жило за съединител за голф 3 1.6 101 коня
- radko tarikata
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
жило за съединител за голф 3 1.6 101 коня
колеги помагайте , скъса ми се жилото за съединителя , кви пари и лесно ли се сменя , благодаря предварително за одзивите
- GolfGtI115
- Мнения: 337
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
-
eng.Kostadinov
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Здравей колега,
от личният ми опит за голф 2, жилото му (с тресчотка) се сваля доста лесно, като се предвиди че има и чалъм за тази работа. Под рамото на съединителя, на който е захванат едния край на жилото се подлага едно трупче при натиснат съединител. При отпускане на съединителя от силата на притискателя колата се надига. Собственоръчно колата се натиска пак надолу, за да се отпусне жилото. Самото жило има една пъпка в края си, която е законтрена с една пластина с улей по средата. При това натискане нагоре на рамото жилото е отпуснато и тази пластина може да се извади. след като се извади жилото се отпуска от края намиращ се към педала и може да се откачи от там. След това старото жило се изхлузва от страната на коша на двигателя и новото се напъхва на мястото на старото, захваща се за педала, захваща се за рамото на съединителя, слага се въпросната пластина законтряща жилото, натиска се съединителя, маха се трупчето и операцията е завършила успешно.
Надявам се пледоариите ми са ти от полза.
П.П Вероятно това не е правилният и най добър начин за смяна, но се надявам усилията на колегите не са насочени към критики, а към начин за решаване на проблема.
Поздрави на всички
от личният ми опит за голф 2, жилото му (с тресчотка) се сваля доста лесно, като се предвиди че има и чалъм за тази работа. Под рамото на съединителя, на който е захванат едния край на жилото се подлага едно трупче при натиснат съединител. При отпускане на съединителя от силата на притискателя колата се надига. Собственоръчно колата се натиска пак надолу, за да се отпусне жилото. Самото жило има една пъпка в края си, която е законтрена с една пластина с улей по средата. При това натискане нагоре на рамото жилото е отпуснато и тази пластина може да се извади. след като се извади жилото се отпуска от края намиращ се към педала и може да се откачи от там. След това старото жило се изхлузва от страната на коша на двигателя и новото се напъхва на мястото на старото, захваща се за педала, захваща се за рамото на съединителя, слага се въпросната пластина законтряща жилото, натиска се съединителя, маха се трупчето и операцията е завършила успешно.
Надявам се пледоариите ми са ти от полза.
П.П Вероятно това не е правилният и най добър начин за смяна, но се надявам усилията на колегите не са насочени към критики, а към начин за решаване на проблема.
Поздрави на всички
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта
