ftp://213.91.226.134/ich/syedinitel.jpg



FELIPE написа: Интересно и тази скобакаква роля играе,при мен беше откачена,като при закачането и педала слиза ниско долу и има много малък ход
: .

niki_vw написа:Пускам нова тема защото някой от модераторите е побързал да заключи старата преди да ти стане ясно защо се е стигнало до там, имам в предвид за високото отделяне. Има няколко причини да се получи това и най-често тези причини се появяват вкупом.
1.През първичния вал на скоростите минава една ос, която като натиснеш съединителя тя натиска диафрагмата на притескателния диск. Та тази ос тя се подбива в края който е към диафрагмата(намалена дължина на остта)
2.Леко износен феродов диск(не за смяна може да изкара доста километри преди смяната)
3.На трето но не на последно място е и умората на материала от който е направена диафрагмата на притескателя.
Тези три причини като ги сумираш и се получава висикото отделяне на съединителя. Дано да съм бил полезен![]()
![]()
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта