои мотори с кой код немога да кажа...не съм го правил или виждал но даже последно обсъждах същия въпрос с едни колеги в доста реномиран сервиз и те ми подметнаха за това ...аз не се интересувам от това но ми е любопитно !!Според мен тоя мотор е златната среда от към разход вървене !!


Бъркаш - 1.6 и 1.8 моторите е различен коляновия вал -т.е. хода на буталото, но освен коляновия вал са различни и буталата, но биелата е еднаква. По темата - не съм разглабял нито АБД нито АБУ, но те тръгват от 1.3 мотора на поло и Г2. Вероятно и там играе коляновия вал - хода на буталото.Но за повече тунинг на АБУ няма смисъл. Не е като 1.6 на Г2 - на който си намираш колянов вал и бутала и става 1.8 - оттам и инжекция и става ГТИ :idea:


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пон 30 юли 2007 13:00


Съжалявам за глупавия ми въпрос но къде пише каква модефикация е моя Голф.Днес гледах по мотора и не видях преди да ме нахраните искам да кажа че го имам от 3 дена и не съм запознат с тези неща.Колата е Голф 3-ка 92-а год 1,8 m.i. GT 90 коня с дисковите спирачки отпред и отзад.Но не можах да разбера ква модефикация е ако някой знае нека сподели с мен ще съм му много благодарен.
Поздрави

Предполагам имаш предвид буквите на мотора,защото за купето сам си си отговорил ,че е GT и си забелязал четирите диска .Щом е 92 г. 1.8 Mi - 90 к.с. мотора е с индекс ABS -железният :wink: .Сори на колегата за отклонението от темата му за ABU.Не дефорсиран 1.8 , нито пък е изцедено ABD , съвсем нормален мотор си е .За увеличаване на мощността му става , както и всеки друг мотор, друг е въпроса дали си заслужава инвестицията.Най-добре си го карай както си е , поддържай си го и се радвай на ниския разход и приличното за мощността му вървене :) .


Потребителски аватар
Peychev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Peychev » Вто 31 юли 2007 10:16


Golf_Lozenec, имам Голф с двигател като твоя. Здрава машинка е ама само толкоз. Ако искаш да караш нещо по-динамично си сбъркал колата. За целта си вземи японска кола. Те са форисирани без да са излишно спортни като GTI, GSI и т.н. Някой Civic или Corola с 1,5 или 1,6 двигател ще ти хареса. Аз така направих и съм много доволен.
Аз си избрах Тойота Карина 2,0, 16 клапана.
Между другото Голфетката ми харчи 8-9 л. газ извънградско, а Каринката 9-10 л., а е почти 2 пъти по-мощна.


Потребителски аватар
Golf_Lozenec
Мнения: 160
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
Местоположение: София

Мнениеот Golf_Lozenec » Съб 07 юни 2008 17:53


vw16v написа:
Съжалявам за глупавия ми въпрос но къде пише каква модефикация е моя Голф.Днес гледах по мотора и не видях преди да ме нахраните искам да кажа че го имам от 3 дена и не съм запознат с тези неща.Колата е Голф 3-ка 92-а год 1,8 m.i. GT 90 коня с дисковите спирачки отпред и отзад.Но не можах да разбера ква модефикация е ако някой знае нека сподели с мен ще съм му много благодарен.
Поздрави

Предполагам имаш предвид буквите на мотора,защото за купето сам си си отговорил ,че е GT и си забелязал четирите диска .Щом е 92 г. 1.8 Mi - 90 к.с. мотора е с индекс ABS -железният :wink: .Сори на колегата за отклонението от темата му за ABU.Не дефорсиран 1.8 , нито пък е изцедено ABD , съвсем нормален мотор си е .За увеличаване на мощността му става , както и всеки друг мотор, друг е въпроса дали си заслужава инвестицията.Най-добре си го карай както си е , поддържай си го и се радвай на ниския разход и приличното за мощността му вървене :) .


Какво препоръчваш за пипане по АБУ-то.
Аз се сещам за:
1.Шлайфане на главаю
2.Спортен филтър
3.По-къси биели
:wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта