pomognete bre hora!
predlozete niakoi svesten maistor na dizeli.
ili kazete kak da si reguliram sam oborotite. dvigatelia mi e 1.9 TD - AAZ
napraviha mi malka profilaktika na pompata i ot togava ne moga da ia nastroia kakto predi.
sashto taka mislia da smeniam zadni prozini - moze li da sloza ot Pasat (niakoi beshe pisal che moze)? iskam da stane malko po visoko ot zad i da e po stegnato. modela e GTD kazete kakvo moga da napravia.
blagodaria!!![/b]
а кой би трябвало да ти преведе мнението според тебе?
VW Vento
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
icohristov написа:с какво се измерва ъгълът на изпреварване
Ъгъла на изпреварване /не на подаване на гориво а на запалване на искрата!!/ се устоановява с т.нар. стробоскоп, това е една джаджа разполагаща с блиц лампа /която има склонността да светка и гасне много бързо/, като се връзва на единият от кабелите на свещите.
Та нейната идея, е че светва точно когато има напрежение към една от свещите.
И според зависи вече от модела, може директно да ти изпише колко ти е предварението, или ти нагласяш колко предварение да дава, и според това предварение, така трябва да въртиш делкото, че да съвпаднат мерките за 0 градуса на коляновият вал.
И толкоз.
Инструмента никак не сложен, даже в последно време се замислям, че туй нещо може да стане и с диод, ама требе електроника.

Изпреварване на горивото няма освен при дизелите .... абе и там не е точно така ама...
Та говривото се контролира от клапаните демек от зацепването на коляновият и разпр. вал демек от майстора и от ангр. ремък /верига/.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Toledo написа:0888-615-007 Свилен, сервизът му е до зоологическата градина
Свилен бачка много съвестно! bowdown bowdown bowdown
Писал съм за него в СЕРВИЗИ там пише къде е сервиза.
Последна промяна от w_smith на Сря 07 дек 2005 19:40, променено общо 1 път.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
за помпата-баща ми е със съшия двигател.случи на кофти кола-както и да е.в плвдив пазаржик и региона не можахме да намерим кода оправи помпата.един в стамболийски уж майстор искаше 700 лв. да и смени вътре механизмите-вече забравих кое точно.та опряхме до софия.някакав мастер-искаше обаче колата да остане ден -два там.и накрая взехме помпа на старо-250 лв. и старата си седи вкъщи.ако наистина има някъде майстор разбирач кажете та поне да земем някой лев на старата помпа
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
дизелови майстори,а
бил съм и при Свилен и при вси4ки "корифеи" така да се каже и хи4 не ми се видяха майстори..няма да обяснявам защо.......за тях примерно Псаст 1.9ТД и Голф3/Венто 1.9ТД са едно и също нещо Smackbum
истината е 4е НИКОЙ не знае за какво става въпрос......
нау4и се сам да си правиш центровка на дизела(остави ги тези стробоскопи, убедих се 4е така наре4ените майстори не могат да си служат с такива "сложни уреди")
Купи си микрометър ли милиметър ли или 4асовой индикатор
както му казват братушките(знам ли как то4но се нари4а), виж в ръководството на руски как се прави и си я направи САМ, ина4е няма да постигнеш хубави резултати.
А ще останеш приятно изненадан когато си направиш ТОЧНА центровка и когато искаш да "ска4а" пове4е в ниските обороти или пък когато искаш на високи обороти да е по-тиха сам ще си я правиш.
Това е - убедих се в БГ 4е САМ трябва да се оправяш!

истината е 4е НИКОЙ не знае за какво става въпрос......
нау4и се сам да си правиш центровка на дизела(остави ги тези стробоскопи, убедих се 4е така наре4ените майстори не могат да си служат с такива "сложни уреди")
Купи си микрометър ли милиметър ли или 4асовой индикатор

А ще останеш приятно изненадан когато си направиш ТОЧНА центровка и когато искаш да "ска4а" пове4е в ниските обороти или пък когато искаш на високи обороти да е по-тиха сам ще си я правиш.
Това е - убедих се в БГ 4е САМ трябва да се оправяш!
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Това е - убедих се в БГ 4е САМ трябва да се оправяш![/quote]
И аз съм на такова мнение!
Особенно за колите които караме в БГ (на по 10-15г.) ако можеш по-добре си направи сам някои неща отколкото да псуваш после съседите в гаражчето до вас или хората в проф.сервиза дето нищо не разбират.
Та пак да ви питам имате ли ръководство за Голф/Венто на БГ или англииски???
И аз съм на такова мнение!
Особенно за колите които караме в БГ (на по 10-15г.) ако можеш по-добре си направи сам някои неща отколкото да псуваш после съседите в гаражчето до вас или хората в проф.сервиза дето нищо не разбират.
Та пак да ви питам имате ли ръководство за Голф/Венто на БГ или англииски???
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта