handycam написа:гарнитура на главата.
Що па гарнитура?
На снимката не личи да е пресечено маслото, просто е 2 пъти повече!
И бас връзвам, че вони на бензин повече от пълен резервоар, даже!
Подобна картинка бях и аз лятото. (е, не чак толкова, де!)
Явно или от дюзите се лее гориво с кофи, или, както е по-вероятно според написаното от колегата- някой цилиндър не му работи.
За второто: свещи (нови! - не са толкова скъпи. На NGK са BP6ET (според АутоДатата), на BOSCH - W7LTCR, Beru- 14GH-7DTUR), капачка и палец- също нови (комплекта да излезе 30-35 лева), кабели- нови, ама там вече е по-дебелшко като цена!
Ако пък горивото му е много (при мен беше това) - диагностика с VAG-COM ще разкаже къде е проблема! Но трябва да се хване в момента на правене на магарията! Едва ли ще е от неработеща Ламбда. По-скоро дебитомер, ТПС, температурен датчик...
Аз така и не разбрах от какво се оказа, но моето беше контактна история. Просто разкачих цялата инсталация от компа до двигателя и всичко почистих и стегнах, почистих и мръднах леко подложките, по които се движат плъзгачите на дебитомера и ТПС-а, смених и темп. датчик с друг, щото си имам 2, уж все от оторизирания дилър.
Ааа... да не забравя! Масло и маслен филтър също нови преди палене на колата, щото с тоя бензин в картера дълго няма да искара колата...
Поне е прочистило всички боклуци и наслоявания по маслените магистрали!
