Колеги,днес застудя повече от нормалното и за мое нещастие се получи дискомфорта вътре в купето.
След един кратък фитнес,както бях загрял се пъхнах в колата,но след 15 секунди всико бе толкова изпотено,че не се виждаше дори и ксенона дали свети.
Причината и съответното нейно отстраняване,освен,че може да е филтъра за купето,който незнам дори къде се и намира.
Благодаря Ви и дано има решение,че търсачката не намери много полезни такива решения



потене на стъкла Г4
- GolfForever
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол-Шумен
- GolfForever
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол-Шумен
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kok12 написа:Г3 И Г4 еднакви ли са,че да приема твоето мнение за реално колега Ясно вече къде се намира,но дали уплътнението на прозореца непропуска вода и тя да попада във филтъра и от там да се получава това запотяване.
Причините за потенето и на двата са еднакви. При Г4 няма уплътнение, тази недомислица от Г3 е коригирана доста успешно в Г4 и няма шанс да се морки филтъра. Направено е много надеждно!
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
kok12 написа:gomez написа:Филтъра на купето или да си направил да духа само вътрешен кръг!
Не съм натискал за кръга вътре а и карах с отворени прозорци,да виждам,смятай 4 градуса след фитнес загрят .Майка им и прозорци
А климатик нямаш ли колега ?? А иначе при студено време и топло тяло почти моментално почват да се потят стъклата а ако са повече хората направо става страшно

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Що си мислите че е влага във филтъра??? Пресен пример,на едно момче(комшия) на 3-ката преди няма и 2 дена имаше същия проблем вътре се запотяваха всички прозорци най много предния какво ли не пробвахме....няма оправия накрая се оказа че му е спукано радиаторчето на парното и от самия антифриз чак предното стъкло седеше мазно.Решението:добавка за 7 лв за спукани радиатори как го изсипа и след 5 минути работа на място и парното на 4 и нямаше и следа от изпотено
Ако искаш опитай и тоя вариант 


kok12 написа:Г3 И Г4 еднакви ли са,че да приема твоето мнение за реално колега Ясно вече къде се намира,но дали уплътнението на прозореца непропуска вода и тя да попада във филтъра и от там да се получава това запотяване.
Би трябвало да става, понеже преди дни сменях моя и майстора ми взе за Vento, който по размери е идентичен с този на Golf 4, но е на цена 14,80 в Аутоплюс.
Решението при изпотени прозорци е, климатроника на Auto + плюс бутончето за изшушаване на прозорците

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Понякога проблема нее само филтъра на купето,ами и самата клапа
При мен когато пусна клапата да затвори и после сия отворя да взима от вън чист въздух прозорците се запотяват много яко,явно клапата неотваря докрай или нещо такова и започва да върти въздуха от купето и затова запотява.След някокло часа каране се оправя и вече не запотява,но затворя ли клапата и после дая отворя резултата е пак същия
Един майстор на климатици ми беше споделил преди време че тези клапи са много калпави(пластмасови) и най-вероятно и моята сее развалиля и затова прави тези номера
При мен когато пусна клапата да затвори и после сия отворя да взима от вън чист въздух прозорците се запотяват много яко,явно клапата неотваря докрай или нещо такова и започва да върти въздуха от купето и затова запотява.След някокло часа каране се оправя и вече не запотява,но затворя ли клапата и после дая отворя резултата е пак същия

Един майстор на климатици ми беше споделил преди време че тези клапи са много калпави(пластмасови) и най-вероятно и моята сее развалиля и затова прави тези номера

- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
1-во:Ако беше казанче на парното,щях да губя течност
2-ро:Стандарт ли Г4 нямат уплътнение на предния прозорец и пластмасовата кора
3-то:Днес ще погледна и ако филтъра е влажен,проблема ми е ясен
4-то:С климатроник съм и го давам на AUTO,след 5мин.каране чак се оправя всичко
П.П. Трябва ли за да сменя(видя филтъра), да махам всичко и какво точно се маха.Искам да знам как се прави за да не се пуля после в тоя студ
Благодаря Ви
2-ро:Стандарт ли Г4 нямат уплътнение на предния прозорец и пластмасовата кора
3-то:Днес ще погледна и ако филтъра е влажен,проблема ми е ясен
4-то:С климатроник съм и го давам на AUTO,след 5мин.каране чак се оправя всичко
П.П. Трябва ли за да сменя(видя филтъра), да махам всичко и какво точно се маха.Искам да знам как се прави за да не се пуля после в тоя студ
Благодаря Ви
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Колега препоръчително е да се сменя филтъра на купето поне 2 пъти в годината , 99 процента съм сигурен че е от него , вземи си един нов и виж колко е лек в сравнение с този който ти е на колата , сабира влга не че в него тече вода просто въздуха си е влжен и влагата остава в него , препоръчвам ти филтър с активен въглен , моя го сменям преди лятото и преди зимата в купето нямам миризма на мокър парцал тя идва от филтъра не вкарва никакви миризми от вън почти не ползвам функцията затворен кръг не ми се изпотяват стъклата кактого описваш , за малко да но ако е повече пускам да духа на стъклата компресора се фключва и за 20 30 секунди съм 6 пробвай филтъра не е скъп успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта