Здравейте колеги,
надявам се да ми помогнете с моя проблем, имам голф4, 1,4, 16 винтила, 75 коня,двигателя е AKQ. проблема ми е че колата като загрее и рязко падат оборотите особенно на празен ход когато спирам по сфетофарите и оборотите падат на 500 и тя угасва,иначе когато е студена нямам тези проблеми,ходих на анализатор но там казаха че нямам никакви грешки,ланда сондата работи нормално,абе с две думи всичко е наред,свещи,кабели,филтър че даже и горивен са сменени,но колата гасне,четох за проблимите с оборотите при студен двигател но при мен оборотите са добре,проблема се явява когато колата е топла, ако може някой да даде съвет ще го приема с радост благодаря Ви предварително
голф 4, 1,4, 16 V, гасне на ниски обороти като загрее
-
deskoskorpiona
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
- Каспър
- Мнения: 2229
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Банално или не факт е, че тези дросели са голяма болка на VW. Почисти дросела и покарай 200км. Ако пак играят оборотите трябва да го адаптираш. Ако и адаптацията не помогне отиваш до магазина.
Ето как се чисти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
Ето как се чисти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
-
deskoskorpiona
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
- Каспър
- Мнения: 2229
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Не би трябвало да имаш проблем с линка. Я виж това:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114859
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114859
-
deskoskorpiona
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Няма значение дали е само на бензин,газ,керосин,въглищен прах....
Картерната вентилация и тази на капака на клапаните влизат преди дроселовата клапа,за да се доизгорят парите в двигателя.Като остарее двигателя,почва и масълце да попада там и цапа клапата, тя започва да не се затваря в точното положение и ТПС казва грешно на компа,че клапата е отворена повече,отколкото трябва,компа затваря клапата и колата пхпхпхп- гасне и псуваш.
Картерната вентилация и тази на капака на клапаните влизат преди дроселовата клапа,за да се доизгорят парите в двигателя.Като остарее двигателя,почва и масълце да попада там и цапа клапата, тя започва да не се затваря в точното положение и ТПС казва грешно на компа,че клапата е отворена повече,отколкото трябва,компа затваря клапата и колата пхпхпхп- гасне и псуваш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта