Въпрос слeд диагностика с Vag Com

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Въпрос слeд диагностика с Vag Com

Мнениеот SBobi » Чет 25 дек 2008 13:58


Колеги закачих си Голфа на домашни услоия с Vag Com и ми показа следните грешки! Първия път показа така:
Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
3 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
29-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
28-10 - Please Register/Activate – Intermittent

Следващото показание след няколко дни беше следното:
Control Module Part Number: 032 997 026 AX
Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
7 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs
09-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs
11-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
29-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
28-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
03-10 - No Signal - Intermittent

Ясно се вижда, че няма сигнал от датчик на Хол (означава ли че трябва смяна) играе ли роля при работа на Газ защото на Газ нямам никакви проблеми!
Другото което виждам аз от 2-тия тест е грешка ламда сонда и няма сигнал от датчик за управление на дроселовата клапа!
Нека някой колега който е по наясно ако може да направи едно анализиране на тези резултати и какво трябва да предприема :) благодаря предварително

Последна промяна от SBobi на Чет 25 дек 2008 15:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Чет 25 дек 2008 14:05


колега ти предполагам че на изгасен двигател си ги правил тези работи :?:
та според мен ( може и да бъркам ) това дето ти казва че нямаш връзка с датчика на Хол е понеже мотора е изгасен и той не отчита сигнал понеже няма обороти , датчика на хол се намира в така нареченото делко или по - точно казано прекъсвач токоразпредилител от него компа взима оборотите на ДВГ при моно инжекцията доколкото знам :D


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Чет 25 дек 2008 14:12


да колега на изгасен двигател е диагностиката (знам каде е датчика на Хол ;) ) но си мисля че трябва да има сигнал от него на контакт, затова! А при втория тест грешките ??


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Чет 25 дек 2008 20:35


сложи си регистрирана версия на ваг ком- сигурно си с 409.1 а за нея няма крак/пач или сериен номер не помня точно... за версия 311 има обаче навсякъде... по тоя начин ще ти изписва цялата информация и ще ти бъде по-лесно да намериш отговор на въпросите, а и на другите ще им е по-лесно да ти помогнат :wink:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Пет 26 дек 2008 11:16


SBobi написа:да колега на изгасен двигател е диагностиката (знам каде е датчика на Хол ;) ) но си мисля че трябва да има сигнал от него на контакт, затова! А при втория тест грешките ??
колега няма сигнал при изгасен двигател защото няма обороти който да отчете датчика!


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Пет 26 дек 2008 23:18


titi28 написа:
SBobi написа:да колега на изгасен двигател е диагностиката (знам каде е датчика на Хол ;) ) но си мисля че трябва да има сигнал от него на контакт, затова! А при втория тест грешките ??
колега няма сигнал при изгасен двигател защото няма обороти който да отчете датчика!

аха това значи вече е ясно на контакт значи винаги ще ми го дава този Хол!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта