
Та за проблема:
Сутрин и изобщо когато е студена, пали без никакъв яд и без газ(сменил съм вакуумната мембрана на смукача, а биметалната си бачкаше без никакви ядове, може обаче да са ми я сменили в "сервиза", колкото до ампулата или както се казва това което е долу вляво на карба, ако сме пред колата и което има една пишка дето и тя дава газ, откакто съм взел каручката, въпросната ампула е нитвана ама ядове не съм имал), държи около 1500 - 1800 оборота, постепенно оборотите си падат и стрелката навлиза в бялата зона и някъде по средата оборотите ми започват рязко да падат и гасне ако не се движа, пък дори и тогава, ако изключа от скорост. Тогава няма и много мощност.
Миналата година зимата имах подобен проблем. Тогава преди да ми загрее съвсем и стрелката да излезе от бялата зона малко ми ставаха нестабилни оборотите. Колебаеха се между 400 и 1000, ама никога не ми е гаснала.
Сега обаче никак не се и замисля. Направо гасне. Това продължава до около половин деление след бялата зона на температурната скала. След това е пушка. 900-1000 оборота, няма мърдане, няма гаснене, па и върви пущината. Е, малко тресе, ама това вече са кабели или свещи май.
Порових доста с търсачката, но точно моя проблем не видях.
Как да подходя!?