Голф 2 1.8 RP проблем с ABS-a
- 7
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 27 май 2008 8:17
- Автомобил: VW Golf mk1 [] Peugeot 306 SW
- Двигател: JR
- Местоположение: Русе
Голф 2 1.8 RP проблем с ABS-a
Здравейте колеги имам проблем с абс-а си. Като го натисна педала е много твърд и спира като за умрял. Чека на абс-а си светва и след това си изгася след като запаля. Надявам се да помогнете с проблема.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Принципа на работа на ABS-са ти е горе, долу следният:
След като във веригата е даден +12V от контактния ключ през бушон 30А се подава напрежение на датчик "високо/ниско" налягане, който в зависимост от това, какво е налягането в резервора за налягане /една тумбеста желязна топка/ през силово реле /което също има бушон 30А/ подава +12V на електродвигателя. В момента, когато налягането стигне горна граница, датчика изключва веригата и електромотора спира. Сега имаш около двадесет натискания на педала докато налягането в системата падне на долната граница. Тогава датчика включва отново и електромотора "напълва" до горната граница, докато датчика изключи. Това става за няколко секунди.
Нататък по веригата вече датчиците на колелата подават информация на блока за управление, който чрез разтоварващите клапани освобождава блокиралите от тях.
Ако ти е станало ясно, търси някъде по веригата. Първо бушоните, после релето / те са от тези допълнителните, дето са закачени над панела с другите бушони/, след това датчика и накрая електромотора.
Предполагам, че повредата ти е в тоците. Малка е вероятността да е заминала помпата / тя е от две зъбни колела/, която се задвижва от електромотора или пък в самия датчик за налягане или резервоара.
Симптомите, които си описал са точно липса на налягане в системата. Не търси вакуми и други, защото ABS-са ти няма серво.
След като във веригата е даден +12V от контактния ключ през бушон 30А се подава напрежение на датчик "високо/ниско" налягане, който в зависимост от това, какво е налягането в резервора за налягане /една тумбеста желязна топка/ през силово реле /което също има бушон 30А/ подава +12V на електродвигателя. В момента, когато налягането стигне горна граница, датчика изключва веригата и електромотора спира. Сега имаш около двадесет натискания на педала докато налягането в системата падне на долната граница. Тогава датчика включва отново и електромотора "напълва" до горната граница, докато датчика изключи. Това става за няколко секунди.
Нататък по веригата вече датчиците на колелата подават информация на блока за управление, който чрез разтоварващите клапани освобождава блокиралите от тях.
Ако ти е станало ясно, търси някъде по веригата. Първо бушоните, после релето / те са от тези допълнителните, дето са закачени над панела с другите бушони/, след това датчика и накрая електромотора.
Предполагам, че повредата ти е в тоците. Малка е вероятността да е заминала помпата / тя е от две зъбни колела/, която се задвижва от електромотора или пък в самия датчик за налягане или резервоара.
Симптомите, които си описал са точно липса на налягане в системата. Не търси вакуми и други, защото ABS-са ти няма серво.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта