Проблем, двигателя внезапно изгасна.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hcng
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем, двигателя внезапно изгасна.

Мнениеот hcng » Вто 11 ное 2008 17:16


Голф 3 1.6 бензин.

Карам си супер бавно и по едно време двигателя просо спря.. все едно си врътнал ключа да го изгасиш, но тоци моци всичко си има. Мъча да го рестартирам.. ъхъ ъхъ ъхъ ... ъхъ ... никой няма. Отварям капака и за малко чувам искри, но не можах да видя от къде идват. Като огледах забелязах че по един куплунг е текло масло, предполагам че от там са. След още доста мъчене най-накрая запали и веднага изгасна, при следващия опит си запали и се прибрах все едно нищо не е било.

Някакви идеи ?
За какво служи този куплунг ?

Прилагам снимков материал :Р Става въпрос за куплунга който е под червената капачка и влиза в двигателя.

Изображение ИзображениеИзображение




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 11 ное 2008 23:07


Хол-датчик!
Това, което се вижда е разпределителната капачка.
Под нея ти е палеца, а под него- една почти декоративна предпазна шапка и на долу на един ред цилиндър с прорези, постоянен магнит и Хол-датчика, отчитащ за промяната на магнитното поле, създадено от магнита и променящо се заради въртенето на прорезния цилиндър.
А най-отдолу идва дефектната при теб част- семеринг, пазещ да не отива там масълце!
Протекъл е! :(
Не е проблем и смяната не е трудна, въпроса е ще се справиш ли после с центровката на запалването.
Хол-датчика е с пластмасов корпус и хич се не спогажда с маслената баня!
Питай Plamen032 :lol:
Възможно е, ако отдавна е текло, да се е разкапал корпуса и да се наложи и датчика да смениш.


hcng
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hcng » Съб 06 дек 2008 17:37


radotom Поздрави за точната диагноза :) Маслото е текло от някакво уплътнение под капачката -10лв, а проблема с гасненето и непаленето се окза дефектирал хол датчик -90лв.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта