Един въпрос за голфчето ми...
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Един въпрос за голфчето ми...
Редът на откачане на клемите на акумулатора какъв беше?
-
Panev
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
По принцип е хубаво първо да се свали "-" са, а после и "+" са. Ако близо до клемата на "+" има метал, където може случайно да опре ключа като се развива болта на клемата и ако ключа опре докато "-" не е свален нали се сещате какво ще стане.
Аз действам така- при сваляне на клемите първо "-" после "+", при поставяне- първо "+" , после "-".
П.С. опс, колега по-горе ме е изпреварил.
Аз действам така- при сваляне на клемите първо "-" после "+", при поставяне- първо "+" , после "-".
П.С. опс, колега по-горе ме е изпреварил.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!
Първо се маха "-" после "+"
Обяснете си го сами,значи която букса първо свалиш-Тя ще преискри а всички не искаме това да се случи с + нали!!!
После по обратен ред за да може ако стане искра тя да е на "-"
Добавям и останалите мнения на колегите за електроуредите в колата!!!

Обяснете си го сами,значи която букса първо свалиш-Тя ще преискри а всички не искаме това да се случи с + нали!!!
После по обратен ред за да може ако стане искра тя да е на "-"
Добавям и останалите мнения на колегите за електроуредите в колата!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта
Надявам се и аз да съм бил полезен. (между другото, цялото ръководство за Голф го има в замундата, ако някой се интересува, де