2 проблема с голф 2-ка моля за помощ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
pe4kata
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 24 дек 2008 16:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

2 проблема с голф 2-ка моля за помощ?

Мнениеот pe4kata » Сря 24 дек 2008 16:55


Здравейте , нов съм тук и се надявам да можете да ми помогнете за моите 2 проблема с количката ми - а тя е голф 2-ка 1.8 механична инжекция мисля че се водеше. 112 к.с. е, GZ е кода на двг и е ГТИ .

1.както оставя една вечер колата без да и сваля клемите и се помъча на сутринта да запаля и акумулатора е фира и някой трябва да ми дава ток ...а като махна клемите и на сутринта си ги закъча няма проблеми пали си от рас , видях плафоните да не дърпат ток , разкачих ги всичките , разкачих и алармата но на сутринта пак нямаше грам ток ...

какво да правя ?

2.като я карам по продължително време и в колата почва да се усеща една меризма ем на изгорели газове ем на бензин , от какво може да е това ?и е много наприятно...

3-тото е по-скоро питане , на бензиноват помпа колко голям трябва да ми е предпазитела попринцип ?


благодарско много и се надявам да помогнете ... ?


п.п. желая весели празници на всички тук ...




krasimir_nik
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот krasimir_nik » Сря 24 дек 2008 17:12


колега закачал ли си амперметър да видиш дали има няква консумация
можже проблема да не е в плафоните може нещо да ти дарпа тока нещо радио нещо което може да оставя вклучено но най добре виж кои може да ти провери тази консумация
за газовете наи вероятно някаде имаш изпускане на системата може лесно да видиш каде, там кадето изпуска обикновенно е много почерняло, сам ще се сетиш как да го оправиш
а за предпазителя на бензиновата помпа сложи 15


pe4kata
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 24 дек 2008 16:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pe4kata » Сря 24 дек 2008 17:47


ами не колега не съм го замервам с амперметър защото нямам такъв , добре де а като го замеря и примерно остановя че остава нещо вкл. как да разбера после какво точно остава вкл. то може да е всичко :shock


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 24 дек 2008 17:53


Откачаш бушоните 1 по 1 и съответно замерваш напрежението, където ти отчете най-голяма разлика най-вероятно е от там, намираш за какво е бушона и оправяш :wink: (поне на ладата ставаше :lol:)


krasimir_nik
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот krasimir_nik » Сря 24 дек 2008 19:01


точно така възможно е да има някое реле залепнало или нещо подобно може консуматора да не минава през бушон огледаи всичко вурзано по ел.-а
snupeca и не само при ладата става :wink: ,моята лада още нямам намерение да се разделя с нея


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот snickers_ » Сря 24 дек 2008 19:51


точно па на голф нема как да са хиялди ако радиото ти е елит нео или роадстар 90% Е то плафона в багажника видя ли дали ти свети няма кво друго да ти дарпа ток освен радиото или алармата
нещо бас каса ако имаш отзаде мжое и тя



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта