Та колеги въпросът ми е мерил ли е някой някога консумацията на ток от акумолатора когато колата е паркирана , при заключена кола и активирана аларма..... при мен този ток е 20 мили-ампера притеснява ме дали не е малко множко, нещата които теглят ток са компютърът и алармата , в моя случай ме притеснява алармата щото и без друго е голям боклук
Възможно ли е този ток да ми скапва акумолатора , когато дълго време не е карана колата
Някои знае ли също колко трябва да е напрежението от алтернатора на празен ход при подзаряд при мен е 14 волта



каква е нормалната консумация на ток при заключена кола
- libris
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
колега
аз на моята аларма отрязъх кабела за светодиода защото тои светеше много силно по цяла вечер, и ако не е карам 2 3 дена макар че ми е нов акумолатора по трудно върти стартера! за това или е караи всеки ден или си купи акумолатор над 62А/h
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами и аз това се чудя вярно имам диод и може от него да ми паднал акумолатора то сега и в тия студове а сега като се замисля нормалната консумация на един диод си е там някъде 10 -20 мА
така че може и от него да ми е тази стойност на тока
обаче дали са нормални тези показания ... и другото което ме безпокои .,. добре по мощен акумолатор ама тои иска по голям заряден ток а моя алтернатор е 80А и незнам колко ток може да изкара на празен ход когато е ... трябва да седна да го меря ... с този акумолатор с който съм в момента го купих преди 2 години , толкова бързо да го скапя нещо ме озадачава ... а и аз си купих 62А/h а инече оригиналния на колата беше 40 може би ... та се чудя дали ако не е могъл да се зарежда достатъчно и от това да съм го скапал през тези 2 години......
ако някой има яснота по въпроса нека сподели
да не се окаже ако си купя над 62А/h да се наложи да сменя и алтернатора гледал съм на други голфове 3ки алтернаторите са им 150А а моя е само 80
така че може и от него да ми е тази стойност на тока
обаче дали са нормални тези показания ... и другото което ме безпокои .,. добре по мощен акумолатор ама тои иска по голям заряден ток а моя алтернатор е 80А и незнам колко ток може да изкара на празен ход когато е ... трябва да седна да го меря ... с този акумолатор с който съм в момента го купих преди 2 години , толкова бързо да го скапя нещо ме озадачава ... а и аз си купих 62А/h а инече оригиналния на колата беше 40 може би ... та се чудя дали ако не е могъл да се зарежда достатъчно и от това да съм го скапал през тези 2 години......
ако някой има яснота по въпроса нека сподели
да не се окаже ако си купя над 62А/h да се наложи да сменя и алтернатора гледал съм на други голфове 3ки алтернаторите са им 150А а моя е само 80
- krauser
- Мнения: 138
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
максималаната консумация е до 5ma/h
Последна промяна от krauser на Пон 29 дек 2008 15:25, променено общо 1 път.
- krauser
- Мнения: 138
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
много по умни хора от нас са решили колко ампера да е , слагай по предписание , за твоята кола незнам но сигорно някъде пише
Виж раздела който те интересува
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=105371
Виж раздела който те интересува
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=105371
- jijibs
- Мнения: 698
- Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA
Колега i3v3a3n прочети тази тема: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=122419
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта