Здравейте,
предполагам че е писано и друг път но проблема е малко уж по различен
имам си едно голфче 3 (1.4) - ужасно му се запотяват стъклата и стоят замазани, изчетох много мнения, но не мирише на антифриз няма конденз, няма признаци да е радиатора, аз имам едно най най обикновеничко парно без екстри като въздух отвън, държи се нормално ако ги изтудя се опраевят за малко, ако не е карана пак се потят, ако я карам се потят изобщо драма...
има ли някаква друга причина да се случва това, или има ли някво чудо на химията което да ми помогне? или да ходя да си сменям радиатора и тва е?
проблем със запотени стъкла
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като за начало погледни ето тук под тази пластмаса :
Там се намира входа на парното и оттам то смуче въздух.Често срещан проблем като описания от теб е когато се запушат отворите за оттичане на водата и започне да се заблатява (а това става от разни листа,клечки и други нещица)....влагата влиза заедно с въздуха и радиаторчето на парното не успява да изсуши на 100% въздуха а част от влагата си излиза под формата на водна пара и се лепи по стъклата.....погледни там какво се случва и ако има нужда се намеси
Отделно погледни дали губи охладителна течност - гледаш какво е нивото,караш известно време и пак гледаш - ако намалява значи може и радиаторчето на парното да си заминава.
И...добре дошла във форума
Успех!
Там се намира входа на парното и оттам то смуче въздух.Често срещан проблем като описания от теб е когато се запушат отворите за оттичане на водата и започне да се заблатява (а това става от разни листа,клечки и други нещица)....влагата влиза заедно с въздуха и радиаторчето на парното не успява да изсуши на 100% въздуха а част от влагата си излиза под формата на водна пара и се лепи по стъклата.....погледни там какво се случва и ако има нужда се намеси
Отделно погледни дали губи охладителна течност - гледаш какво е нивото,караш известно време и пак гледаш - ако намалява значи може и радиаторчето на парното да си заминава.
И...добре дошла във форума
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
katt написа:zfa159 мерси
уж го чистя тва там от клечки ( приспособих си и спецялна "лопатка" за целта) ще погледна и там и пак мерси
Точно там,където е решетката до нея има една дупка точно покрай калника.....тя служи като вали дъжд и се стича водата да се оттича оттам надолу и да не се задържа...ако се запуши тази дупка (едно здраво набутано листо е достатъчно) започва да се пълни с вода цялото пространство под пластмасите и започва да тече вътре в парното понеже то е най-близката най-ниска точка в околността
Успех и весели празници!
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vwg3 написа:Точно под тази пластмаса има и филтър - този на купето,смени го,ако го имаш,защото най-вероятно не прилича на нищо вече ....![]()
Весели празници!
Гофл 3 без климатик не са ли с решетка?
Доколкото ми е известно само тези с климатик имат производствено филтър (и то даже не всички а само някои) ама знам ли...може да е сложен допълнително.
Все пак ако има - за смяна е
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта