Да махна ли катализатора ?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да махна ли катализатора ?
Имам един особен проблем с голфа който си купих наскоро! Като се качим 3-ма или повече персони на ниски обороти особено при потегляне гърнето почва да тропа, още малко ше влезе в купето ! Тъй като не разбирам много ще трябва да ходя на сервиз. Та като ръчкат по гърнетата се чудя дали да не кажа да махнат катализатора. Чувал съм че ако катализатора е стар и се задръсти намалява доста от мощността. Има ли начин да го позная дали е за смяна щото майсторите като ме видят че не разбирам ще ми кажат че е за смяна дори и да е чисто нов.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи най,хубаво е да идеш на диагностика,ако ти е здрав защо да го махаш.Аз например едно време го махнах щото още не разбирах и отидох при арабите и те искаха само да ми вземат парите и ме излъгаха че не работи и аз глупака им повярвах,като преди един месец бях ходил на диагностика в ХЕЕД-91 и там хората ми казаха ,че удивително добре ми работил катализатора-за 1 месец не може да се запу6и.Сложих резонантно гарне и се появи един званкащ звук-много гаден.Сега съм с тръба и е по добре.Моят съвет е ако решиш да го махаш-иди да ти го свалят и да го избушат-колата ще ти остане тиха иначе става по шумна.Успех:)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ако катализаторът ти е запушен газовете избивате през меката връзка преди него. Отиваш на СО режат тръбите след сондата/ преди катализатора/ и след катализатора. Цепва се странично катализатора и се изтърбушва. Използвайки старата външна часте се прави резонансно гърне и после се присажда на мястото. Не слагай права тръба газовете обтичат бързо сондата и се бърка,Не се лъжи да слагаш друго гърне защото нашите депутати могат да измислят закон за катализаторите и да започнат спънки на прегледите, че нямаш катализаторно гърне,
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Споко
Махай го не се бой!
На моя г3 го махнаха преди година и кусур в М-коплект 33 и съм с тръба, даже и без ламба сонда, откачил съм я от куплунга!
На моя г3 го махнаха преди година и кусур в М-коплект 33 и съм с тръба, даже и без ламба сонда, откачил съм я от куплунга!
Re: Споко
Perso написа:Махай го не се бой!
На моя г3 го махнаха преди година и кусур в М-коплект 33 и съм с тръба, даже и без ламба сонда, откачил съм я от куплунга!
И доволен ли си сега? Разходът как е? Качи ли се или хич?
Re: Споко
Perso написа:Махай го не се бой!
На моя г3 го махнаха преди година и кусур в М-коплект 33 и съм с тръба, даже и без ламба сонда, откачил съм я от куплунга!
Това че си махнал ламбда сондата и нямаш проблеми си е чист късмет

никакви грижи
харчлъка зависи не от ламба сондата ат това как караш.
не се оплаквам от харча а от вървежа съм много доволен.
не е късмет защото знам доста хора които са си изключили сондите
не се оплаквам от харча а от вървежа съм много доволен.
не е късмет защото знам доста хора които са си изключили сондите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ZEDYCUS и 59 госта