Кажете какво може да се прецака на ЗДРАВА скоростна на голф 3 АБУ след смяна на кожух? За съжаление майстора се е учил на нея, което собственика разбира в последствие. След определени обороти започва силно виене (на 5-та след 85-90 км/ч) и се увеличава със скороста. Сериозно ли е и ако да - как се оправя?
п.с. майстора вече е натупан доволно, варианта да му я върнат и да му я остават да я оправи отпада
Виене скоростна кутия
- tito_040477
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 09 ное 2004 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vienna, Austria
- tito_040477
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 09 ное 2004 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vienna, Austria
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- tito_040477
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 09 ное 2004 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vienna, Austria
Масло в кутията има (предишното аз го сменях лятото). Този вариянт отпада. За виенето на скорост - не знам, колата не е при мен, преразказвам ви перипетийте на баща ми
. Всичко тръгна от прее.ан стартер - ама толкова прее.ан, че оста изтъняла на половина, втулките изчезнали!!! и мястото на кожуха, кядето влиза оста във втулката се разбило тотално (увеличен диаметър). Събрали са една шепа изпотрошени чаркове. Предложих им да набият втулка с увеличен външен диаметър, но не можаха да получат пълно съосие, та взеха нов кожух, нов стартер. При смяната "майстора" поставя пак старите семерини, при което на другата сутрин под колата има 1 литър масло. Неговото обяснение за виенето било, че частите са още ноови, стегнати, та затова. И накрая си признал, че за пръв път сваля скорости на 3-ка... Shocked a boi de

- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
До колкото разбирам шума е от диференциала.Тъй като лагерите и пиньона с короната са работили дълго време в едно положение,то сега с новия кожук им е променил положението едно спрямо другите.Може и минимално но сега работят под друг ъгъл и няма начин да не вият.Спасението е нови такива или друг диференциял заедно с кожуха.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 24 госта