лроблем след премахване на катализатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

лроблем след премахване на катализатор

Мнениеот badjo-vw » Пет 14 ное 2008 19:11


възможно ли е след премахване на катализатор,при работа на мотора на място оборотомера;стрелката; да си шари както иска като тръгна се оправя :?: :idea:

и дросел клапата на четворката къде се намира , като на тройката под филтъра ли :?: :idea:




Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: лроблем след премахване на катализатор

Мнениеот designer1 » Пет 14 ное 2008 19:18


badjo-vw написа:възможно ли е след премахване на катализатор,при работа на мотора на място оборотомера;стрелката; да си шари както иска като тръгна се оправя :?: :idea:

и дросел клапата на четворката къде се намира , като на тройката под филтъра ли :?: :idea:


1.Възможно е като са махали катализатора да са разбазикали и нещо друго. Или си му е дошло времето да се счупи. Само от махане на катализатор не. Е сага колко точно ти шари в какви граници газовото ако го имаш де също е фактор особенно ако е обикновенно.
2.Това да ти не е моноинжекция та дириш дросела под филтъра. Обикновенно е точно преди всмукателния колетор :)


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 14 ное 2008 19:24


Ламбда-сондата ти къде точно се намира?


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пет 14 ное 2008 19:25


със газова инжекция съм и на газ стана така-тва за дросела един майстор до нас ми го каза-шари между 800и1400 стрелката :arrow: от кво може да е станало това :idea:

Последна промяна от badjo-vw на Пет 14 ное 2008 23:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пет 14 ное 2008 19:28


Жоро написа:Ламбда-сондата ти къде точно се намира?
точно на катализатора--дано да не са ми я праснали :? :?


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пет 14 ное 2008 19:37


По тези симптоми който си изброил проблемите са доста а леченията също. Никой неможе да ти отговори твърдо да от това е ..............
Направи си компютърна диагностика и виж дали ти работи ламбдата, на запален двигател! По принцип само ламбдата неможе да ти бута стрелката в такъв голям диапазон (поне така си мисля). И виж да не смуче въздух от някъде колкото и банално да звучи. Скъсан маркуч , разхлабена връзка и т.н. Чистене на дросел клапата . И ако не е от това в газ сервиза и т.н.


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пет 14 ное 2008 19:41


designer1 написа:По тези симптоми който си изброил проблемите са доста а леченията също. Никой неможе да ти отговори твърдо да от това е ..............
Направи си компютърна диагностика и виж дали ти работи ламбдата, на запален двигател! По принцип само ламбдата неможе да ти бута стрелката в такъв голям диапазон (поне така си мисля). И виж да не смуче въздух от някъде колкото и банално да звучи. Скъсан маркуч , разхлабена връзка и т.н. Чистене на дросел клапата . И ако не е от това в газ сервиза и т.н.
сутринта ще ида да я закача и ще пиша


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Сря 19 ное 2008 21:28


значи днес бях на ВАГ показа проблем в сондата,бачка си но пуска малко по обогатена смес--майстора каза да си карам но да мисля и за смяна че така гори повече колата,явно като са махали катализатора са ударили сондата и тогава се е повредила :x някой дето е сменял да каже ква сонда да взимам :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 ное 2008 23:56


Не, не е проблема в това, че са я ударили, а в това, че сега газовете няма кой да ги възпира и те профучават и заминават, та се не виждат! :lol: И сега сондата отчита по-бедна смес от реалната, компа се мъчи да я компенсира и пуска повече гориво.
Според мен единия ти вариант е да си 'викнеш' един къстъм чип да се смъкнат коефициентите от ламбдата.
Другия е редовно почистван спортен филтър и... ще шпориш яко! :lol: Имаш въздух, ще имаш и гориво.. кой като теб! 8)
Не, че компа няма пак да компенсира, де!


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Чет 20 ное 2008 0:02


radotom написа:Не, не е проблема в това, че са я ударили, а в това, че сега газовете няма кой да ги възпира и те профучават и заминават, та се не виждат! :lol: И сега сондата отчита по-бедна смес от реалната, компа се мъчи да я компенсира и пуска повече гориво.
Според мен единия ти вариант е да си 'викнеш' един къстъм чип да се смъкнат коефициентите от ламбдата.
Другия е редовно почистван спортен филтър и... ще шпориш яко! :lol: Имаш въздух, ще имаш и гориво.. кой като теб! 8)
Не, че компа няма пак да компенсира, де!
това значи ли че няма смисъл да я сменям-а какво ще кажеш за нов катализатор :?: :?:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 20 ное 2008 0:08


badjo-vw написа:...а какво ще кажеш за нов катализатор :?: :?:

:bowdown :bowdown
От около 2 месеца съм с катализатор от Мерцедес, 2.5, бензинов някакъв.
Поблазни ме ниската цена (70 лв с монтажа) и това, че е метален (твърдят, че са вечни)
Амииии... готов съм да си заложа задника, че вървежа не се промени грам!
Само дето разхода ми е такъв, че се чудя къде да разкарвам домочадието, че да не се вкисне бензина в резервоара :uuoooh:
Даже миналата неделя ги навивах да идем до връх Шипка, ама с това кофти време жената отказа.. :lol:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7911
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 20 ное 2008 0:13


Ами ако имаш възможност сложи си нов катализатор....ако не друго то поне ще си решеи проблема а и след някоя и друга година катоз атегнат прегледите и т.н. ще си минаваш редовно и ще си плащаш малки данъци за кола с работещ катализатор.
Иначе другите варианти са да си сложиш делителя на напрежение з акойто ставаше дума в поста по-горе примерно.
По повод сондата - продават се универсални (с един и с три кабела според вида на оригиналната) и тази с единия кабел беше ако не греша около 120-130лв а другата малко по-скъпа...ама незнам дали за Г4 става такава въобще/...трябва да попиташ.
Иначе проблема не е от самата сонда за да я сменяш ами наистина просто за да отчите добре сондата трябва газовете да имат определено налягане....да я обдухват с дадена скорост,която се променя като махнеш катализатора понеже той също създава някакво препядствие за газовете както гърнетата и така ти си намалил налягането в областта на сондата и тя започва да мери грешно...т.е. тя си мери добре ама не каквото трябва.Дори да я смениш проблема няма да се реши защото не е в нея.
А иначе ако като махат гърнето я нагреят много с оксижен или с каквото работят има риск да я приключат по принцип и се е случвало доста често така да си заминават сонди ама....твоята явно си работи щом си проимал такъв проблем.
Мененето в оборотите става именно заради лъжливите показания на сондата и оттам комп-а си мени горивната смес и оттам подскачат оборотите.
Успех!


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Чет 20 ное 2008 0:15


radotom написа:
badjo-vw написа:...а какво ще кажеш за нов катализатор :?: :?:

:bowdown :bowdown
От около 2 месеца съм с катализатор от Мерцедес, 2.5, бензинов някакъв.
Поблазни ме ниската цена (70 лв с монтажа) и това, че е метален (твърдят, че са вечни)
Амииии... готов съм да си заложа задника, че вървежа не се промени грам!
Само дето разхода ми е такъв, че се чудя къде да разкарвам домочадието, че да не се вкисне бензина в резервоара :uuoooh:
Даже миналата неделя ги навивах да идем до връх Шипка, ама с това кофти време жената отказа.. :lol:
де тоя късмет и при мен :D ще взема и аз да сложа един но какъд :?: че Шипка е добра идея :D


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Чет 20 ное 2008 0:24


zfa159 написа:Ами ако имаш възможност сложи си нов катализатор....ако не друго то поне ще си решеи проблема а и след някоя и друга година катоз атегнат прегледите и т.н. ще си минаваш редовно и ще си плащаш малки данъци за кола с работещ катализатор.
Иначе другите варианти са да си сложиш делителя на напрежение з акойто ставаше дума в поста по-горе примерно.
По повод сондата - продават се универсални (с един и с три кабела според вида на оригиналната) и тази с единия кабел беше ако не греша около 120-130лв а другата малко по-скъпа...ама незнам дали за Г4 става такава въобще/...трябва да попиташ.
Иначе проблема не е от самата сонда за да я сменяш ами наистина просто за да отчите добре сондата трябва газовете да имат определено налягане....да я обдухват с дадена скорост,която се променя като махнеш катализатора понеже той също създава някакво препядствие за газовете както гърнетата и така ти си намалил налягането в областта на сондата и тя започва да мери грешно...т.е. тя си мери добре ама не каквото трябва.Дори да я смениш проблема няма да се реши защото не е в нея.
А иначе ако като махат гърнето я нагреят много с оксижен или с каквото работят има риск да я приключат по принцип и се е случвало доста често така да си заминават сонди ама....твоята явно си работи щом си проимал такъв проблем.
Мененето в оборотите става именно заради лъжливите показания на сондата и оттам комп-а си мени горивната смес и оттам подскачат оборотите.
Успех!
мерси за изчерпателния отговор и на теб колега ,значи е нормално на ВАГ КОMA да дава проблем в сондата а той в действителност да е в катализатора защото е махнат:?: какъв катализатор да сложа тогава сега :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта