имам самнение за гарнитурата помощ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
reaktor
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 0:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

имам самнение за гарнитурата помощ

Мнениеот reaktor » Вто 23 дек 2008 1:18


зна4и проблема е следния парно имам само когато подам гас дебелия марку4 е надут загрява до кам 100г маистор ме накара да направя малка дупка на термостата които смених.маслото ми е 4исто....самнявам се за гарнитура....даите ми савет моля.. :(




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 23 дек 2008 1:20


:welcome_to_group

Привет! Маркучите на охладителната система надуват ли се? Губи ли ти вода? Ползвай търсачката има много писано по въпроса! ;)


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Вто 23 дек 2008 1:22


ако обезвъздушаваш постоянно и е надут дебелия маркуч е възможно,след като ти се губи и парното още повече но нека се изкажат и по знаещите


Потребителски аватар
reaktor
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 0:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот reaktor » Вто 23 дек 2008 1:25


зна4и надуват се колкото гума на колело малко тапо сравнение ама това ми доиде антифриз слаби загуби парно има сасмо като подам гас


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 23 дек 2008 1:31


reaktor написа:зна4и надуват се колкото гума на колело малко тапо сравнение ама това ми доиде антифриз слаби загуби парно има сасмо като подам гас


Какво имаш в предвид под слаби загуби??? Иначе ако проблема е само в парното пак потърси има много писано! Парното има три основни проблема ! Накъсани клапи на въздуховода, запушено радиаторче на парното или запецнали байпаси на входа на радиаторчето за парното. Намират се до казанчето за охладителната течност! :roll:


Потребителски аватар
reaktor
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 0:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот reaktor » Вто 23 дек 2008 1:41


ами загубите са на 2 3 дена да долея 100грама до 150приблизително....си4ко това стана внезапно загря наду марку4ите и спря парното те4ове не намерих преди да направя дуп4ица на термостата загрява6е до 110 и се опитва6е да ги минава с дуп4ицата сега стига до 100 градуса...доста изписано про4етох но наи добре е когато ти обяснят конкретно за проблема...благодаря :wink:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 23 дек 2008 7:47


Водната помпа проверена ли е(превъртяла турбинка)?Симптомите ще са същите-прегрява,няма парно и надува по-вече маркучите!


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5452
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 23 дек 2008 8:06


Щом като подаваш газ и тогва идва парното, вероятността от проблем в клапите или радиаторчето почти отпада. Първо се убеди,че колата е добре обезвъдушена преди да почваш капитални ремонти. Освен това ако е прецакана водната помпа, пак едва ли ще идва топло при форсаж


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Вто 23 дек 2008 9:43


Моята 2ойчица е с издухана гарнитурка защото лапа антифриз и постоянно изхвърля гъст бял дим от ауспуха обаче нямам проблеми с парното. По- скоро нещо с помпата и капачката може да имаш обаче нека някой по- компетентен да каже защото в моя случай съм на 99% сигурен че е издухана (1% ми е надеждатата да не е ). :D


Потребителски аватар
reaktor
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 0:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот reaktor » Вто 23 дек 2008 13:45


ами водната помпа е сменяна нова е .капа4ката я смених имам 3 капа4ки за разширителния . проблема ми е още по голям защото сам в 4ужбина и ремонта ще ми излезе колкото още един голф :shock


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 23 дек 2008 13:51


По описаните "симптоми" залагам на въздух в системата.


Потребителски аватар
reaktor
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 0:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот reaktor » Вто 23 дек 2008 14:50


ваздух незнам защото по принцип сам 4увал 4е голфовете се самообезвазду6ават ама вапреки това ас ли4но пробвах от наи високата то4ка да го обезваздуша и се тая има няма парно като сам в трафик студ като потегля горе долу топло марку4а се надува за 5 мин и става като на колело гумата температурата 100г а преди от 90г не мардаше .........незнам.. :(


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 23 дек 2008 14:59


reaktor написа:ваздух незнам защото по принцип сам 4увал 4е голфовете се самообезвазду6ават ама вапреки това ас ли4но пробвах от наи високата то4ка да го обезваздуша и се тая има няма парно като сам в трафик студ като потегля горе долу топло марку4а се надува за 5 мин и става като на колело гумата температурата 100г а преди от 90г не мардаше .........незнам.. :(


Естествено, че се самоубезвъздушават нали разширителния съд е най-на високо. Ами може и да е духнала гарнитурката но все още да е в ранен стадий. От нея да ти вкарва въздух и да го бута в радиатора.... Но маркуча трябва да си е мек, трябва като го стиснеш и да го слепиш... :roll: Също има още един трик. Палиш колата отваряш капачката на разширителния съд и гледаш струята идваща от маркуча на радиатора без да подаваш газ само на празен ход дали е постоянна или накъсва... Ако накъсва значи идва въздух. Тествай го няколко пъти това ако все така си прави значи си духа през гарнитурата. Недей да отваряш капачката при 100° че ще изхвърли всичката течност прави го на студен или не много загрял мотор... ;)


Потребителски аватар
reaktor
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 0:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот reaktor » Вто 23 дек 2008 15:55


мерси за саветите току що я закарах на сервиз там ми казаха 4е е гарнитура ама в ранен стадии..ама по добре като е трагнала един пат да се направи навреме 4е ина4е постоянно на страх дали няма да ме остави на патя.......благодаря на вси4ки дали мнение :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 23 дек 2008 16:01


reaktor написа:мерси за саветите току що я закарах на сервиз там ми казаха 4е е гарнитура ама в ранен стадии..ама по добре като е трагнала един пат да се направи навреме 4е ина4е постоянно на страх дали няма да ме остави на патя.......благодаря на вси4ки дали мнение :wink:
Ами аз карах така 1 година... Накрая започна да избива маслото отвън по блока, между главата и блока. Иначе 150лв ми струваше това удоволствие и още 30 дадох за центровки и тнт. кажи речи 200лв. Но има една подробност, че аз сам си я правех. Все пак беше толко, а сега не си е работа да се занимава човек. ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта