VW Golf 3 MK3 1995g. 2.8VR6 128kw

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
galin_krastev
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 20:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

VW Golf 3 MK3 1995g. 2.8VR6 128kw

Мнениеот galin_krastev » Съб 22 ное 2008 22:48


Здр,
Притежавам и карам такъв автомобил;
Колата ми е на реални 170000 километра;
Перфектно състояние на мотора, не се чува почти като работи;
Четох една тема във форума за този мотор, и не останах с положителни впечатления;
По колата не е правено нищо отвън и всичко е както от завода;

Интересуват ме следните неща:
1.Някой слагал ли е турбина със всичките салтанати около нея;
не ми е наложително но имам интерес и мога да вкарам някой лев, но незнам дали има смисъл;
Чувал съм че за да правиш някакво заводско изменение е необходимо всичко да ти е ок;а аз смятам че е така;
2.Тази турбина подкрепена ли е със изменението на параметрите не компютъра така че да се слага така нареченият ЧИП;
3.И на трето място съединителя съчетание с притискателен диск;
За да се получи максимална ефективност;
Аз като притежател на този мотор до този момент оставам с много добри впечатления;




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Съб 22 ное 2008 23:09





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта