



проблем със абф помощ
- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем със абф помощ
значи имам абф и в момента има мн ниско на лягане на маслото има няколко варианта помпа или лагери обаче маистори ми газаха че помпа маслена мн трудно се развала даже почти никога за6тото била само зъбци основни лагери ми казаха че неса за6тото морора няма никакъф шум смених филтера и сега работи на 3атносфери преди бе6е а 2 но от онзи ден пак по4а да пи6ти и да свети лампата за маслкото като го карам след 3000оборота някои да има иде от каде може да се губи тва налягае 

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
От къде е внесена колата,колега?Датчиците гледал ли си ги?Кога мериш налягането, на студен двигател,или на топъл?Когато пищи зумера мерил ли си го?
Последна промяна от rosen79 на Съб 27 дек 2008 16:48, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Както са ти казали вече- или помпа, или лагери.
Има и още една възможност: Боклуци по цедката на всмукателя на помпата!
За тази цедка има закрепена една пластмасова.... като перка такава... успокоител.
Служи да не се лумбурка много-много маслото при резки завои.
На бившия ми Голф с JP-мотор (1.6, атмосферен дизел) беше чукнат картера точно с/у тази перка, едното й зъбче беше счупено и при един неуспешен опит да дам газ тази пластмаса се е откачила, предполагам, имала е пряка среща с някоя от противотежестите на коляновия вал и я вадих с пинсетки от цедката на помпата!
Имаше и едно по-голямо парченце, което, предполагам, се е засмуквало от помпата и е лягало плътно на отвора й!
Оправията е- отваряне на картер, ама ти отвориш ли картера, ще можеш да видиш състоянието и на помпата. Тя лесно се сваля!
Има и още една възможност: Боклуци по цедката на всмукателя на помпата!
За тази цедка има закрепена една пластмасова.... като перка такава... успокоител.
Служи да не се лумбурка много-много маслото при резки завои.
На бившия ми Голф с JP-мотор (1.6, атмосферен дизел) беше чукнат картера точно с/у тази перка, едното й зъбче беше счупено и при един неуспешен опит да дам газ тази пластмаса се е откачила, предполагам, имала е пряка среща с някоя от противотежестите на коляновия вал и я вадих с пинсетки от цедката на помпата!

Имаше и едно по-голямо парченце, което, предполагам, се е засмуквало от помпата и е лягало плътно на отвора й!

Оправията е- отваряне на картер, ама ти отвориш ли картера, ще можеш да видиш състоянието и на помпата. Тя лесно се сваля!
Колега имам приятел с голф3 е не е ABF мисля че беше 1,6 и той така като тебе със същите симптоми. Отиде при майстор и му смениха лагерите но проблема остана, човека беше полудял. Един ден случайно разглобявахме таблото за да му сложим бели циферблати и като го разглобихме забелязах спукана писта на платката, запоих я и всичко се оправи. Така че не вярвай много на тези уреди. Провери налягането с манометър и ако не е добре чак тогава разглобявай, ако си държи налягане търси проблема по тало тоци нещо. Успех 

- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта