![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Въпрос относно 1.6 ABU
- Golf_Lozenec
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
- Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
- Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
- Местоположение: София
Въпрос относно 1.6 ABU
Здравейте!Преди известно време четох че Golf 3 1.6 ABU е нещо като дефорсиран заводски.Вярно ли е това и ако е така може ли да се форсира ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно 1.6 ABU
Може - като му сложиш пернишки номера, лепенка GTI, опушени стопове, и бас каса, от която в багажника да нямаш място и за 1 пликче - става директно от 75 на 150 коняGolf_Lozenec написа:Здравейте!Преди известно време четох че Golf 3 1.6 ABU е нещо като дефорсиран заводски.Вярно ли е това и ако е така може ли да се форсира
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:drive](./images/smilies/drive.gif)
![:drunk](./images/smilies/drunk.gif)
![:офф](./images/smilies/offtopic.gif)
![:smackbum](./images/smilies/smackbum.gif)
![spam](./images/smilies/spam2.gif)
![:ihihih:](./images/smilies/19.gif)
- Golf_Lozenec
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
- Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
- Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
- Местоположение: София
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, успокой топката, малка шегичка - не го взимай навътре - не си го слагай твърде много.Golf_Lozenec написа:ти нормален ли си бе.
![:don't worry](./images/smilies/worry2.gif)
Айде тогава и малко технически подробности: карал съм 1,6 АБУ доста, а 1,4 АБД - всеки ден. АБУ е просто поизцеден АБД - то и като отвориш капака на два такива Голфа, разлика няма почти никаква, да не кажа въобще. Даже скоро май в някаква тема гледах, че един колега се съмняваше, като са му сменяли коляновия вал, да не са му сложили от АБД - неговия мотор беше АБУ - което идва да покаже, че даже и някои части са съвместими и почти еднакви.
Откъм вървене 1,6 е малко по-пъргав и максималната му скорост е по-голяма - все пак е с 15 кончета повече от 1,4, но включиш ли му клима, да речем, увяхва като перпикано мушкато - слабее някак си.
Можеш да го чипираш, но при тези двигатели максималното, което би могло да се постигне, е 8-10% увеличаване на мощността - за 7-8 коня просто не си струва парите и усилията.
Айде дано съм ти бил малко полезен със споделения личен опит.
![:banana](./images/smilies/banana.gif)
![:beer](./images/smilies/beer.gif)
![:drive](./images/smilies/drive.gif)
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Когато си купувах голфа бях решил че ще си взема 1,4 абд и толкоз! ...Икономичен и т.н.Пробвах няколко и на различни места и накрая на последния продавач казах че се опитва да ми продаде кола с развален двг...1.4 беше просто труп....15 коня отгоре не е бегачка но са доста осезателни в сравнение с 1.4 и не е малко а доста по пъргав !!
По темата .....чувал съм че 1.6 и 1.8 при някои модели на Фв двг. имат само разлика в хода на буталото т.е еднакви бутала и сегменти ,разлика само в дължината на мотовилката но при кои мотори с кой код немога да кажа...не съм го правил или виждал но даже последно обсъждах същия въпрос с едни колеги в доста реномиран сервиз и те ми подметнаха за това ...аз не се интересувам от това но ми е любопитно !!Според мен тоя мотор е златната среда от към разход вървене !!
По темата .....чувал съм че 1.6 и 1.8 при някои модели на Фв двг. имат само разлика в хода на буталото т.е еднакви бутала и сегменти ,разлика само в дължината на мотовилката но при кои мотори с кой код немога да кажа...не съм го правил или виждал но даже последно обсъждах същия въпрос с едни колеги в доста реномиран сервиз и те ми подметнаха за това ...аз не се интересувам от това но ми е любопитно !!Според мен тоя мотор е златната среда от към разход вървене !!
Съжалявам за глупавия ми въпрос но къде пише каква модефикация е моя Голф.Днес гледах по мотора и не видях преди да ме нахраните искам да кажа че го имам от 3 дена и не съм запознат с тези неща.Колата е Голф 3-ка 92-а год 1,8 m.i. GT 90 коня с дисковите спирачки отпред и отзад.Но не можах да разбера ква модефикация е ако някой знае нека сподели с мен ще съм му много благодарен.
Поздрави![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Поздрави
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Нед 14 яну 2007 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ronin написа:Когато си купувах голфа бях решил че ще си взема 1,4 абд и толкоз! ...Икономичен и т.н.Пробвах няколко и на различни места и накрая на последния продавач казах че се опитва да ми продаде кола с развален двг...1.4 беше просто труп....15 коня отгоре не е бегачка но са доста осезателни в сравнение с 1.4 и не е малко а доста по пъргав !!
По темата .....чувал съм че 1.6 и 1.8 при някои модели на Фв двг. имат само разлика в хода на буталото т.е еднакви бутала и сегменти ,разлика само в дължината на мотовилката но при кои мотори с кой код немога да кажа...не съм го правил или виждал но даже последно обсъждах същия въпрос с едни колеги в доста реномиран сервиз и те ми подметнаха за това ...аз не се интересувам от това но ми е любопитно !!Според мен тоя мотор е златната среда от към разход вървене !!
Бъркаш - 1.6 и 1.8 моторите е различен коляновия вал -т.е. хода на буталото, но освен коляновия вал са различни и буталата, но биелата е еднаква. По темата - не съм разглабял нито АБД нито АБУ, но те тръгват от 1.3 мотора на поло и Г2. Вероятно и там играе коляновия вал - хода на буталото.Но за повече тунинг на АБУ няма смисъл. Не е като 1.6 на Г2 - на който си намираш колянов вал и бутала и става 1.8 - оттам и инжекция и става ГТИ
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Съжалявам за глупавия ми въпрос но къде пише каква модефикация е моя Голф.Днес гледах по мотора и не видях преди да ме нахраните искам да кажа че го имам от 3 дена и не съм запознат с тези неща.Колата е Голф 3-ка 92-а год 1,8 m.i. GT 90 коня с дисковите спирачки отпред и отзад.Но не можах да разбера ква модефикация е ако някой знае нека сподели с мен ще съм му много благодарен.
Поздрави
Предполагам имаш предвид буквите на мотора,защото за купето сам си си отговорил ,че е GT и си забелязал четирите диска .Щом е 92 г. 1.8 Mi - 90 к.с. мотора е с индекс ABS -железният
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Peychev
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Golf_Lozenec, имам Голф с двигател като твоя. Здрава машинка е ама само толкоз. Ако искаш да караш нещо по-динамично си сбъркал колата. За целта си вземи японска кола. Те са форисирани без да са излишно спортни като GTI, GSI и т.н. Някой Civic или Corola с 1,5 или 1,6 двигател ще ти хареса. Аз така направих и съм много доволен.
Аз си избрах Тойота Карина 2,0, 16 клапана.
Между другото Голфетката ми харчи 8-9 л. газ извънградско, а Каринката 9-10 л., а е почти 2 пъти по-мощна.
Аз си избрах Тойота Карина 2,0, 16 клапана.
Между другото Голфетката ми харчи 8-9 л. газ извънградско, а Каринката 9-10 л., а е почти 2 пъти по-мощна.
- Golf_Lozenec
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
- Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
- Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
- Местоположение: София
vw16v написа:Съжалявам за глупавия ми въпрос но къде пише каква модефикация е моя Голф.Днес гледах по мотора и не видях преди да ме нахраните искам да кажа че го имам от 3 дена и не съм запознат с тези неща.Колата е Голф 3-ка 92-а год 1,8 m.i. GT 90 коня с дисковите спирачки отпред и отзад.Но не можах да разбера ква модефикация е ако някой знае нека сподели с мен ще съм му много благодарен.
Поздрави
Предполагам имаш предвид буквите на мотора,защото за купето сам си си отговорил ,че е GT и си забелязал четирите диска .Щом е 92 г. 1.8 Mi - 90 к.с. мотора е с индекс ABS -железният.Сори на колегата за отклонението от темата му за ABU.Не дефорсиран 1.8 , нито пък е изцедено ABD , съвсем нормален мотор си е .За увеличаване на мощността му става , както и всеки друг мотор, друг е въпроса дали си заслужава инвестицията.Най-добре си го карай както си е , поддържай си го и се радвай на ниския разход и приличното за мощността му вървене
.
Какво препоръчваш за пипане по АБУ-то.
Аз се сещам за:
1.Шлайфане на главаю
2.Спортен филтър
3.По-къси биели
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта