чуденка защо сутрешно палене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mapis
Мнения: 70
Регистриран на: Съб 19 дек 2009 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

чуденка защо сутрешно палене

Мнениеот mapis » Чет 23 сеп 2010 13:40


Здравеите колеги аз пак да питам абе почистих дросела не знам дали добре дали зле но го чистих и ништо сутрин първия път като запали и веднага гасне а после като запали работи като чели на три цилиндра,но всъщност така като се замисля сутрин като дам на контакт и се включи бен помпа се чува като че има въздух в системата съмнявам се че клапана които държи налягането в системата се е бъгнал нещо ако някои знае нещо да пише мерси




владислав
Мнения: 676
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
Местоположение: София

Re: чуденка защо сутрешно палене

Мнениеот владислав » Чет 23 сеп 2010 13:47


Как познаваш, че има въздух в с-мата, да не е по-шумна помпата? Неделя сменях бензиновата помпа, беше шумна при даване на контакт и от време на време не палеше от първият път, а последно не искаше да запали изобщо :lol:
Не е написан модела на автомобила.
Бензинов филтър, сменян ли е?


adv_petrov
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 13:20
Автомобил:
Двигател:

Re: чуденка защо сутрешно палене

Мнениеот adv_petrov » Пет 24 сеп 2010 12:46


Ако може да ползвам същата тема, и на мен сутрин докато е студена колата (Г3 1.8ГТ), като е на свободна и като превключи на газ изведнъж ми падат оборотите и гасне. Като я запаля, има едно претрисане за известно време все едно е на 3 цилиндъра. Това го прави само на газ - обръщам за малко на бензин и се оправя, после пак на газ и всичко е наред. Чудя се между свещи, филтърчето на газта и дебитомера.


mapis
Мнения: 70
Регистриран на: Съб 19 дек 2009 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: чуденка защо сутрешно палене

Мнениеот mapis » Съб 25 сеп 2010 21:06


Аз си мисля че е въздух но не съм сигурен мисля си за клапана които държи налягането в системата се е прецакал а що се отнася до претрисането освен свещите има и мн др неща като например кондензатора на дистрибуторната капачка той може да е един но и може да бъде по един на цилиндъри тези кондензатори може да не работят постоянноа голфа е 1,4 16v



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта