Здравейте!
Днес ми се случи една много неприятна предновогодишна случка. Карам 1998 VW Golf IV 1,4 16V. Тази сутрин паля, тръгвам и след около 4 километра почна да пищи и светна лампата за маслото. Спирам аз, гася двигателя, вдигам капака и гледам - цялото масло от мотора е изхвърлено през щеката. Доста стабилна диря бях оставил по булеварда. Звъннах на едно майсторче и той дойде и ме изтегли обратно до квартала. Каза ми, че най-вероятно съм имал конденз в отдушника на мотора и тъй-като колата спи навън и снощи беше много студено е замръзнал и следователно всичко избива през щеката. Мотора си е доста "издухал" - на 360 000 км+ е... Та каза ми - взимай масло и сипвай, остави капачката на мотора отворена и пали. Оставих я да работи 30-на мин на място докато загрее напълно и размрази всичко. След това я покарах около 20 километра и нямаше и следа да тече от някъде. Явно това и беше... Имам един въпрос - преди да стане това - карах колата с масло MOTUL 10W40 - полусинтетика (за смяна си беше защото за последно го сменях преди 9000 км. и него си го и харчи доста - 2 литра съм долял). Днес обаче успях да намеря само MOBIL Multigrade 10W40 което е минерално. Въпроса ми е - има ли проблем, че в мотора беше останало около 500 грама поне MOTUL полусинтетика и долях после до средата на щеката MOBIL минерално (2 литра и половина)???
Предварително благодаря!
Приключения със замръзнал отдушник на Golf IV.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 21 госта