чуденка защо сутрешно палене
чуденка защо сутрешно палене
Здравеите колеги аз пак да питам абе почистих дросела не знам дали добре дали зле но го чистих и ништо сутрин първия път като запали и веднага гасне а после като запали работи като чели на три цилиндра,но всъщност така като се замисля сутрин като дам на контакт и се включи бен помпа се чува като че има въздух в системата съмнявам се че клапана които държи налягането в системата се е бъгнал нещо ако някои знае нещо да пише мерси
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
- Местоположение: София
Re: чуденка защо сутрешно палене
Как познаваш, че има въздух в с-мата, да не е по-шумна помпата? Неделя сменях бензиновата помпа, беше шумна при даване на контакт и от време на време не палеше от първият път, а последно не искаше да запали изобщо
Не е написан модела на автомобила.
Бензинов филтър, сменян ли е?

Не е написан модела на автомобила.
Бензинов филтър, сменян ли е?
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: чуденка защо сутрешно палене
Ако може да ползвам същата тема, и на мен сутрин докато е студена колата (Г3 1.8ГТ), като е на свободна и като превключи на газ изведнъж ми падат оборотите и гасне. Като я запаля, има едно претрисане за известно време все едно е на 3 цилиндъра. Това го прави само на газ - обръщам за малко на бензин и се оправя, после пак на газ и всичко е наред. Чудя се между свещи, филтърчето на газта и дебитомера.
Re: чуденка защо сутрешно палене
Аз си мисля че е въздух но не съм сигурен мисля си за клапана които държи налягането в системата се е прецакал а що се отнася до претрисането освен свещите има и мн др неща като например кондензатора на дистрибуторната капачка той може да е един но и може да бъде по един на цилиндъри тези кондензатори може да не работят постоянноа голфа е 1,4 16v
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта