Паднал Акумулатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hcng
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Паднал Акумулатор

Мнениеот hcng » Пет 26 дек 2008 22:18


Честита коледа колеги шифьори :)
Гофчо беше забравен 4 дена с пусната светлинка в купето и акумулатора му е 100% паднал. Имам 2 въпроса:

- прецакал ли се е акумулатора?
- ако ме бутнат за да запаля и оставя двигателя да работи 30мин, ще се зареди ли поне до степен да запали колата ?




Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пет 26 дек 2008 22:25


според мен нищо му няма на акумулатора ама по - добре вместо да те бутат да го свалиш от колата и да го сложиш да се зареди за около 12 часа с зарядно за акумулатори като го зареждаш с ток не по - голям от 1/10 от капацитета му т. е. ако например ти е 60 ампер часа го зареждаш с 6 ампера ток
поздрави :D


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Пет 26 дек 2008 22:29


Колега това да ли се е прецакал никой неможе да ти каже ще го разбереш чак като го заредиш (ако успееш).
Ако успееш да запалиш на бутане има шанс за Аку-то но за целта трябва да има поне малко ток иначе нищо няма да стане. Според мен единственият ти шанс е някой да ти даде ток за да запалиш щом казваш че е 100% аут.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 26 дек 2008 22:45


Най-добре в такъв случай е следнотот - качваш го на топло и го оставяш няколко часа да се стопли.
Като поседи и се стопли (придобие околнате температура в помещението като го пипаш) гледаш как му е електролита ако е обслужваем де.
Ако има нужда - доливаш , ако няма нужда - не доливаш :)
Та....пускаш го да се зарежда на не повече от 2-3А ток като за начало понеже е много разреден и ако го забиеш на 5-6 А риска да си отиде е бая голям.
Та затова го чучваш на 2-3А да си зарежда и така да кажем първите 12 часа....после минаваш на стандартния заряд - 1/10 от капацитета му и го дозареждаш още 5-6 часа.
Иначе по принцип ако го зареждаш с по-малък ток за по-дълго време му е по-добре.
след като си го заредил го оставяш да отлежи няколко часа и си готов да го ползваш още бая време ;)
Успех!


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Мнениеот Haralampi » Пет 26 дек 2008 22:48


Не бой се - няма му нищо (само да не ти става навик ;) ). Най-доброто, което можеш да направиш е както каза колегата наистина да го свалиш и да му направиш едни пълно нощно зареждане.

Ако това по някаква причина не е вариант - запали с кабели и най-добре вземи покарай 20ина минутки. Но след това я щади от палене докато не я покараш по сериозно за да не те остави някъде....


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Пет 26 дек 2008 23:01


ако ти е нов с бутане може и да стане, но по-добре го демонтирай и зареди ,другият вариянт е да й дадете ток от друга кола,но оборотите на колата донор трябва да се задържат ,а не да се помпа газта :wink:


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Мнениеот Haralampi » Пет 26 дек 2008 23:03


stoqn_g60 написа:ако ти е нов с бутане може и да стане, но по-добре го демонтирай и зареди ,другият вариянт е да й дадете ток от друга кола,но оборотите на колата донор трябва да се задържат ,а не да се помпа газта :wink:


четох че даже не трябвало донора да е запален...... пък на мен винаги са ми давали ток от запалена кола....

абе важното е да не стават такива неща често...


hcng
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hcng » Пет 26 дек 2008 23:25


Благодаря за отговорите. Акумулатора е на 1.5 години, мисля утре да пробвам да го заредя, като запаля с помоща на тока от друго аку :)


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Съб 27 дек 2008 12:02


Ако ти се бута бутай , но иначе на акумолатора нищо му няма , само да не е сух . Направи като запали 5-10 км. разходка и всичко ще е наред , трябва само да възбуди. Успех



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта