15.05 волта от алтернатора???Решен!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

15.05 волта от алтернатора???Решен!!!

Мнениеот bomber » Нед 16 ное 2008 20:39


нормално ми е :roll: Кото пусна всички консуматори пада до към 14.5...но на запален двигател вез никакви консуматори играе от 1.5.05 до 15 примерно, не е постоянно напрежениета.На загасен двигател батерията дава 13.9.Има ли нещо нередно

Последна промяна от bomber на Пон 22 дек 2008 16:48, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 16 ное 2008 20:48


Множко е :roll:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 16 ное 2008 20:57


Да 14.6би трябвало да е :roll:, но има ли проблем да е по високо


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 16 ное 2008 21:00


По-бързо разрежда акумулатора (може да заври) другия вариант е да караш на консуматори :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 16 ное 2008 21:01


13.9 на загасена кола...
По какво на бас, че ти е изтощена батерийката на уреда! :lol:
Премери напрежението на нещо стабилно. Примерно- литиева батерийка (от кръглите, за часовник). Те си държат доста стабилно напрежение. Ако дава над 1.55V- смени батерията на уреда ;)


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 16 ное 2008 21:03


radotom написа:13.9 на загасена кола...
По какво на бас, че ти е изтощена батерийката на уреда! :lol:
Премери напрежението на нещо стабилно. Примерно- литиева батерийка (от кръглите, за часовник). Те си държат доста стабилно напрежение. Ако дава над 1.55V- смени батерията на уреда ;)

Радо, а на загасена колко трябвя да е :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 16 ное 2008 21:06


Ами миналата зима (накрая) си купих нов акумулатор.
Загася ли и след 5 минути да премеря- повече от 13.1-13.2V до сега не съм виждал... :roll:
Иначе ако се мери веднага, след като се загаси колата може и малко повече да иде- примерно-13.5


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5092
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 16 ное 2008 21:06


Реле регулатора сменяй, 99% е той, стига да ти е верен уреда разбира се.


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 16 ное 2008 21:11


°niksi° написа:Реле регулатора сменяй, 99% е той, стига да ти е верен уреда разбира се.
яд ме е, че не го замерихме с тебе, ма нищо другият път :D


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 16 ное 2008 21:12


radotom написа:Иначе ако се мери веднага, след като се загаси колата може и малко повече да иде- примерно-13.5
Аз веднага след като угасих измерих :)


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 16 ное 2008 23:34


Сега забелязях,че като карам на 2-ра с около 40 има леко придърпване в такт с пулсиранета на фаровете :shock това дали е от алтернатора?много странно :?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 16 ное 2008 23:42


алтирнатор :lol:
пп. за да ти премигват светлините си мисля че трябва да зарежда НЕдостатъчно...
скоро се чудих така...вечер като карам на фарове колата не може да се форсира в движение...предърпва яко и т.н. като спра фаровете няма такова нещо (като нитро :lol: )
свалих клемите почистих ги , нови болтове стегнах ги като хората и народа спи..


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 ное 2008 0:15


сменяй реле регулатора на тъпото валео


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пон 17 ное 2008 15:47


Ако е Валео при лош контакт на тънкия кабел(мисля,че казва на релето колко е тока) го прави същия номер.
Има обувка някъде над стартера или хлабава връзка към алтернатора.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 17 ное 2008 16:08


Тъкмо и аз щях да кажа Valeo-Motorola :lol:
Те (както и Bosch) си имат версии на 15V регулатор - така че може да си е здрав, но да е такъв, който държи на 15V :wink: (виж го твоя - то на него си пише)
Към 15-20лв е нов :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Google [Bot] и 54 госта