Гарнитура глава

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гарнитура глава

Мнениеот vwg3 » Сря 07 дек 2005 16:17


Здравейте,имам един въпрос,знам че може и да е писано по него и да се повтарям за което предварително си извинявам.....та колата е Г3 1.8 ми,90коня,мотор-ABS карам я вече 3 год.Мисля че километрите са реални,дойде на 202000,сега е на 240000,та проблема е че съвсем леко сълзи от гарнитурата па главата иначе маслото не го пипа,върви си сравнително добре,може би аз допусках грешка,че при смяна на масло го сипвах почти до MAX,но....Та въпросчетата ми са фатален ли е тоя теч,ще доведе ли до по барзо кривене на главата и според вас належаща ли е смяната!Не че се правя на циганин,но просто ме е шубе някой уж майстор да изваршва толкова сериозни манипулации по двигателя,Благодаря ви предварително за мненията!




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 07 дек 2005 16:21


Същото е и при мене сълзи отзад ди колекторите много по малко и както казва6 маслото не го пипа.Карам вече 3 год така и нито е изчезнал ните е намалял,един път в месеца го забърсвам и това е.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 07 дек 2005 16:23


Ако е близо до тройника по всяка вероятност е от него.........Така беше оляло при мен че се чудех как става и то така че все едно от главата тече. Аз първо го смених после след време видях че тече от уплътнението му.


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Сря 07 дек 2005 16:53


Благодаря за мненията,дано да няма проблеми и при мен,а 4е не е от тройник ане е 6тот си сълзи масло не антифриз,при мене сащо изпускаше уплатнението и правеше-мазалорно го смених и теча остана,иначе и аз забарсвам от време на време и това е. Иначе не усещате разлика във вървенето? Дали базика налягането на маслото като цяло, и другото което ме дразни е че прави леко бяла пяна на капачката,данеби от този теч да меша масло и антифриз и да "пресича" маслото


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 07 дек 2005 17:04


карай нЕма страшно.
все пак не наливай масло до максимума.
пяната в твоя случай е нормална.за 3г. 38 000 км. много студени стартове много нещо.кондез и т.н.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 07 дек 2005 18:01


за 3г. 38 000км хахаха малйй аз като гелдам съм луд за 9 месеца навих 24 000 :shock: и при мене го има тоя теч и не ми прави ядове :) карай и си свиркай :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 07 дек 2005 18:23


Да не би да ти сълзи отляво при капака на ангренажния ренък?А това дето имаш бяло по капачката/каша/ недей да бъдеш сигурен че е от конденз.Може наистина да ти меша антифриза и маслото.Откакто си я взел колата ли тече масло или отскоро?


Потребителски аватар
Shotgun
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Shotgun » Сря 07 дек 2005 20:09


Даскала написа:Да не би да ти сълзи отляво при капака на ангренажния ренък?


При мен има такова просълзяване и не знам от какво е и дали е много кофти??? :roll: :oops:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 07 дек 2005 20:25


Съгласен сен съм с Даскала за проблема с пяната.... наистина може да влиза антифриз от някъде, това са първите симптоми....


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 07 дек 2005 20:30


Ми батенца,изглежда е слабо място на гарнитурите там отляво при ангренажния ремък.Досега на 6 Тройки съм виждал точно там да тече.


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Сря 07 дек 2005 21:38


Масалцето го има от скоро и сълзи точно под тройникарне е откакто съм взел колата,иначе не си кривя душата че в началото и се "порадвах",но майтапа на страна не я карам чак толкова душмански,а и писне ли нещо веднага го правя/заменям,има и друго нещо навремето като я вкарах в КАТ ми разказаха играта -била крадина не намирали номира на двигатела,докато ме разберат че е точно на блока под трйника-мани мани,и после тия.....търкаха яко с няква шкурка докат го видят ясно и са точно от там е просълзило :evil: Абе щом не е толкова опасно,яд ме е щот колкото и да не върви 1.8ми рпросто тая количка ми е на сърцето :lol: На следващата сбирка ще присъствам да се видим с който може :D


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Сря 07 дек 2005 21:47


Между другото още като я взех и сложих за по сигурно УМ(универсален модификатор) именно за да го няма тоя сух старт,първоначалното няколко секундно причукване на клапани и така,всяка сутрин като я драсна я поизчаквам да поработи -никога не е било пали и газ :twisted: Приятели от скоро съм член на клуба но истински ме радва че го има това място да се обменят съвети и мнения.Евала :D


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 07 дек 2005 22:10


На няколко пъти съм казвал че трябва да се гледа дали е омасляване, просълзяване или теч, тези неща са различни.
Що се отнася до бялата пяна по капачката.Ако се гледа капачката веднага след студен старт, е нормално да има пяна, но след като загрее добре двигателя трябва да изчезне.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 07 дек 2005 22:11


Eдин от симптомите за издухана гарнитура е пяната по капачката на маслото.Друг симптом е черния антифриз.Според мен отиваи на маистор докато не е късно.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 07 дек 2005 22:22


Даскала написа:Ми батенца,изглежда е слабо място на гарнитурите там отляво при ангренажния ремък.Досега на 6 Тройки съм виждал точно там да тече.

Ето тук си много прав - наистина им е слабо място там :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта