Един въпрос за голфчето ми...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Един въпрос за голфчето ми...

Мнениеот m2595 » Чет 27 ное 2008 14:25


Редът на откачане на клемите на акумулатора какъв беше?




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 27 ное 2008 14:32


Първо откачаш "+" :wink:


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Чет 27 ное 2008 14:35


И какво става, ако откача примерно първо - ,а после +?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 27 ное 2008 14:38


m2595 написа:И какво става, ако откача примерно първо - ,а после +?

Ами и аз не знам, сигурно нищо, но първо откачам "+" :lol: , по-важно е да не ги объркаш като си ги закачваш :wink:


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Чет 27 ное 2008 15:05


Вижте какво открих по моя проблем в нет-а:Изображение
В превод това значи, че първо трябва да се откачи - и после +


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 27 ное 2008 15:12


m2595 написа:Вижте какво открих по моя проблем в нет-а:Изображение
В превод това значи, че първо трябва да се откачи - и после +

Аз не му схванах много, но щом братушките така казват, сигурно е вярно :lol: Но аз до сега съм си откачал първо + и съм нямал проблеми :roll:


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Чет 27 ное 2008 15:20


snupeca, благодаря, че се отзова!! :applause: Надявам се и аз да съм бил полезен. (между другото, цялото ръководство за Голф го има в замундата, ако някой се интересува, де :lol: )


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 27 ное 2008 15:21


m2595 написа:snupeca, благодаря, че се отзова!! :applause: Надявам се и аз да съм бил полезен. (между другото, цялото ръководство за Голф го има в замундата, ако някой се интересува, де :lol: )

И аз Благодаря за полезното инфо - от сега ще знам :wink:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 27 ное 2008 15:42


Че какво значение има коя клема първо ще махнеш? :shock


claas_86
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Стара Загора

Мнениеот claas_86 » Чет 27 ное 2008 16:29


Първо "-" защото и да опреш ключът на корпуса не е страшно, но ако сваляш първо "+" и опреш на корпуса става страшно.


Panev
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Panev » Чет 27 ное 2008 16:31


По принцип е хубаво първо да се свали "-" са, а после и "+" са. Ако близо до клемата на "+" има метал, където може случайно да опре ключа като се развива болта на клемата и ако ключа опре докато "-" не е свален нали се сещате какво ще стане. :wink:
Аз действам така- при сваляне на клемите първо "-" после "+", при поставяне- първо "+" , после "-".
П.С. опс, колега по-горе ме е изпреварил. :)


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Чет 27 ное 2008 17:38


-

Последна промяна от jims на Сря 11 юни 2025 9:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Мнениеот jijibs » Чет 27 ное 2008 17:52


А ако има включен консуматор и разкачиш първо минуса не е ли лошо (за електрониката)


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!

Мнениеот valkilmera » Чет 27 ное 2008 19:01


Първо се маха "-" после "+" :!:
Обяснете си го сами,значи която букса първо свалиш-Тя ще преискри а всички не искаме това да се случи с + нали!!!
После по обратен ред за да може ако стане искра тя да е на "-"

Добавям и останалите мнения на колегите за електроуредите в колата!!!
:wink: :arrow:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 27 ное 2008 19:08


Абе колеги,като извадите клемата независимо коя е по нея тече ли ток?Помислете малко! Хиляди пъти съм си свалял акумулатора и никога не гледам,коя клема свалям.А колко пъти съм ги допирал в метал клемите пък нищо не е станало.Лошо е ако по някакъв наяин направиш връзка с самите полюси.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта