Гарнитура глава
Гарнитура глава
Здравейте,имам един въпрос,знам че може и да е писано по него и да се повтарям за което предварително си извинявам.....та колата е Г3 1.8 ми,90коня,мотор-ABS карам я вече 3 год.Мисля че километрите са реални,дойде на 202000,сега е на 240000,та проблема е че съвсем леко сълзи от гарнитурата па главата иначе маслото не го пипа,върви си сравнително добре,може би аз допусках грешка,че при смяна на масло го сипвах почти до MAX,но....Та въпросчетата ми са фатален ли е тоя теч,ще доведе ли до по барзо кривене на главата и според вас належаща ли е смяната!Не че се правя на циганин,но просто ме е шубе някой уж майстор да изваршва толкова сериозни манипулации по двигателя,Благодаря ви предварително за мненията!
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря за мненията,дано да няма проблеми и при мен,а 4е не е от тройник ане е 6тот си сълзи масло не антифриз,при мене сащо изпускаше уплатнението и правеше-мазалорно го смених и теча остана,иначе и аз забарсвам от време на време и това е. Иначе не усещате разлика във вървенето? Дали базика налягането на маслото като цяло, и другото което ме дразни е че прави леко бяла пяна на капачката,данеби от този теч да меша масло и антифриз и да "пресича" маслото
Масалцето го има от скоро и сълзи точно под тройникарне е откакто съм взел колата,иначе не си кривя душата че в началото и се "порадвах",но майтапа на страна не я карам чак толкова душмански,а и писне ли нещо веднага го правя/заменям,има и друго нещо навремето като я вкарах в КАТ ми разказаха играта -била крадина не намирали номира на двигатела,докато ме разберат че е точно на блока под трйника-мани мани,и после тия.....търкаха яко с няква шкурка докат го видят ясно и са точно от там е просълзило
Абе щом не е толкова опасно,яд ме е щот колкото и да не върви 1.8ми рпросто тая количка ми е на сърцето
На следващата сбирка ще присъствам да се видим с който може 



Между другото още като я взех и сложих за по сигурно УМ(универсален модификатор) именно за да го няма тоя сух старт,първоначалното няколко секундно причукване на клапани и така,всяка сутрин като я драсна я поизчаквам да поработи -никога не е било пали и газ
Приятели от скоро съм член на клуба но истински ме радва че го има това място да се обменят съвети и мнения.Евала 


- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта