Гасне пущината...Г2 1,6 EZ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гасне пущината...Г2 1,6 EZ

Мнениеот feb » Вто 13 дек 2005 0:30


Не мога да кажа от кога точно започна, в смисъл отнесено към студа, защото в началото на ноември една мадама ме изтресе на Цариградско та после откарах един месец в "сервиз". :?
Та за проблема:
Сутрин и изобщо когато е студена, пали без никакъв яд и без газ(сменил съм вакуумната мембрана на смукача, а биметалната си бачкаше без никакви ядове, може обаче да са ми я сменили в "сервиза", колкото до ампулата или както се казва това което е долу вляво на карба, ако сме пред колата и което има една пишка дето и тя дава газ, откакто съм взел каручката, въпросната ампула е нитвана ама ядове не съм имал), държи около 1500 - 1800 оборота, постепенно оборотите си падат и стрелката навлиза в бялата зона и някъде по средата оборотите ми започват рязко да падат и гасне ако не се движа, пък дори и тогава, ако изключа от скорост. Тогава няма и много мощност.
Миналата година зимата имах подобен проблем. Тогава преди да ми загрее съвсем и стрелката да излезе от бялата зона малко ми ставаха нестабилни оборотите. Колебаеха се между 400 и 1000, ама никога не ми е гаснала.
Сега обаче никак не се и замисля. Направо гасне. Това продължава до около половин деление след бялата зона на температурната скала. След това е пушка. 900-1000 оборота, няма мърдане, няма гаснене, па и върви пущината. Е, малко тресе, ама това вече са кабели или свещи май.
Порових доста с търсачката, но точно моя проблем не видях.
Как да подходя!?




Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Вто 13 дек 2005 9:28


Спокойно, и моята прави така, свиква се
:dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: :gives:
Сажалявам но не знам какво друго да ти кажа. И моята преди да влезане в бялото е пушка но влезне ли почва да гасне. Аз съм и хванала цаката - при изключване от скорост и подавам плавно гасчица за 2 3 секунди и не загасва и тва е:)


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Вто 13 дек 2005 10:07


Бе това е почти лесно.
Единствено кофтито е, че трябва и да се спира със същия крайник... :wink:
Пък и мразя да свиквам с кофти неща! Не виждам смисъл. Предпочитам да си ги оправя, ако е възможно.
Не си е работа иначе.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 13 дек 2005 10:16


feb написа:Бе това е почти лесно.
Единствено кофтито е, че трябва и да се спира със същия крайник... :wink:
Пък и мразя да свиквам с кофти неща! Не виждам смисъл. Предпочитам да си ги оправя, ако е възможно.
Не си е работа иначе.


Аз имах същия проблем....като падне температурата под 10 градуса :!: Оказа се че е проблема е в биметалната пружина :idea: ,беше заяла нещо :shock: :shock: :shock:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 13 дек 2005 10:20


Прочете ли какво съм писал за пиербург2е2?


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Вто 13 дек 2005 10:31


hristian37 написа:Прочете ли какво съм писал за пиербург2е2?

Четох доста неща. Какво точно имаш предвид?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 13 дек 2005 10:32


Кажи дали като ти стане този проблем пуши черно и работи гадно.Защото доколкото те разбирам като я запали6 няма проблем и като загрее проблема се появаява-при мене беше обратното.А термо ампулата се намира като си пред колата отдясно на карба и представлява черно и или метално тяло с два щуцера за вода.Пиши по-подробно какво прави.И моля ти се кажи откаде си купи вакуума за въздушната клапа защото и моя е заминал и го намерих за 70лв а не ми се дават толкова?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 13 дек 2005 10:35




Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Вто 13 дек 2005 10:40


hristian37 написа:Кажи дали като ти стане този проблем пуши черно и работи гадно.Защото доколкото те разбирам като я запали6 няма проблем и като загрее проблема се появаява-при мене беше обратното.А термо ампулата се намира като си пред колата отдясно на карба и представлява черно и или метално тяло с два щуцера за вода.Пиши по-подробно какво прави.И моля ти се кажи откаде си купи вакуума за въздушната клапа защото и моя е заминал и го намерих за 70лв а не ми се дават толкова?

Пуши черно, когато не ти работи вакуума или не ти е регулиран, защото няма въздух и се дави. Моя го взех от Козлодуй за 54 кинта уж оригинален. Това обаче преди година и кусур.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 13 дек 2005 10:46


Значи тогава ме навява мисъта за икономайзера-да ти дави тои и да гасне и при мене го имаше този проблем


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Вто 13 дек 2005 11:02


hristian37 написа:Кажи дали като ти стане този проблем пуши черно и работи гадно.Защото доколкото те разбирам като я запали6 няма проблем и като загрее проблема се появаява-при мене беше обратното.А термо ампулата се намира като си пред колата отдясно на карба и представлява черно и или метално тяло с два щуцера за вода.Пиши по-подробно какво прави.И моля ти се кажи откаде си купи вакуума за въздушната клапа защото и моя е заминал и го намерих за 70лв а не ми се дават толкова?

А отдясно на карба с двата маркуча си ми е тялото на биметалната пластина. Отляво, това което ми е нитвано се оказва май трипозиционния блок или както там се казва. На руски го пишат: позиционер дросельной заслонки.
Не виждам обаче кое мамка му е тая ампула. Тук има стотици части....


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Вто 13 дек 2005 11:04


georgipass написа:
feb написа:Бе това е почти лесно.
Единствено кофтито е, че трябва и да се спира със същия крайник... :wink:
Пък и мразя да свиквам с кофти неща! Не виждам смисъл. Предпочитам да си ги оправя, ако е възможно.
Не си е работа иначе.


Аз имах същия проблем....като падне температурата под 10 градуса :!: Оказа се че е проблема е в биметалната пружина :idea: ,беше заяла нещо :shock: :shock: :shock:


Как я оправи?
В смисъл знам как се разглобява, ама какво да търся?
Как беше блокирала?


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Гасне пущината...Г2 1,6 EZ

Мнениеот paro_k » Вто 13 дек 2005 12:34


feb написа:...След това е пушка. 900-1000 оборота, няма мърдане, няма гаснене, па и върви пущината. Е, малко тресе, ама това вече са кабели или свещи май...
Как да подходя!?

Първо реши проблема с кабелите и свещите. Това е важно, особено в този критичен момент - точно преди да достигне работна температура.


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 14 дек 2005 1:04


Има и още нещо, което ме тормози.
Ако ми заяжда биметалната пластина не би ли следвало да ми останат високо обротите, а не да ми падат!?
Мамка му.
Току що установих, че има значение колко и кога е карана колата, защото сутрин и след работа, когато не е карана дълго време - има проблем, а сега когато я бях карал преди 3-4 часа и пак беше абсолютно студена си загря нормално и плавно си свали оборотите без гаснене...!?!?!?


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 14 дек 2005 9:42


Провери трипозиционния блок...ако той е прецакан няма да ти държи обороти на празен ход и ще гасне...економайзер-а не мисля, че е...той ако е прецакан (те са две платна вътре можеш да ги погледнеш дали не се сцепени) ще ти дави колата като даваш газ и няма да върви, но доколкото разбирам при теб проблема е като я оставиш на празен ход.
При мен също отвреме навреме прави такава мизерия (само като е студено - под или около 0 градуса)....оборотите както са си добре изведнъж падат и колата изгасва ако не се форсира....оправя се като изгасиш, оставиш я за 30 секунди и пак запалиш....това ме навежда на мисълта, че нещо някъде заяжда или слепва от студа..незнам и аз - ако преди да потегля съм оставил колата да поработи (примерно 3-4 минути) не го прави това.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта